Gjest Dyp pust Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Sover du med vinduet åpent hele året? Eller må det være varmt i rommet du sover?
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Nei, jeg må ha det ganske kaldt. Og frisk luft. Men på vinteren er det veldig kaldt på soverommet vårt selv med vinduet lukket, så vi holder det lukket de tre vintermånedene. Anonymkode: 963db...c36 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Ja, året rundt. Må ha frisk luft! Anonymkode: c83f9...820 12
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Sover med vinduer oppe året rundt. Er det sommer settes de på vid gap, slik at det blåser inn. Er det under -10 så åpner vi kun glippe i det ene. Sover godt uansett temperatur, men trenger uteluft. Eller et godt klimaanlegg, så ok hotellrom går fint. Anonymkode: 42c5c...954 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Har verandadør. Jeg åpner den. Vinduet står på gløtt hele året. Jeg må ha det iskaldt. Elsker vinteren når det er veldig kaldt. Mannen liker det varmt. Men han kompenserer med å legge seg inntil meg. Anonymkode: 189cf...5aa
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Åpent vindu og nakne føtter nærsmest vinduet hele året. Anonymkode: c8a4a...f98 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Jepp, året rundt med unntak av uværsnetter/storm pga av bråk. Anonymkode: 2cac3...d54 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Aldri åpent😁Vi har soverom i u. etasjen og der er det kjølig. På sommeren når andre kjøper vifter i desperasjon,så er det deilig og kjølig på vårt rom🤗 Anonymkode: 60e51...50c
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai Prøvde i natt igjen, men det blir for kaldt etter hvert. Nattetempen er for barsk ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Jeg elsker å ha vinduet åpent, men bor et sted der det ikke er mulig. Anonymkode: c729f...cd2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Dyp pust skrev (40 minutter siden): Sover du med vinduet åpent hele året? Eller må det være varmt i rommet du sover? Når temperaturen nærmer seg 20. grader ute er vinduet åpent om natta. Unntaket er Nor der er mye spetakkel ute. Anonymkode: dd9d0...477
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai Alltid åpent, vil ha kald og frisk luft. Forferdelig når russ bråker rett under vinduet, men enda verre uten frisk luft. Og vinduene mine er uansett ikke gode på å stenge ute støy. Anonymkode: 2b6b8...ee6
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai Dyp pust skrev (44 minutter siden): Sover du med vinduet åpent hele året? Eller må det være varmt i rommet du sover? Nei, ødelegger huset ved å la vinduet stå åpen hele natten, eller hele dagen! Har varmepumpe som kjøler ned huset om vi trenger det , skal installere ventilasjon og så da trengs det ikke! Bor på bakkeplan og vil ikke ha fremmende inn når jeg sover. Anonymkode: 0cb21...06d 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Skrevet 18. mai Alltid åpent vindu hele året rundt. På de kaldeste dagene er det bare ei bittelita glipe men jeg må ha frisk luft og både mannen og jeg sover bedre av det. Anonymkode: bfba0...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Skrevet 18. mai Stort sett. Lukker det ofte blir det blir sånn 20 minus. Anonymkode: 8c709...5cb
AnonymBruker Skrevet 18. mai #16 Skrevet 18. mai Jeg sover med vinduet åpent hele året, bortsett fra når det er skikkelig storm ute. Da blir det fort mye bråk, i tillegg til at det fort regner eller snør inn. Anonymkode: 29bf2...7f0
AnonymBruker Skrevet 18. mai #17 Skrevet 18. mai Åpent vindu året rundt. Må ha frisk luft. Om sommeren har vi vifte i tillegg. Anonymkode: da215...c57 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #18 Skrevet 18. mai Åpent året rundt. Avhengig av å ha det kaldt, så varme sommernetter er mitt søvn-mareritt 😅 Hvis det blir under minus 10 blir det kanskje bare ei lita glippe. Blir det minus 20 tar vi det kanskje igjen 🤭 Anonymkode: fcc56...5f0
Gjest Dyp pust Skrevet 18. mai #19 Skrevet 18. mai Noen av dere nevner bråk, mener dere fugler eller russ eller bygging da? Jeg hørte på svensk radio at en del er plaget med fuglekvitter og derfor hadde vinduene sine igjen om natten, og det syns jeg var så rart.
AnonymBruker Skrevet 18. mai #20 Skrevet 18. mai Dyp pust skrev (2 minutter siden): Noen av dere nevner bråk, mener dere fugler eller russ eller bygging da? Jeg hørte på svensk radio at en del er plaget med fuglekvitter og derfor hadde vinduene sine igjen om natten, og det syns jeg var så rart. Det hender vi har plagsomt med fuglekvitter utenfor, men det er stort sett på morgenen. Anonymkode: 2b6b8...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå