Gå til innhold

Angstdempende medisiner. Ingen virkning.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det stemmer ikke. Venlafaxine har ikke flere bivirkninger enn benzodiazepiner. Benzodiazepiner har de største bivirkningene fordi de er sterkt vanedannende, og du trenger flere og flere piller for å få lignende virkning som det du fikk i begynnelsen. Det er en stor grunn til at det flommer over av benzodiazepiner i rusmiljøer, og flere narkomane trenger masse hjelp forbi bli avruset fra benzodiazepiner. Når man må ta 30 stk per dag, og skal som regel ta max to stk per dag, så sier det seg selv at effekten blir mindre og mindre og må må ha flere tabletter for å få samme effekt.

Det hadde vært fint om virkningen av benzodiazepiner bare fortsatte å virke, og de ikke var svært vanedannende. Da hadde flere fått hjelp.

Jeg vet ikke om jeg husker alle angst medikamentene jeg har tatt i 20 år, det er mulig jeg gjør det, er usikker, men jeg har flere gamle igjen som jeg ikke har ryddet ut av oppbevaringsboksen min. Husk at alle disse ikke bare er for angst, men er veldig vanlig i angst behandling, fordi mange piller på markedet i dag fungerer for flere lidelser.

Venaflaxine

Hydroxzine

Truxal

Zoloft (denne husker jeg godt, la på meg utrolig masse vekt)

Cymbalta

Citalopram

Buspirone Orion

Cipralex

Seroxat

Disse har jeg tatt for angst, noen har jeg tatt for både angst og depresjon.  Jeg har generalisert angst, sosial angst og panikkangst. Sliter aller mest med panikkangst. Jeg har vært en del inn og ut av psyk, og truffet på mange som dessverre ikke har fått hjelp av hverken angst eller depresjon medisiner.

Jeg har fått vite jeg er behandlingsresistent, fordi Jeg har ikke hatt nytte av behandling eller medisiner hverken for angst eller depresjon.

Anonymkode: 8b1db...213

Siden ingen av disse medisinene har noen effekt på deg, kan det være at det er andre årsaker til uroen/panikken din, enn nettopp angst eller depresjon? Stadig flere kvinner blir diagnostisert med autisme eller ADHD i voksen alder, og de har tidligere blitt feildiagnostisert med angst og depresjon. 

Anonymkode: bef65...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...