Thyra Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai (endret) Tenker på enkelt strukturmønster, med en farge. De oppskriftene jeg finner på nettet har flere farger og liksom spisser i begynnelsen og slutten. Endret 17. mai av Thyra
AnonymBruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai Thyra skrev (3 timer siden): Tenker på enkelt strukturmønster, med en farge. De oppskriftene jeg finner på nettet har flere farger og liksom spisser i begynnelsen og slutten. Bildene øverst er økning og felling satt i system. Bildene nederst er sannsynligvis mønsterstrikk med flere farger på samme omgang, type ha nokk plass på fingeren til alle trådene og tungen beint i munnen for å klare å huske rekkefølgen på når de ulike trådene skal brukes. Søk inne på Drops garn sine nettsider, der er tusenvis av med gratismønstre og ganske sikkert oppskrifter og diagrammer. Anonymkode: 10b5c...bf1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Ett raskt søk og her er en variant https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=11722&cid=1 Anonymkode: 10b5c...bf1
Thyra Skrevet 17. mai Forfatter #4 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ett raskt søk og her er en variant https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=11722&cid=1 Anonymkode: 10b5c...bf1 Var ikke slik mønster jeg mener. Ikke flerfarget, men at sikksakken kommer fram i strukturen, slik at man kan strikke i en farge.
Thyra Skrevet 17. mai Forfatter #5 Skrevet 17. mai (endret) Noe a la dette, mened sikksakk i stedet for trekanter. Endret 17. mai av Thyra
Perine Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai Thyra skrev (På 17.5.2025 den 16.55): Noe a la dette, mened sikksakk i stedet for trekanter. Det er uansett bare felling og økning, samme hvilken farge du strikker eller hekler med. Både oppleggskant og avfelling vil også få sikksakkform, om du ikke finner et mønster som fyller ut disse med noe. Hvordan strikke sikk-sakkmønster i rillestrikk. - YouTube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå