Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fatter ikke voksne mennesker som er på besøk, igjen og igjen, som ikke SER at her i huset så ligger dolokket alltid nede.

Da tenker jeg at det nettopp er rengjort og setet er lagt ned da . Du kan forandre deg selv men ikke ha noen forventninger om å forandre andre folk. 

Er det på ren protest man lar det stå oppe etter seg? For selv om man ikke gjør det hjemme, så må det da gå an å tilpasse seg hvordan det er der man er gjest. 

Tviler på at det er protest. Bare noen som ikke orker å leve så rigid. 

Jeg har faktisk vurdert å få laminert et ark og henge over doen; "legg ned setet, og husk handvask på minst 20 minutter, med såpe" 

Barnehagen har slik. Ikke i hjemmet. 

Og den skrapingen på tallerkenen, for å få med seg all mat, selv når det i praksis er tomt.... (heldigvis ingen fingre her, da) 

Anonymkode: 4b0b1...8e8

Anonymkode: 50c99...1d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hahaha..

Stresset 17 mai morgen der jeg likevel forsøker å nyte den vanlige kaffekoppen med KG. 

20 sekunder er anbefalingen, og det var det jeg mente 😂 

Man legger ned lokket, og vasker hendene, med såpe, i minst 20 sekunder. Man bruker ikke fingrene til å skrape opp maten. Og man kaster mat som har havnet på gulvet. 

*logger av for dagen før det blir enda mer surr fra meg 

Anonymkode: 4b0b1...8e8

"Man" gjør ditt og datt! DU gjør det,slutt med dette "man"-tullet! Det er ren hersketeknikk. 

Anonymkode: 50c99...1d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og den skrapingen på tallerkenen, for å få med seg all mat, selv når det i praksis er tomt....

.....for et stort problem...

Anonymkode: e96aa...015

• 3 måneder senere...
Skrevet

Eg jobber nå med Nordmenn, mesteparten ingeniører. Her er det to WC som er delt med lettvegg, enkelt å høre alt som skjer hos naboen🙈

eg legger merke til at svært få vasker hendene😳, eg hadde ikke trudd det var så gale. Er dette vanlig?

eg selv vasker selvsagt hendene, men eg vasker og tissen. Hadde eg hatt mulighet så hadde eg spylt rumpen etter bomelom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...