AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Er det noen som har vært på disse Smingel treffene? Eventuelt erfaringer? Alder, type mennesker etc. Anonymkode: d9566...a19
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai 90% bra damer og 10% elendige menn, er min erfaring dessverre. Anonymkode: 3624b...1d7 1
remix2020 Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det noen som har vært på disse Smingel treffene? Eventuelt erfaringer? Alder, type mennesker etc. Anonymkode: d9566...a19 Har inntrykk av at det stort sett er fokus på Oslo. Hvis du ikke bor i det området er det mindre aktiviteter, men jeg liker konseptet. 1
Gratis Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Vet ingenting om hvordan dette fungerer i Norge, men av det jeg ser fra USA så fungerer det dårlig. Masse damer og ingen eller veldig få menn. Menn liker ikke å bli avvist og ydmyket i full offentlighet og de som ikke blir avvist har ikke behov for noe singelevent, de har innboksen full. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Er litt skeptisk egentlig. Får vel et inntrykk av at det er for litt for streite folk, og at jeg bare hadde blitt avvist uansett. Frister ikke veldig å betale for det. Anonymkode: 60681...099
Gratis Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er litt skeptisk egentlig. Får vel et inntrykk av at det er for litt for streite folk, og at jeg bare hadde blitt avvist uansett. Frister ikke veldig å betale for det. Anonymkode: 60681...099 Jeg så en youtube video for ikke lenge siden, der de betalte mennene for å komme, det hjalp faktisk 😉
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): 90% bra damer og 10% elendige menn, er min erfaring dessverre. Anonymkode: 3624b...1d7 Har vært på et treff, det var vel ikke veldig bra damer på det treffet. Mennene skal jeg ikke uttale meg om 2 av 12 damer var innenfor det jeg hadde vurdert men de stakk tvert etter shuffelen var ferdig så kanskje de ikke var fornøyd eller så skulle de bare tidlig opp da det var en hverdag. Anonymkode: 84142...5ea
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): 90% bra damer og 10% elendige menn, er min erfaring dessverre. Anonymkode: 3624b...1d7 Jeg var med smingel en gang og da var forholdet motsatt, 90% menn og 10 prosent totalt uinteressante damer, men det positive da, var at det så ut som et par fant hverandre. Men for min del er det nok uaktuelt å prøve smingel igjen etter det kjønnsfordelingen jeg opplevde. Anonymkode: fba05...c1e
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): 90% bra damer og 10% elendige menn, er min erfaring dessverre. Anonymkode: 3624b...1d7 Tror de har lagt opp bilettsalget slik at det skal bli nogenlunde 50/50 fordeling av kjønn. Så du må i så fall ha vært på et treff før de implementerte dette. Min erfaring med smigel er bra. Anonymkode: 29cd8...172
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai Veldig lyst å dra, men tør ikke. Virker så skummelt. Hvordan er det der? Alle mennene fyker rundt som idioter og prøver seg på alle? Høres så dumt ut Anonymkode: 7164f...9c6 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Tror de har lagt opp bilettsalget slik at det skal bli nogenlunde 50/50 fordeling av kjønn. Så du må i så fall ha vært på et treff før de implementerte dette. Min erfaring med smigel er bra. Anonymkode: 29cd8...172 Hva slags type mennesker er det som møter opp? Utfra bildene sitter jeg med et inntrykk av at det er ganske homogene greier, der "alle" er hvite mennesker på 30-40, med nøytral klesstil og skrivebordsjobb. Anonymkode: 60681...099
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig lyst å dra, men tør ikke. Virker så skummelt. Hvordan er det der? Alle mennene fyker rundt som idioter og prøver seg på alle? Høres så dumt ut Anonymkode: 7164f...9c6 Ingen som prøvde seg på noen på det treffet jeg var, men det er vel gjerne sånn at mennene prøver seg og damene gjør seg litt kostbare da det ligger i kulturen vår. Anonymkode: 84142...5ea
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror de har lagt opp bilettsalget slik at det skal bli nogenlunde 50/50 fordeling av kjønn. Så du må i så fall ha vært på et treff før de implementerte dette. Min erfaring med smigel er bra. Anonymkode: 29cd8...172 Det er riktig at de prøver 50/50 fordeling ved billettsalget, men det hjelper lite når folk allikevel ikke møter opp. Da blir det skjevfordeling Anonymkode: fba05...c1e
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Skrevet 16. mai Jeg har ikke erfaring akkurat fra Smingel, men fra andre singeltreff. Og nei, det er ikke sånn at noen flyr rundt og prøver seg på alle og enhver. Stort sett er det helt normale oppegående mennesker som møtes og gjør en aktivitet mens de prater sammen og blir litt kjent. De fleste klarer å være normalt høflig når de treffer folk. Om noen finner tonen i løpet av et treff så fortsetter de gjerne kontakten utenfor treffet. Har vært borti et par fester hvor noen mannfolk 40+ tydelig har måttet drikke seg til mot i forkant, og det slår ikke bra an. Men det går stort sett utover dem selv, ikke ulikt når folk drikker seg snydens i andre settinger. Og ja, det er som regel alltid litt for få menn, siden mange mannfolk tydelig syns det er kleint å møte folk ansikt til ansikt i en sosial setting... For oss kvinner er det utrolig fint å kunne se om mennene klarer å oppføre seg i en sosial setting. Og menn som møter opp på sånt, og viser at de faktisk er sosiale og ønsker å møte noen, har allerede scoret en god del poeng hos kvinnene. Og det er ikke noe problem å komme alene og ukjent på slike treff. Man blir godt tatt imot. Og siden man gjerne gjør en aktivitet så blir det naturlig prat og sosialisering rundt det. Anonymkode: 7c7ed...160 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags type mennesker er det som møter opp? Utfra bildene sitter jeg med et inntrykk av at det er ganske homogene greier, der "alle" er hvite mennesker på 30-40, med nøytral klesstil og skrivebordsjobb. Anonymkode: 60681...099 Bildene er bare av de som har samtykket til å bli tatt bilder av så det er ikke sikkert at gir er reellt intrykk av folka som møter opp. Det finnes forskjellige events for forskjellige aldersgrupper så det er bare å velge det som passer deg. Det er nok en overvekt av hvite folk ja, men blant damene i hvert fall på de jeg har vært på har det vært ganske mange som ikke er født i Norge. Om de er fra Sverige, Tyskland, Nederland, ol. så er de jo fremdeles som regel hvite. Men vil tru andelen mørkhudede tillsvarer omtrent så mange som det er i snitt i befolkningen ellers i Norge, men kanskje en mindre anndel enn det er i snitt i Oslo. AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig lyst å dra, men tør ikke. Virker så skummelt. Hvordan er det der? Alle mennene fyker rundt som idioter og prøver seg på alle? Høres så dumt ut Anonymkode: 7164f...9c6 Nei. På inne eventene er små grupper hvor damene er på en "stasjon" (om det er dart, billiard, shuffle, eller hva det er) mens mennene går rundt til de forskjellige stasjonene så alle mennene får truffet alle damene. Mens på tur eller festene er det mer fritt fram og man må selv oppsøke den man vil snakke med. Anonymkode: 29cd8...172
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): På inne eventene er små grupper hvor damene er på en "stasjon" (om det er dart, billiard, shuffle, eller hva det er) mens mennene går rundt til de forskjellige stasjonene så alle mennene får truffet alle damene. Og som et lite tillegg så oppfordres damer som er der sammen med en veninde, eller kjenner noen andre der fra før om å velge forskjellige stasjoner slik at de ikke bare blir stående å snakke med hverandre. Dette syns jeg er en veldig bra oppfordring. Men det er frivillig så man kan være på samme stasjon som veninda si hvis man vil, men det er lite hensiktsmessig med tanke på hvorfor man er på dette eventet. Anonymkode: 29cd8...172 1
Diana Skrevet 16. mai #17 Skrevet 16. mai Jeg har vært på 1 treff. Det var forsåvidt bra. God blanding av menn og damer. Har ikke komt meg på flere treff, fordi dere ikke har passa. De har en del treff i uke dagene, men de slutter så sent 🥴
AnonymBruker Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai Så egentlig er det som en hvilken som helst fest, eller pub for den saks skyld, bortsett fra at alle er single? Anonymkode: 60681...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå