AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #1 Skrevet 15. mai 2025 Hei. Jeg har en ekkel vibrerende følelse som kommer og går. Bak ribbeina i puppehøyde. Varer kjempekort tid hver gang det kommer. Er såklart livredd for hjertet. Anonymkode: a367a...f8d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #2 Skrevet 15. mai 2025 Kan jo være alt mellom himmel og jord. Muskulære, nerver, rytmeforstyrrelser, lunger, fordøyelsen, angst osv osv. Gå til lege. Anonymkode: d75ea...ca4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2025 #3 Skrevet 18. mai 2025 Har det veldig ofte og sliter med kronisk stress. Anonymkode: 74401...bc3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2025 #4 Skrevet 18. mai 2025 Jeg har noe som høres ut som det du beskriver innimellom. Det varer veldig kort, og jeg tenker egentlig på det som en form for rask leamus. Nå er det jo ikke sikkert det jeg har er akkurat det samme som deg, men jeg tolker det i hvert fall som helt ufarlig. Jeg har til og med vært til ultralyd av hjertet for ikke så lenge siden fordi jeg har en bilyd, og det er ikke noe galt med hjertet. Som brukeren over har jeg inntrykk av at den vibrerende følelsen kommer oftere når jeg er stresset, gjerne når det har vært ekstra mye som har skjedd på jobb, så jeg tror det er noe muskulært og stressrelatert. Anonymkode: f7853...5e7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2025 #5 Skrevet 18. mai 2025 Regner med det er stress. Prøv å ta det med ro,meditere eller noe. Hvis det er hjertet så blir det ikke borte . Anonymkode: 74212...1fc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2025 #6 Skrevet 18. mai 2025 Ekstraslag på hjertet er min antakelse. Få tatt et ekg hos fastlegen. Anonymkode: 5cc22...811
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2025 #7 Skrevet 18. mai 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ekstraslag på hjertet er min antakelse. Få tatt et ekg hos fastlegen. Anonymkode: 5cc22...811 Også når det kommer med nysing, hosting, brå bevegelser, og tilogmed når jeg rettet meg opp? Kom ellers også, men ble værre med de tingene. Varte 2-3 dager og har ikke kjent noe siden. TS Anonymkode: a367a...f8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå