AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #1 Skrevet 15. mai 2025 Hei, jeg hadde på meg en sånn maskin som måler blodtrykket mitt over 24 timer. Fikk beskjed om at fastlegen skulle sende meg en melding når hun hadde fått analysert tallene. Er det en analysering som tar kort tid når fastlegen først setter av tid til å analysere. Eller er det noe som må sendes inn til noen eksterne og hvor fastlegen må vente på svar fra dem? Anonymkode: fddbd...6c1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #2 Skrevet 15. mai 2025 De får det opp på pc med en gang de kobler til. Tar 2 min. "Analysen" kommer opp automatisk i programmet. Anonymkode: 14966...89b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #3 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De får det opp på pc med en gang de kobler til. Tar 2 min. "Analysen" kommer opp automatisk i programmet. Anonymkode: 14966...89b Tusen takk! TS Anonymkode: fddbd...6c1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #4 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei, jeg hadde på meg en sånn maskin som måler blodtrykket mitt over 24 timer. Fikk beskjed om at fastlegen skulle sende meg en melding når hun hadde fått analysert tallene. Er det en analysering som tar kort tid når fastlegen først setter av tid til å analysere. Eller er det noe som må sendes inn til noen eksterne og hvor fastlegen må vente på svar fra dem? Anonymkode: fddbd...6c1 De kobler det på oC, og ser ganske straks kurvene dine. Da ser de og om du er innenfor eller utenfor optimale verdier og vurderer eventuell medisinering ut fra kurven. Samme gjelder 24 timers ekg. Anonymkode: 545bb...5f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå