AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:39 #21 Del Skrevet mandag kl 21:39 Så var klagingen på sommeren i gang ja, gjenstår bare 799 igjen før sommeren er over. Anonymkode: 4c512...b01 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:11 #22 Del Skrevet mandag kl 22:11 Noen kunne spart seg svarene sine for de er direkte sårende!!! Å jeg skjønner godt hva du mener med at du har valker på ryggen selv om du er kjempe slank ellers. Har selv disse valkene men slank ellers og jeg GRUER meg!!! Hvis bikini overdelene passer på puppene så er de altfor stramme bakpå ryggen. Fordrar ikke å se den ryggen min. Vært plaget med det helt fra tenårene og er snart 40 nå. Har prøvd å gå med mage topper for å slippe bh og samtidig få farge gjennom sommeren men ser fælt ut og føler meg overhodet ikke vel. Jeg blir full i sol eksem og klør til jeg blør. Tåler ikke å fjerne hår nedentil så jeg kan ikke gå i bikini truse!! Er til å grine av å se alle de fine bikiniene som blir hengt ut i butikkene 😔 Skulle gjort alt for å kunne gå i en bikini EN SOMMER , men jeg klør sånn på bikini linja at det ser grusomt ut!!! Må alltid gå i bomull … så ender opp med å snik sole meg på verandaen i en hot pants som går langt forbi bikini linja å i 100% bomull selvfølgelig . Blir så lei !!! Du aner ikke!!! Rare er at for andre høres ikke dette ut som verdens undergang men det er så mye på engang og ingen løsning på noe som helst… Shorts kan jeg bare glemme i dongeri. Bomull,bomull,bomull ..igjen😫 blir illerød og det klør overalt!! Får i tilegg som du sier hud som gnisser mellom låra å det blir som elveblest utslett! Vært så uheldig å utviklet vitiligo .Vet ikke om du vet hva det er men bare søk på nett så skjønner du. Blir ikke brun rundt øynene så ser ut som jeg har solt meg med solbriller. Har poser under øynene hele året og det eneste som hjalp meg før var at brunfargen fjerna posene litt men nå ser jeg helt rar ut.Da jeg fikk dette rundt 30 års alderen fikk jeg enda mer nedtur fordi det holdt f*** meg med soleksemen, allergien mot barbering , gnisning av lår, bikini toppen som legger seg INN I fettet på ryggen, og hodebunnen som jeg ikke har nevnt enda….ja for du skjønner jeg reagerer på svette så klør meg til blods i hodebunn…Er åsså typisk hvit i huden så blir ILLRØD SOM TOMAT av sola å ser jo ikke noen av vennene eller familien bli så ille!! Har medfødt synsfeil så kjenner meg totalt igjen i det du skriver med dårlig syn og briller !! Fikk bare så lyst å gi deg klem og følte vi var veldig like! Kunne kjenne på din frustrasjon og nærmest sorg… sommer og sol som er så vakkert men som blir til et mareritt! Ikke så mange som skjønner det heller så kan føler seg fort som den eneste på jord ❤️ Anonymkode: 6dc2f...58d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:10 #23 Del Skrevet tirsdag kl 11:10 Flowers skrev (15 timer siden): En kan ikke lukte deodorant mellom låra ute blant folk. Dette tro jeg ikke hun har så lyst til i sommer men. Kanskje pudder- deodorant ikke lukter. Da forstår jeg. Hæ? Du lukter ikke noe mer deodorant mellom lårene enn hvis du bruker det under armene? Dessuten finnes det i luktfrie varianter. Det er mitt beste tips, og har ikke hatt gnagsår mellom lårene siden jeg startet å bruke det for mange år siden. Anonymkode: 75e8e...9c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:18 #24 Del Skrevet tirsdag kl 11:18 Jeg har slitt med dårlig selvbilde i alle år så jeg skjønner godt frustrasjonen til ts og andre i denne tråden som føler på det samme. Men med årene har jeg lært at de aller fleste har elementer ved seg selv de er misfornøyde med, og at vi sjelden legger merke til disse ved andre. Slutt å tro at kjendiser og influensere er idealet for lite ved de er faktisk naturlig. Gi faen i hva alle andre synes og mener (og ikke minst hva dere TROR de synes og mener) og gjør det som DERE trives og har det bra med. Anonymkode: ffa66...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:30 #25 Del Skrevet tirsdag kl 11:30 Ta deg sommeren i et u-land og gjør humanitært arbeid. Muligens kan det gjøre noe med perspektivet ditt. Anonymkode: c4009...56a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:50 #26 Del Skrevet tirsdag kl 11:50 Hvorfor skal du gå naken? Kjøp noen fine, lette linklær, og slipp både høvel og solkrem. I tillegg er en hatt og fine solbriller gull verdt. Anonymkode: 44363...7e3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:16 #27 Del Skrevet tirsdag kl 13:16 Jeg tenker vel at ikke problemet her er verken sommeren, solkrem eller kroppen din, men at du hater deg selv. Ser en annen i tråden her som svarer i samme stilen. Dere er rett og slett et par mobbere, som mobber dere selv i tankene dagen lang. Ikke rart du ikke har det noe godt da. Jeg ville kanskje gått litt i dybden på dette med en psykolog. Jeg liker ikke vinteren spesielt mye, men det er ikke knytta opp til avsky mot min egen kropp eller utseende. Anonymkode: 2ac55...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:05 #28 Del Skrevet tirsdag kl 20:05 AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 18.11): Jeg føler meg så alene i dette, det er så mye styr og pes når det er sommer at bare tanken får meg til å ville grine. Straks den sola stikker frem det stygge huet sitt så er det en konstant kamp. Jeg må stå opp tidligere fordi jeg må ha 20min med akrobatikk på badet med en høvel, for GUD FORBY, at jeg har kroppshår. Jeg orker ikke spørsmål eller å bli glodd på. Jeg tåler heller ikke hårfjerning av noe slag så det blir rødt og klør. Det blir tørt, og jeg må til med fuktighetskrem som må trekke inn før jeg kan kle på meg. Sol tåler jeg ikke. Jeg får bare soleksem og blir i beste fall brent. Så jeg må bade i solkrem bare jeg skal ut i hagen. Stinker gjør solkrem også. Så går du rundt hele dagen og er klissete, klær sitter fast i deg og blir ødelagt. Åja, og nevnte jeg at jeg ikke TÅLER solkrem? Jeg har en kasse full av solkrem, spiller ingen rolle hvilken type det er, jeg tåler det ikke. Og oppi dette skal jeg være varm, bli tomatrød fordi jeg er varm, svette og stinke. Håret blir fett av den jævla solkremen(for du kan ta deg faen på at jeg må kline den forpulte dritten i hodebunnen også!). Jeg kan ikke bruke sminke, for gjett hva, det tåler jeg ikke! Spiller ingen rolle hvilken type det er heller. Jeg svetter den uansett av fordi jeg selvsagt svetter masse i ansiktet. Jeg må passe på å farge brynene om sommeren fordi svette + solkrem så forsvinner de jo, for jeg har jo ikke naturlige bryn for fem flate øre. Jeg er blind som ei flaggermus så jeg må ha briller. Men jeg kan ikke ha solbriller med styrke for kjører jeg inn i en tunell da, så ser jeg jo ikke en dritt. Og jeg er for lyssensitiv til at jeg kan være uten solbriller. Så da må jeg på med linser. Men selvsagt har jeg skjeve hornhinner og de jævla linsene ligger ikke alltid riktig så jeg ser ikke noe uansett. Låra mine er for feite og gnikker og knar til jeg får gnagsår så jeg må ha en sånn jævla shorts som er deilig å svette i under kjoler og skjørt, ogs å må jeg passe på at de er lange nok til at de ikke synes, som er omtrent umulig å oppdrive. Jeg har masse fettvalker på ryggen som ikke går bort med slanking(jeg er 170cm og 57kg), det er genetisk, men jeg har selvsagt store bryster så jeg MÅ ha BH. Utrolig lekkert med dissende fettvalker i kjole. Shorts må være lange nok til at jeg ikke får gnagsår, og det er omtrent umulig å oppdrive også. Det er masse om og men for hva jeg kan ta på meg både oppe og nede. Det er en KAMP å dra ut døra på sommeren. Jeg er konstant STYGG, ekkel og ukomfortabel. Så ser jeg andre hoppende glade, smetter bare på seg noe og farer ut, lykkelig over at sommeren er her.... Anonymkode: 9462a...275 Har noen råd til deg på noen av punktene: Du kan har på caps eller bredt hårbånd for å slippe solkrem i håret, det gjør jeg👍 Du kan klippe opp en tynn nylonstrømpebukse til ønsket shortslengde, og bruke under kjoler, det gjør jeg😊 Du kan bruke en tynn underkjole som strammer litt inn under sommerkjoler, det gjør jeg også👌 Anonymkode: 8e0a0...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #29 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Hva med å bruke lette, men heldekkende klær, så slipper du å bruke solkrem på kroppen og barbere leggene? Masse fint i lin. Med caps/hatt trenger du hvert fall ikke solkrem i håret, og det kan dekke mye av ansiktet også. Hvis du ellers skal bruke solkrem i ansiktet så kan kanskje denne være noe? Det er en ansiktskrem med solfaktor 50. Jeg bruker den året rundt. https://www.dermalogica.no/collections/aldringstegn/products/dynamic-skin-recovery-spf50 Anonymkode: 4287b...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:43 #30 Del Skrevet tirsdag kl 23:43 Jeg har samme problemer som deg, bare at jeg er feit i tillegg. Mine tips: 1.barber deg hver kveld før du legger deg, og smør deg med cerave fuktighetskrem. At du har noen små stubber når du våkner om morningen spiller ingen rolle, du kan kjenne dem men de syntes ikke for andre. 2. Vask håret hver kveld hvis det blir fett, med en mild shampo som man kan bruke daglig. 3. Bruk stopp 24 deodorant hver kveld før du legger deg på områder hvor du svetter, men ikke i ansiktet da. 4. Smør deg med en lett solkrem om morningen og sitt i en kald vifte mens den trekker inn, slik at du ikke svetter den ut. 4. Sett håret opp i en bun eller bruk solhatt på de varmeste dagene, da blir du ikke brent i hodebunnen. 5. Kjøp deg noen enkle fine sommerkjoler og undershorts i ren bomull, dette har de godt utvalg av på blandt annet zalando. 6. Ikke gå ut med mindre du må når sola er som varmest og kjør bil dit du må dra. 7. Hvis du jobber et sted med aircondition så spar ferien din til det blir kaldere i været og vær på jobb hele sommeren. 8. Få permanent make up, øyebryn, eyeliner og leppestift, dette renner ikke av kan jeg garantere 😅. Anonymkode: 88474...d3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:56 #31 Del Skrevet tirsdag kl 23:56 Unnskyld meg men er du albino + anorektisk? Det høres nemlig sånn ut. Hvis du er førstnevnte, har jeg stor medfølelse for det altså. Det må være fryktelig kjedelig med den sola, allergien, øyene og alt du er sensitiv for...Jeg er selv 170, men 80 kg og ser slank ut selv med så mye vekt, så jeg klarer liksom ikke å forestille meg at det fettet du snakker om er så sjenerende...? Anonymkode: 16f07...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:37 #32 Del Skrevet i går, 00:37 Du er absolutt ikke alene om dette, er på sommeren de fleste kjenner på kroppspress. Og det du beskriver er det mange mer enn du aner kjenner på. Bena må ikke barberes, tåneglene trenger ikke å lakkes, kroppen er fin som den er brun eller blek. Kle deg i luftige klær når det er varmt. Smil til sola og nyt varmen og energien en får fra den 😃 sommeren handler ikke om å kle seg i sommerkjoler og sole seg. Anonymkode: 23ded...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:19 #33 Del Skrevet i går, 01:19 TS, det ser ikke ut som at du leste løsningene jeg foreslo første gangen, så poster igjen:. Jeg må stå opp tidligere fordi jeg må ha 20min med akrobatikk på badet med en høvel, for GUD FORBY, at jeg har kroppshår. Jeg orker ikke spørsmål eller å bli glodd på. Jeg tåler heller ikke hårfjerning av noe slag så det blir rødt og klør. Det blir tørt, og jeg må til med fuktighetskrem som må trekke inn før jeg kan kle på meg. Kommentar: Braun Silk Epil fungerer faktisk, dersom du har mørke/mørkblonde hår. Ellers kan du vokse. Sol tåler jeg ikke. Jeg får bare soleksem og blir i beste fall brent. Så jeg må bade i solkrem bare jeg skal ut i hagen. Stinker gjør solkrem også. Så går du rundt hele dagen og er klissete, klær sitter fast i deg og blir ødelagt. Åja, og nevnte jeg at jeg ikke TÅLER solkrem? Jeg har en kasse full av solkrem, spiller ingen rolle hvilken type det er, jeg tåler det ikke. Kommentar: Solhatt, lange og svale linklær som dekker kroppen. Unngå solen på det sterkeste. Finn solkrem som ikke blir klissete. Og oppi dette skal jeg være varm, bli tomatrød fordi jeg er varm, svette og stinke. Håret blir fett av den jævla solkremen(for du kan ta deg faen på at jeg må kline den forpulte dritten i hodebunnen også!). Jeg kan ikke bruke sminke, for gjett hva, det tåler jeg ikke! Spiller ingen rolle hvilken type det er heller. Jeg svetter den uansett av fordi jeg selvsagt svetter masse i ansiktet. Jeg må passe på å farge brynene om sommeren fordi svette + solkrem så forsvinner de jo, for jeg har jo ikke naturlige bryn for fem flate øre. Kommentar: Drit i sminke i varmen. Drit også i om du har lyse bryn, det er helt normalt i norden. Jobb med selvbildet. Dette er oppkonstruerte i-landsproblem skapt av hjernevasking fra skjønnhetsindustrien som kun ønsker å tjene penger på oss. Jeg er blind som ei flaggermus så jeg må ha briller. Men jeg kan ikke ha solbriller med styrke for kjører jeg inn i en tunell da, så ser jeg jo ikke en dritt. Og jeg er for lyssensitiv til at jeg kan være uten solbriller. Så da må jeg på med linser. Men selvsagt har jeg skjeve hornhinner og de jævla linsene ligger ikke alltid riktig så jeg ser ikke noe uansett. Kommentar: Hvor ofte kjører du i tunell egentlig? Det finnes briller som tilpasser seg lys og mørke. Låra mine er for feite og gnikker og knar til jeg får gnagsår så jeg må ha en sånn jævla shorts som er deilig å svette i under kjoler og skjørt, ogs å må jeg passe på at de er lange nok til at de ikke synes, som er omtrent umulig å oppdrive. Jeg har masse fettvalker på ryggen som ikke går bort med slanking(jeg er 170cm og 57kg), det er genetisk, men jeg har selvsagt store bryster så jeg MÅ ha BH. Utrolig lekkert med dissende fettvalker i kjole. Shorts må være lange nok til at jeg ikke får gnagsår, og det er omtrent umulig å oppdrive også. Det er masse om og men for hva jeg kan ta på meg både oppe og nede. Også et i-landsproblem, og noe de fleste løser ved å gå med tynne bommulsshortser og BH av ren bomull under. Ikke plast. Det er en KAMP å dra ut døra på sommeren. Jeg er konstant STYGG, ekkel og ukomfortabel. Så ser jeg andre hoppende glade, smetter bare på seg noe og farer ut, lykkelig over at sommeren er her.... Helt OK å ikke like sommer, det er mange som har det slik. Men tror virkelig at du bør jobbe med selvbildet, og ikke tenke at utseendet er alt. Unn andre å være lykkelige uten å bli dradd ned selv. Anonymkode: b6041...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:47 #34 Del Skrevet i går, 04:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har samme problemer som deg, bare at jeg er feit i tillegg. Mine tips: 1.barber deg hver kveld før du legger deg, og smør deg med cerave fuktighetskrem. At du har noen små stubber når du våkner om morningen spiller ingen rolle, du kan kjenne dem men de syntes ikke for andre. 2. Vask håret hver kveld hvis det blir fett, med en mild shampo som man kan bruke daglig. 3. Bruk stopp 24 deodorant hver kveld før du legger deg på områder hvor du svetter, men ikke i ansiktet da. 4. Smør deg med en lett solkrem om morningen og sitt i en kald vifte mens den trekker inn, slik at du ikke svetter den ut. 4. Sett håret opp i en bun eller bruk solhatt på de varmeste dagene, da blir du ikke brent i hodebunnen. 5. Kjøp deg noen enkle fine sommerkjoler og undershorts i ren bomull, dette har de godt utvalg av på blandt annet zalando. 6. Ikke gå ut med mindre du må når sola er som varmest og kjør bil dit du må dra. 7. Hvis du jobber et sted med aircondition så spar ferien din til det blir kaldere i været og vær på jobb hele sommeren. 8. Få permanent make up, øyebryn, eyeliner og leppestift, dette renner ikke av kan jeg garantere 😅. Anonymkode: 88474...d3e Her var det mange svært dårlige tips. Anonymkode: 44363...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:58 #35 Del Skrevet i går, 04:58 Flytt til Finnmark. Det er sånn ca 2 dager i året der det er varmt nok til å gå i t-skjorte. Shorts trenger du ikke eie i det hele tatt. Sola skinner døgnet rundt, men den tar ikke, så solkrem er fullstendig unødvendig. Anonymkode: 03a69...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:04 #36 Del Skrevet i går, 05:04 Anbefaler deg å fokusere innsatsen på å lære å elske deg selv. Det vil du få mye mer for igjen senere i livet enn allverdens fantastiske råd om barbering, solkrem og klær. Anonymkode: 51370...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #37 Del Skrevet 20 timer siden Kan tipse om tråden «Er jeg rar? Sliter i varmen.» Du er ikke alene. Anonymkode: 77b14...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #38 Del Skrevet 20 timer siden Jeg tåler heller ikke sol, men elsker sommeren! Jeg holder meg i skyggen, så jeg trenger ikke solkrem. Jeg bruker lette solhatter med vid brem. Går mest i lange kjortler av tynn bomull. Jeg har solbriller med styrke. I bil bruker jeg vanlige briller med solbrille-klips utenpå. De bretter jeg opp i tuneller. Siden jeg ikke går i shorts, så trenger jeg ikke å barbere leggene. Jeg barberer bare de små hårene på tærne. Anonymkode: 02046...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #39 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her var det mange svært dårlige tips. Anonymkode: 44363...7e3 Det syntes ikke jeg, de funker for meg iallefall 🙂. Men du må gjerne utdype? Anonymkode: 88474...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #40 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 21.40): Smør presset pudder-deodorant mellom lårene. Dette holder i timesvis, så du slipper shorts. Funker som gull! Hilsen tjukk 😅 Anonymkode: 75e8e...9c6 Link til en slik type deodorant? Hilsen også tjukk 😄 Anonymkode: 9ef43...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå