AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Er det vanskelig å få barnehageplass? Vi bor på løvenstad og venter vårt første barn i januar Anonymkode: 25111...66a
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Hvorfor barnehageplass i Lillestrøm om dere bor på Løvenstad? Vil tippe de prioriterer de som bor i kommunen først? Men usikker... Anonymkode: 09c1d...638 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor barnehageplass i Lillestrøm om dere bor på Løvenstad? Vil tippe de prioriterer de som bor i kommunen først? Men usikker... Anonymkode: 09c1d...638 vi bor i lillestrøm kommune men stedet heter løvenstad Anonymkode: c81a8...377
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Lillestrøm har full barnehagedekning, men du får ikke nødvendigvis den plassen du ønsker. Anonymkode: a09a3...263
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Lillestrøm har full barnehagedekning, men du får ikke nødvendigvis den plassen du ønsker. Anonymkode: a09a3...263 Det er det jeg er redd for Anonymkode: 25111...66a
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Løvenstad ligger ikke i Lillestrøm kommune, det ligger i Rælingen kommune Anonymkode: 391d6...b75 jo jeg vet hvor jeg bor altså. det er en del som er rælingen og en del som er lillestrøm Anonymkode: c81a8...377 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Skrevet 20. mai Har inntrykk av at det er enkelt å få plass i de store basebarnehagene Kjeller og Riisløkka, men vanskelig i de mindre og mer populære barnehagene. Har dere søkt før fristen til hovedopptaket, 1. mars? Anonymkode: a6fb0...342
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har inntrykk av at det er enkelt å få plass i de store basebarnehagene Kjeller og Riisløkka, men vanskelig i de mindre og mer populære barnehagene. Har dere søkt før fristen til hovedopptaket, 1. mars? Anonymkode: a6fb0...342 vi har ikke søkt enda det er litt tidelig Anonymkode: c81a8...377
Rosa Sløyfe Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai Når kan man søke plass i barnehagen må man vente til hn er født eller kan man søke siste trimester?
AnonymBruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Med januarbarn pleier det gå bra, hvertfall om du ønsker privat. De vil jo ha så ganle barn som mulig, lettere med en på 1,5 år enn 10 mnd. Så ikke håp hen blir født før tiden ❤️ Anonymkode: fe09f...442 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai Rosa Sløyfe skrev (På 21.5.2025 den 17.38): Når kan man søke plass i barnehagen må man vente til hn er født eller kan man søke siste trimester? Må vel ha fått fødsels- og personnummer før man kan søke, tror jeg. Anonymkode: 2abf2...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå