AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg og mannen har ikke hatt samleie på flere år, pga meg, vil ikke gå inn på detaljer. Men nå den siste tiden har jeg fått enorm sexlyst, noe jeg aldri har hatt før. Nå vil jeg ha samleie med han, jeg går med tankene nesten hele tiden med han. Jeg studerer og ser på ham og blir vill. Men hvordan skal jeg gå frem? Jeg prøvde i går å si hva jeg føler, men syntes det ble pinlig så jeg avsto. Hvordan skal jeg si det? Eller skal jeg ikke si noe men bare gjøre? Jeg vet jo ikke hvordan han kommer til å ta det, når han har vært avholds i et par år. Hjelp? Anonymkode: 54b2b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Prøv å bare si det: «nå har ikke vi hatt sex på veldig lenge. Hva tror du om å prøve igjen nå? Jeg kunne iallfall tenkt meg det» ☺️❤️ Anonymkode: 12efb...c0f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg og mannen har ikke hatt samleie på flere år, pga meg, vil ikke gå inn på detaljer. Men nå den siste tiden har jeg fått enorm sexlyst, noe jeg aldri har hatt før. Nå vil jeg ha samleie med han, jeg går med tankene nesten hele tiden med han. Jeg studerer og ser på ham og blir vill. Men hvordan skal jeg gå frem? Jeg prøvde i går å si hva jeg føler, men syntes det ble pinlig så jeg avsto. Hvordan skal jeg si det? Eller skal jeg ikke si noe men bare gjøre? Jeg vet jo ikke hvordan han kommer til å ta det, når han har vært avholds i et par år. Hjelp? Anonymkode: 54b2b...198 Kle på deg noe du synes er komfortabelt/sexy og spør ham 😃 Anonymkode: a14ee...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Prøv å bare si det: «nå har ikke vi hatt sex på veldig lenge. Hva tror du om å prøve igjen nå? Jeg kunne iallfall tenkt meg det» ☺️❤️ Anonymkode: 12efb...c0f Mja…🙈Tør ikke, synes det er så pinlig og jeg blir helt rar. Ts AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kle på deg noe du synes er komfortabelt/sexy og spør ham 😃 Anonymkode: a14ee...358 Jeg er ikke den typen, kle seg sexy og slikt. Ts Anonymkode: 54b2b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Hva med å bare kysse han, ta på han så kanskje han tar et hint? Anonymkode: 91012...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mja…🙈Tør ikke, synes det er så pinlig og jeg blir helt rar. Ts Jeg er ikke den typen, kle seg sexy og slikt. Ts Anonymkode: 54b2b...198 Sende melding da? Om du ikke tørr å si det til ham. Anonymkode: b0bbf...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med å bare kysse han, ta på han så kanskje han tar et hint? Anonymkode: 91012...64f Mhm, kanskje det. Er det best når vi legger oss en kveld eller sånn uansett? Ta Anonymkode: 54b2b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mhm, kanskje det. Er det best når vi legger oss en kveld eller sånn uansett? Ta Anonymkode: 54b2b...198 Her fungerer det uansett tid, men vi er ikke dere. Likevel verdt å prøve🥰 Anonymkode: 91012...64f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Tør du ikke si til mannen din at du har ekstrem lyst? Er det en person man kan snakke med sånne ting om så bør det vel være mannen sin? Anonymkode: 1cb50...f28 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her fungerer det uansett tid, men vi er ikke dere. Likevel verdt å prøve🥰 Anonymkode: 91012...64f Takk. Anonymkode: 54b2b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tør du ikke si til mannen din at du har ekstrem lyst? Er det en person man kan snakke med sånne ting om så bør det vel være mannen sin? Anonymkode: 1cb50...f28 Ja, fordi vi ikke har vært nært i mange år, så ja jeg synes at akkurat dette er litt pinlig å si ja. Ellers kan jeg snakke med han om absolutt alt men dette…uff. Anonymkode: 54b2b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Det høres ut som et latterlig enkelt problem å løse. Jeg skjønner at det er småkleint å ta initiativ, men da blir det bare enda mer spennende. No pain no gain. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, fordi vi ikke har vært nært i mange år, så ja jeg synes at akkurat dette er litt pinlig å si ja. Ellers kan jeg snakke med han om absolutt alt men dette…uff. Anonymkode: 54b2b...198 Ta på deg en kort kjole, og bøy deg frem. (Uten undertøy)=) Anonymkode: a14ee...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden For å ta et praktisk råd: Hvis det er vanskelig å si det, så send en melding. Du trenger ikke gjøre deg til med sexy klær eller lignende. Da lager du fallhøyde. Bare si at du tenker på å ta opp sexlivet igjen. At du savner å være intim. Bruk dine egne ord. Han vil jo forstå veldig godt hva du sier. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ta på deg en kort kjole, og bøy deg frem. (Uten undertøy)=) Anonymkode: a14ee...358 Mja…som jeg sa jeg er ikke av den typen. Anonymkode: 54b2b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Om du har avvist sex i en årrekke og nå ut av det blå har fått lysten tilbake og forventer at han skal være klar så må det nok et mirakel til for at dere får tilbake den seksuelle kjemien. Anonymkode: a4915...9ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden Isambard skrev (5 minutter siden): For å ta et praktisk råd: Hvis det er vanskelig å si det, så send en melding. Du trenger ikke gjøre deg til med sexy klær eller lignende. Da lager du fallhøyde. Bare si at du tenker på å ta opp sexlivet igjen. At du savner å være intim. Bruk dine egne ord. Han vil jo forstå veldig godt hva du sier. Sende melding…åhh, bare sånn uten videre.? Jeg er så redd for å bli avvist. Vet ikke hvorfor den følelsen, for han er så kjærlig med meg, klemmer meg, gir meg kyss flere ganger om dagen.. Men å være intime, det har vi ikke vært på mange år, så jeg er redd hva han vil tenke om det. Anonymkode: 54b2b...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sende melding…åhh, bare sånn uten videre.? Jeg er så redd for å bli avvist. Vet ikke hvorfor den følelsen, for han er så kjærlig med meg, klemmer meg, gir meg kyss flere ganger om dagen.. Men å være intime, det har vi ikke vært på mange år, så jeg er redd hva han vil tenke om det. Anonymkode: 54b2b...198 Hvorfor skal du bli avvist? Anonymkode: 7cc8b...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Drikk et par øl eller glass vin, så får du mer selvtillit, eller så inviterer du mannen på alkohol og vips er dere i bingen. Anonymkode: d681f...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Drikk et par øl eller glass vin, så får du mer selvtillit, eller så inviterer du mannen på alkohol og vips er dere i bingen. Anonymkode: d681f...8a7 Det er ikke bra å bruke alkohol for verken mot eller å få noen i seng. Klarer man ikke uten kan man leve uten til man lærer det i sin natulige form. Anonymkode: 44d08...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå