Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er taxfree'en der? Bør jeg handle på Gardemoen på vei ut eller er det muligheter for å handle en del på Stansted på vei hjem?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Helt grei den, kommer litt an på hva du er på utkikk etter egentlig. De har ofte gode tilbud på god vin (£15 for 3 flasker vin som i norge koster 130-140 kr flaska), og slike 2 for 1 på sprit...passer vel egentlig best for de som reiser sammen med noen hvis man ikke vil ta sjangsen på å smugle dog... Og forresten; tequila selger de ikke på Stansted! :sur: Vet ikke hvordan prisene er på "fullprisvarer" i forhold til Gardemoen, men du kan jo sjekke tax-free prisene på Gardemoen på vei til London og deretter sammenligne de med prisene på Stansted når du drar hjem... Hvis de ikke er bedre så er det jo bare å handle etter at du har landet i Norge.

Skrevet

Enig med Eline. Den er ganske bra, men det kommer an på hva du skal ha.

OOg så kan du jo kjøpe Taxfree når du returnerer til Norge også. (Selv om den på Gardermoen bare har "det viktigste".)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan er taxfree'en der? Bør jeg handle på Gardemoen på vei ut eller er det muligheter for å handle en del på Stansted på vei hjem?

Så vidt jeg vet, lønner det seg som regel alltid å handle på Gardermoen. En av de beste tax-free'ene har jeg hørt.

Skrevet (endret)

Er det mulig å handle på gardemoen på vei hjem og nå? Vet det ikke var mulig før.

Skal ha petterøes 3 for en jeg jobber med og det hadde vært greit å slippe å dra det med meg hele veien. (eller har de petterøes på stansted?)

Endret av liv
Gjest Gjest
Skrevet
Er det mulig å handle på gardemoen på vei hjem og nå? Vet det ikke var mulig før.

Jepp, det ble for et år eller to siden. Det ligger nå en liten tax-free avdeling i området der du henter bagasjen din.

Skrevet

Du skal ikke være sikker på at de har petterøes rulletobakk på stansted. Det er bare i norden allemann røyker rullings. Ute i verden tror de du hasjer om du ruller tobakk ;)

Ellers er tax freebutikken på stansted ok. Som nevnt her så er det mange fine tilbud der. Også på god sjokolade.

Den tax freebutikken på ankomst gardemoen er bitteliten og selger bare det mest ordinære folk kjøper. Denne butikken er dessuten kjent for å være ofte utplukka i hyllene. Men det er kanskje mest i sommersesongen? Jeg ville kjøpt rullingsen der.

Skrevet

Ankomstaxfee på Gardemoen er blitt mye bedre etter nytt år! De har fått en god del sminke og kosmetikk i tillegg, og eg god del mer å velge i når det gjelder godis og drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...