AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #1 Del Skrevet i går, 08:41 Hei, har lagd to pavlovabunner i går som skal få krem mellom seg og serveres i 17-tida. Kan jeg montere de sammen i 14-tida, eller vente til rett før? 😃 Anonymkode: 00ea3...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #2 Del Skrevet i går, 08:42 Jeg gjør det rett før. Anonymkode: d9d79...c07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 13:24 #3 Del Skrevet i går, 13:24 Jeg hadde montert rett før. Gjort alt klart i separate skåler, og slengt det sammen. Da går det fort, og det er best nylaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #4 Del Skrevet i går, 13:30 Kort tid før servering Anonymkode: 8512f...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:31 #5 Del Skrevet i går, 13:31 Pavlova monteres idet den skal settes på bordet. Kan spise etter 3 timer også, men er langt ifra like fresh. Anonymkode: 94cd4...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #6 Del Skrevet i går, 14:32 Jeg lager pavlova med eggekrem og fløtekrem på toppen. Jeg smører på den gule kremen om morgenen. Så kutter jeg ferdig frukt og bær. Et par timer før servering pisker jeg krem og legger på toppen og legger på frukt og bær. Hvis du har krem blandet med vaniljekrem ville jeg ventet til like før servering, da den kremen er mye løsere og vil gjøre kaken soggy. Anonymkode: 1ce1d...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Tusen takk! Kaka ble god den, men jeg er ikke god på eggekrem. Fant en oppskrift på internettet, må lage fra grunnen pga laktoseintoleranse i familien. Den ble god, men litt klumper i den… Anonymkode: 00ea3...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå