Pimbila Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Vurderer å bestille sengetøy fra SparKjøp, men er det lurt?
Amanlis Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Jeg kjøpt to sett for ca tre år siden og de er fortsatt fine i fasong og farge.
Spirito Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har et sett, og det var det så dårlig sømmonn på at det raknet i sømmen. Men du kan jo ha flaks.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 styr unna!!!! både jeg og en venninne kjøpte sengetøy fra spar kjøp, og vi endte opp med å hive hele greia. Skikkelig dårlig kvalitet!
rugrat Skrevet 19. mars 2006 #5 Skrevet 19. mars 2006 Ungene har sengetøy fra Sparkjøp som holder seg veldig bra i farge og fasong. Selv har vi et sett som ennå ikke er så gammelt, men er foreløpig veldig fornøyd med det. Ser ingen grunn til at sengesett fra Sparkjøp skal være dårligere enn sett fra andre butikker. Dårlig kvalitet har jeg funnet selv på de dyreste butikkene.
Pauline Skrevet 19. mars 2006 #6 Skrevet 19. mars 2006 Finnes både bra og dårlig der som i andre utstyrsbutikker. Generelt holder sparkjøp god kvalitet på: hudpleie, håndkle, sengetøy, undertøy (kjente merker som triumph og janus) og div til barn som strømpebukser, superundertøy mm. Har og sett samme gardiner der som i dyre butikker til en helt annen pris.Sikkert andre ting og som er bra der, men det kan jeg ikke uttale meg om.
Nitha Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 Har akkurat kjøpt to sett flanell til dobbeltdyner. Litt skuffet over hvor mye de nuppet seg etter første vask, men de er veldig gode. Håper de holder seg bra ellers. Fru Nitha
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Syns sømmer har lett for å revne på slike. Samt at det er lite behagelig. Ofte 'hard'bomull, siden det ofte er billig.
Susan Sto Helit Skrevet 20. mars 2006 #9 Skrevet 20. mars 2006 Sparkjøp har jo endel Høie sengesett, og det er jo kvalitet. Men de billigste er jo ikke kjente merker. Har hatt mye sengesett fra Spar Kjøp, og synes ikke de har vært spesielt dårlige. Blir fort blasse kanskje, men har ellers syntes de var bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå