AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #1 Skrevet 19. mai 2025 Har ungdom som skal være med til syden. Har ofte stort utbrudd når henne kommer til syden. Prøvd ulike solkremer og renser huden etter stranda . Men det blir plagsomt uansett. Noen tips til gode produkter . Å ting som burde gjøres i tillegg. Føler veldig på det selv. Kommer gjerne på dag tre i syden. Anonymkode: 1ee6c...2cd
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #2 Skrevet 19. mai 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har ungdom som skal være med til syden. Har ofte stort utbrudd når henne kommer til syden. Prøvd ulike solkremer og renser huden etter stranda . Men det blir plagsomt uansett. Noen tips til gode produkter . Å ting som burde gjøres i tillegg. Føler veldig på det selv. Kommer gjerne på dag tre i syden. Anonymkode: 1ee6c...2cd Uren hud pleier å bli bedre, ikke verre, av å være i sol. Så her er noe som ikke stemmer. Be om henvisning/oppsøk privat hudlege. Husk og at det er mulig å ha to eller flere hudsykdommer samtidig. Mild dusjkrem type La Roche Posay eller annen dusjkrem og dusj av både svette og solkrem etter bading/strandbesøk og bomull/lin/silke på huden, ikke syntetiske materialer eller ull. Anonymkode: 44de5...a64 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #3 Skrevet 19. mai 2025 Jeg har atopisk eksem, og bruker jeg faktor 50, så får jeg skikkelig utslett. Det fordi det blir alt for tett for huden. Med solfaktor 30 går det helt fint. Anonymkode: f7d56...c51
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #4 Skrevet 19. mai 2025 Hør på apoteket eller hudpleier/hudlege Anonymkode: 491fe...e78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå