AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #1 Skrevet 14. mai 2025 Har de siste ukene vært veldig sliten og spist veldig lite. Har ikke matlyst. Trodde kanskje jeg har gått ned litt, men nei. Ei venninne går på Wegovy og hun spiser også lite, men hun går ned. Tror det er noe feil med kroppen min 🤔 Anonymkode: f3817...c45 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #2 Skrevet 14. mai 2025 Vekttap skjer fortere for noen enn andre, og stress kan også gjøre at man holder litt ekstra på kiloene. Hvis du ønsker å gå ned i vekt, så er sunn kost og nok næring faktisk viktig, i tillegg til aktivitet. Og tålmodighet. Og, ikke se på vekten, målbåndet gir ofte et mer riktig resultat. Anonymkode: 5a80e...093
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #3 Skrevet 14. mai 2025 Spørs hvor mye du beveger deg i forhold til hva du spiser da. Og hva du spiser har du ikke sagt noe om. Kontrollerer/teller du kaloriene i maten du spiser? Spiser du for eksempel mer sukker enn vanlig mat og er aktiv og beveger deg mye uansett så vil kroppen din bare fjerne sukkeret du fikk i deg og ikke forbrenne fett. Forbrenning av mer kalorier enn det du får i deg = Vekttap. Sånn er det for alle. Anonymkode: 66f86...556 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #4 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har de siste ukene vært veldig sliten og spist veldig lite. Har ikke matlyst. Trodde kanskje jeg har gått ned litt, men nei. Ei venninne går på Wegovy og hun spiser også lite, men hun går ned. Tror det er noe feil med kroppen min 🤔 Anonymkode: f3817...c45 Du kan ikke se på uker, bare de naturlige hormonelle svingninger og tarminnhold vil kunne svinge motsatt vei. Legg deg en plan over lengre tid og ikke stress slik. Anonymkode: 9aa74...469
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #5 Skrevet 14. mai 2025 Gikk på wegovy, klarte såvidt å ha i meg 800 kcal for dag og vekta sto helt stille i 4 uker før den plutselig endra seg. Anonymkode: b7fed...32d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå