AnonymBruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Vi var samboere i flere år, og forholdet tok slutt for et par måneder siden. Det var han som ville gå. Jeg ønsket ikke brudd, og er veldig lei meg. Men jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å forstå her? Han valgte altså å gå, og det respekterer jeg. Jeg har vært samarbeidsvillig på absolutt alt hva gjelder deling av bo, praktiske ting rundt brudd osv. Jeg har ikke tryglet om å få han til å ombestemme seg, men har sagt at jeg er lei meg for at forholdet vårt endte slik. Han har blokkert meg overalt, og sier han er nødt til det for å kunne glemme meg. Men han tar kontakt med mine venner og forteller ting som ikke stemmer om meg. Jeg vil ikke utdype for mye her, men det er ikke positivt det han sier. Han legger til mennene til noen av mine venninner på sosiale medier og inviterer dem på kaffe. Dette er mennesker han ikke har hatt noen interesse av å bli kjent med tidligere. Hvorfor gjør han dette? Hvis jeg hadde blokkert en eks for å komme meg videre, så ville jeg jo holdt meg unna vennekretsen til vedkommende. Og jeg ville heller ikke sendt mld til hans venner for å høre om de har truffet han i det siste osv. Jeg prøver å komme meg videre, men opplever at det er vanskelig da jeg nesten hver dag får høre at han har snakket om meg, spurt om meg osv. Anonymkode: dc0d6...c7d 5
Sjarmør Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Når han forteller ting som ikke stemmer om deg som du nevner her i innlegget ditt, så er han ikke helt normal i utgangspunktet. Han blokkerte deg, ta tiden til hjelp og hev deg over ham. Du vinner til slutt ❤️ 9
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Dette skjønner jeg blir forvirrende for deg. Det er litt rar oppførsel. Men det høres ut som en mann i krise som kanskje ikke tar de mest rasjonelle valgene. Enig med det sjarmør skriver, konsentrer deg om veien fremover for deg uten han. Anonymkode: 5eeb2...4c3 5
Snok1 Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai Sjarmør skrev (4 timer siden): Når han forteller ting som ikke stemmer om deg som du nevner her i innlegget ditt, så er han ikke helt normal i utgangspunktet. Han blokkerte deg, ta tiden til hjelp og hev deg over ham. Du vinner til slutt ❤️ Dette er fasit. Ikke obsess over en dust som ikke er verd din tid. Dine venner er dine venner som kjenner deg best. Resten er støy som du skal unngå. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai Det er hannes side av saken, du har din. Sjeldent er det løgn, det er sånn den andre parten har oppfattet omstendighetene . Anonymkode: ed086...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Skjønner at man blokkerer, jeg blokkerte en eks på sosiale medier en gang for å komme raskere over han, jeg ble jo litt besatt og var innom some-kontoene hans hele tiden. Så det er jo ikke uvanlig, det er jo tvert imot et råd man ofte får når man skal gå videre. Men så er det litt rart å følge opp med vennene dine da. Men igjen, han kan jo fremdeles være litt besatt av deg. Virker jo som det, når han spør om deg hele tiden. Selv om man er den som vil ut, så er man jo ikke nødvendigvis helt over en person likevel. Anonymkode: 1af65...6f5 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai Det er ikke å være besatt av å lure på hvorden det går med en person som man har kjent enten som venn eller mer vært samboer med. Det er helt menneskelig å ville vite hvordan det går med folk. Alle bærer med seg minner og erfaringer om mennesker på godt og vondt. Det kan vi ikke glemme. Og å vite hvor vi har hverandre hjelper oss å komme videre. Anonymkode: df9ed...324
Virrevirrevapp Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai Han har det åpenbart ikke helt bra. Det trenger du ikke ha tilgang til hans sosiale medier for å forstå.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke å være besatt av å lure på hvorden det går med en person som man har kjent enten som venn eller mer vært samboer med. Det er helt menneskelig å ville vite hvordan det går med folk. Alle bærer med seg minner og erfaringer om mennesker på godt og vondt. Det kan vi ikke glemme. Og å vite hvor vi har hverandre hjelper oss å komme videre. Anonymkode: df9ed...324 Jeg synes det er litt rart å blokkere meg på absolutt alle kanaler, tlf, mail, snap… Og så knytte kontakt med de av mine venner som han ikke kjenner. TS Anonymkode: dc0d6...c7d 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai Virrevirrevapp skrev (2 minutter siden): Han har det åpenbart ikke helt bra. Det trenger du ikke ha tilgang til hans sosiale medier for å forstå. Han poster aldri noe på sosiale medier, så det har jeg aldri fulgt med. Han har blokkert meg på tlf, snap, mail. Så jeg synes det virker så rart at han kutter alle direkte bånd til meg og så tar så mye kontakt med mine venner og bekjente. Noen steder spør han om de prater med meg og om jeg har det fint. Til andre serverer han historier som har et snev av sannhet, men uten å fortelle hans rolle i det som har skjedd. Og til noen forteller han ting som overhodet ikke har rot i virkeligheten. Og enkelte av de han kontakter har han aldri truffet, men tar kontakt med dem på nett. TS Anonymkode: dc0d6...c7d
Bigote Skrevet 17. mai #13 Skrevet 17. mai (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor gjør han dette? Hvis jeg hadde blokkert en eks for å komme meg videre, så ville jeg jo holdt meg unna vennekretsen til vedkommende. Og jeg ville heller ikke sendt mld til hans venner for å høre om de har truffet han i det siste osv. Jeg prøver å komme meg videre, men opplever at det er vanskelig da jeg nesten hver dag får høre at han har snakket om meg, spurt om meg osv. Anonymkode: dc0d6...c7d Høres ut som om at hans eget ego er såret og i forsvarsmodus over at du ikke i desperasjon prøver å få han tilbake.. Sånne folk er det bra å slippe å ha i livet sitt.. Håper de i vennekretsen din forstår tegninga, og ser det patetiske og smålige ved å ta kontakt med en eks sin vennekrets for å svartmale en person han allerede slo opp med.. Endret 17. mai av Bigote 2 1
Virrevirrevapp Skrevet 17. mai #14 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han poster aldri noe på sosiale medier, så det har jeg aldri fulgt med. Han har blokkert meg på tlf, snap, mail. Så jeg synes det virker så rart at han kutter alle direkte bånd til meg og så tar så mye kontakt med mine venner og bekjente. Noen steder spør han om de prater med meg og om jeg har det fint. Til andre serverer han historier som har et snev av sannhet, men uten å fortelle hans rolle i det som har skjedd. Og til noen forteller han ting som overhodet ikke har rot i virkeligheten. Og enkelte av de han kontakter har han aldri truffet, men tar kontakt med dem på nett. TS Anonymkode: dc0d6...c7d Han ønsker ikke kontakt med deg, men er nysgjerrig på deg, og sprer litt rykter om deg osv. Sånn er mange etter et brudd. Hev deg over det og tenk at det er hans rot å rydde opp i. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Skrevet 17. mai Høres ut som en toxic ex… Blokk han tilbake og lat som han ikke eksisterer. Finn deg en ny å date og gå videre med livet ditt. Om du har ekte venner så velger de deg, ikke han. Anonymkode: 171c6...fba 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #16 Skrevet 17. mai Blokker han tilbake, og si minst mulig til andre. Det er han som da driter seg ut, og fremstår som tulling. Anonymkode: 2bc62...d7d 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #17 Skrevet 17. mai Vær glad du kom deg vekk før mishandlingen begynte. Menn som forsøker å snu kvinnens venner og familie mot henne, vet akkurat hva de driver med og de gjør det fordi de ønsker hevn og kontroll. Han er kvinnehater. Blokk han tilbake, og informer hele din omgangskrets om hva han driver med. Anonymkode: 56e9d...1b0
Nymerïa Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai Dette synes jeg ikke er normal oppførsel ifbm brudd. Har han vært slik tidligere at han setter folk opp mot hverandre og lager drama? For jeg får det ikke til å stemme at et fornuftig menneske gjennom flere år plutselig blir slik.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #19 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er hannes side av saken, du har din. Sjeldent er det løgn, det er sånn den andre parten har oppfattet omstendighetene . Anonymkode: ed086...fa3 Haha, er du seriøs? "Sjeldent det er løgn"? Folk lyver så det renner av dem om ekser hele tiden. Du lever jo på en annen planet om du tror noe annet. Sjeldent det er løgn... nå har jeg hørt det også. Folk lyver konstant! Anonymkode: 760eb...14b 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai #20 Skrevet 17. mai Nymerïa skrev (18 minutter siden): Dette synes jeg ikke er normal oppførsel ifbm brudd. Har han vært slik tidligere at han setter folk opp mot hverandre og lager drama? For jeg får det ikke til å stemme at et fornuftig menneske gjennom flere år plutselig blir slik. Han snakket litt nedsettende om tidligere ekser, men ikke noe som ligner på dette. Og vi hadde det fint sammen så bruddet kom som lyn fra klar himmel for meg. Jeg får ingenting til å stemme av det som skjer nå. Anonymkode: dc0d6...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå