Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde første date lørdag for to uker siden, gikk tur, var veldig fint. Kjempefin fyr. Møttes igjen et par dager senere, kysset. Det samme dagen etter. Sist helg lå vi sammen, det var deilig. Har møtt ham til sammen fem ganger, hatt sex de to siste. Vært hjemme hos ham. Nå har han invitert meg på helg i Stockholm, om en uke. Jeg har sagt ja, men er ikke dette et høyt tempo? Tenker han at vi er kjærester allerede? Går han for fort frem? Burde jeg ikke sagt ja så fort? Vet ikke hva som er "vanlig".

Anonymkode: 6ee5f...5f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker du ham? Har du lyst til å bli kjærester? 

Hva ønsker du?

Anonymkode: 039be...286

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om hva som er vanlig eller ikke - det bør ha null verdi for deg og dine valg. Kjenn heller etter hva som føles riktig, vær åpen med han du dater om hva du føler. Kommuniser tydelig, også om usikkerhet. Det er lov å sette inn bremsene litt om man føler man mister litt kontrollen. Dette er også en veldig bra måte å finne ut om det faktisk er rom for at du er den du er med en annen. For det er lov å kjenne at ting går for fort, det er lov å kjenne at det går for sakte. 
Føler du det går for fort, så må tempoet ned for at du ikke skal skremmes bort. Går det for sakte kan resultatet bli at man mister interessen. 
Det er lurt å kommunisere tydelig slik at man holder seg på samme bølgelengde, man regulerer hverandre og lar seg regulere.

Anonymkode: 305f2...c44

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk så fort frem. For oss passet det bra 😃 Vi er fortsatt gift.

Så lenge du er komfortabel med tempoet er det helt greit 

Anonymkode: e4747...35a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo fortere, jo bedre egentlig. Hater den der kleine usikkerheten i starten, og spoler gjerne over den om det er mulig.

Anonymkode: 4299c...1b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er tullete å tenke sånn. Det er først og fremst single, bitre, kyniske folk som bruker nettet til å formidle "sannheter" om hva man skal og ikke skal i dating og relasjoner. 

Resultater er ofte usikkerhet og situationships. 

Så lenge du ikke føler deg presset og ukomfortabel og føler du fritt kam si i fra om dette ikke passer deg, så skal du bare kjøre på etter magefølelsen. Bedre å gjøre ting skikkelig enn å gjemme seg bak usikkerheten sin og feile som en selvoppfyllende profeti. 

Anonymkode: 0cb83...da2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på en fredag. Han ble med hjem til meg på lørdagen, og her har han vært siden. 2 måneder senere hadde han solgt huset sitt og vi hadde kjøpt nytt felles hus.
Det er 15år siden, 11års ekteskap og 4 barn.

Var det galskap? Uten tvil!

Var det riktig? Absolutt!

Hadde gjort det samme igjen. Elsker den mannen over alt på jord, og livet vårt sammen er helt fantastisk.

Poenget mitt er ikke at man bør gå så fort frem, det var jo galskap det vi gjorde. Men at av og til går det fort, fordi det ikke er noe å vente på, fordi «når man vet så vet man».

Å reise på en ferie sammen er da INGEN big deal, så hvis du nøler - så synes jeg du skal være ærlig med både deg selv og ham. Avslutt dette, du er ikke interesert nok.

Anonymkode: 6e266...972

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde første date lørdag for to uker siden, gikk tur, var veldig fint. Kjempefin fyr. Møttes igjen et par dager senere, kysset. Det samme dagen etter. Sist helg lå vi sammen, det var deilig. Har møtt ham til sammen fem ganger, hatt sex de to siste. Vært hjemme hos ham. Nå har han invitert meg på helg i Stockholm, om en uke. Jeg har sagt ja, men er ikke dette et høyt tempo? Tenker han at vi er kjærester allerede? Går han for fort frem? Burde jeg ikke sagt ja så fort? Vet ikke hva som er "vanlig".

Du må jo kjenne på selv hva som føles riktig. Om du synes det går for fort fram, så snakk med han om det. Det er ingen her inne på KG som kan gi deg et fasitsvar på hva som er riktig 😊

AnonymBruker
Skrevet

Er mange markører for lovebombing. Jeg ville tråkket forsiktig…

Anonymkode: da557...994

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldingene, og for hjelp til å klarne hodet. Jeg tror jeg leser for mye rart her inne.

Dette er egentlig enkelt, skjønner jeg. Jeg synes han er kjekk, han er snill og flott, sexen er herlig og jeg et i ferd med å bli forelsket på ordentlig-ordentlig. Stockholm, here I come. Tre netter på Berns 😍

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller bare en spontan fyr 

Anonymkode: bb6c3...806

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overtenk for mye, kos deg og pass litt på at det ikke blir overveldende mye for deg for fort. Om du har det hyggelig er det vel ikke noe bedre enn det! 

Anonymkode: 28972...83c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 9.31):

Spiller det noen rolle.??? Jeg ble med på spa date 2, og vi definerte oss som kjærester den helgen,1 år siden nå ❤️

Anonymkode: def87...95c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 15.40):

Nei! Det er ingen "markører" for love bombing her! Ta deg en bolle og les deg opp i stedet for å forpeste livene til folk med negativiteten din. 

Anonymkode: 0cb83...da2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ventet med turen en liten stund for sikkerhetskyld, er han rett så varer det. 

Anonymkode: 98d86...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...