AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Jeg kjøpte bruktbil for en stund siden, og har oppdaget små flekker etter spruting av det jeg mistenker er asfalt på vinduet på passasjersiden, noen som har tips til noe som kan brukes for å fjerne dette? Anonymkode: 47e93...eb6
TBL12 Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg kjøpte bruktbil for en stund siden, og har oppdaget små flekker etter spruting av det jeg mistenker er asfalt på vinduet på passasjersiden, noen som har tips til noe som kan brukes for å fjerne dette? Anonymkode: 47e93...eb6 Avfetting løser normalt opp asfalt. Uvanlig med asfalt helt opp til vinduene? Bør unngå for mye avfetting på gummilister. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Bruk q-tips og den asfalt og tjærefjerneren til biltema, det fungerer knall. Gni det godt inn med q-tipsen. Anonymkode: 7baa6...e3c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai https://www.biltema.no/bilpleie/utvendig-bilpleie/avfetting/tjare--og-asfaltfjerner-1-liter-2000035524?gad_source=1&gad_campaignid=20567858629&gclid=EAIaIQobChMIqMClpNuojQMV4V2RBR1DBzSxEAQYASABEgLir_D_BwE Anonymkode: 7baa6...e3c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai TBL12 skrev (2 timer siden): Avfetting løser normalt opp asfalt. Uvanlig med asfalt helt opp til vinduene? Bør unngå for mye avfetting på gummilister. Takk for tips. Ja, er uvanlig, men fargen minner meg om det. Det kommer ihvertfall utenfra hva enn det er som har festet seg på vinduet. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruk q-tips og den asfalt og tjærefjerneren til biltema, det fungerer knall. Gni det godt inn med q-tipsen. Anonymkode: 7baa6...e3c Tusen takk, det skal jeg teste! Anonymkode: 47e93...eb6
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Prick-bort, kjøpes bla på Rusta. Anonymkode: a3685...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå