Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner klager til menn for å få det som de vil. Hvem skal menn klage til? Hverandre? Hvorfor skal en mann bry seg om hva enn annen mann klager om?

Anonymkode: 2a3d9...8ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

klag tilbake til kvinnen vel? 

Anonymkode: 0593d...ccf

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Man klager til de som har myndighet til å få til en endringen om man vil ha det. 

Anonymkode: d9893...ec5

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mor si.

Anonymkode: df88f...fdd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man klager til de som har myndighet til å få til en endringen om man vil ha det. 

Anonymkode: d9893...ec5

Som er menn, og de bryr seg ikke om andre menn. Det er ingen kvinner som har reell makt. Kvinner har bare makt så lenge menn lar de ha makt. Det er betinget. Og kvinner bryr seg dessuten heller ikke om menn som klager. Menn kan bare gjøre opprør for å det som de vil. Det må koke helt ned til bristepunktet før noe skjer, og da blir det voldelig og eksplosivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri klaget til en mann for å få det som jeg vil? Hva sikter du til? 

Anonymkode: 469de...4a0

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Klager kvinner til menn? Om hva da? Og hvor?

Anonymkode: 1fe60...61f

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Som er menn, og de bryr seg ikke om andre menn. Det er ingen kvinner som har reell makt. Kvinner har bare makt så lenge menn lar de ha makt. Det er betinget. Og kvinner bryr seg dessuten heller ikke om menn som klager. Menn kan bare gjøre opprør for å det som de vil. Det må koke helt ned til bristepunktet før noe skjer, og da blir det voldelig og eksplosivt.

Hva slags mørkt hull er det du lever under.

Anonymkode: af387...aa2

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når kvinner går i kvinnekamp-togene sine så klager de til menn om å endre på noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva slags mørkt hull er det du lever under.

Anonymkode: af387...aa2

Hold deg til saken.

AnonymBruker
Skrevet

Himmel, for en selvmedlidende sutring. Kom deg bort fra gutterommet og få deg litt frisk luft.

Anonymkode: dce74...eea

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg klager til damevennene mine, jeg. Klaging og støtte og trøst er en viktig dimensjon i vennskap. Menn må få seg flere venner, og så må de våge å være ærlige og sårbare med venna sine.

Anonymkode: fbc07...79a

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Himmel, for en selvmedlidende sutring. Kom deg bort fra gutterommet og få deg litt frisk luft.

Anonymkode: dce74...eea

Nok en avsporing. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Bryr seg ikke når de er urimelige.

Trussel, det var ikke ventet i det hele tatt. 

Anonymkode: 82441...df2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn klager til kvinner hele tiden. Opplevd det altfor mange ganger, der de er offer i livet og ønsker at en «kvinne» skal redde de. 

Anonymkode: dbfb8...3e9

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner klager til menn for å få det som de vil. Hvem skal menn klage til? Hverandre? Hvorfor skal en mann bry seg om hva enn annen mann klager om?

Likestilling, klag til kvinnen. Eller lær deg forhandlingsteknikker og kommunikasjon med den du deler postkasse og ulltepper med. 

Anonymkode: 8ee71...2ed

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg klager til damevennene mine, jeg. Klaging og støtte og trøst er en viktig dimensjon i vennskap. Menn må få seg flere venner, og så må de våge å være ærlige og sårbare med venna sine.

Anonymkode: fbc07...79a

:snapoutofit:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Bryr seg ikke når de er urimelige.

Trussel, det var ikke ventet i det hele tatt. 

Anonymkode: 82441...df2

Det er ikke en trussel, det er historie. Se: alle revolusjoner noensinne, den arabiske våren, og senest BLM-opprørene og diverse minoritetsopprør her hjemme i Norge. Det nytter ikke for menn å gå i tog og rope slagord. Det har aldri ført til noe som helst. Det fungerer bare når kvinner gjør det. Menn må ty til vold for å bli hørt. Selvfølgelig er det urimelig når det er noe du er uenig i eller ikke bryr deg om.

Skrevet

Min mann klager definitivt til meg. Hvilket er helt greit, så lenge det ikke er urimelig. Samme andre veien. Da får jeg også høre at det er urimelig. Han har også en venn han kan klage til, og sin mor. Jeg har også en venninne jeg tyr til om livet er kjipt. Jeg får oftest beskjed om å riste det av meg. Hvilket er det beste å gjøre også. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 18.46):

Hvorfor skal en mann bry seg om hva enn annen mann klager om?

Næh. Kan det være en idé å være en god kompis kanskje?🫠

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...