Gå til innhold

Får alle damene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får... får du?

*Rekk opp hånden alle som får orgasme*

Kommer det noen innlegg uten håndsopprekkning er det vel ensbetydende at ikke alle får :nissevink:

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

En del tydeligvis... Men ikke jeg :grine:

Gjest Gjest
Skrevet

Blir mye prat om orgasmer. Noen får så let som bare det, noen er lykkeligere enn lottomillionærer hvis de får en sjelden gang og noen får aldri hverken med partner eller på egen hånd....

Gjest Gjest
Skrevet
En del tydeligvis... Men ikke jeg :grine:

:klem: Det kommer nok. Med mindre du er omskjært vil du helt sikkert finne ut av det etter hvert.

Skrevet

*rekker opp handa* Men det tok grusomt lang til å få det til. Flere år, faktisk.

Gjest Lompa
Skrevet

Hmmm...Hva skal jeg gjøre her da tro? Å rekke opp hånda blir like feil som å ha den nede, ettersom jeg sjelden får orgasme. Får ved slikking, men det tar forbannet lang tid. Er egentlig ganske lei, synes det blir for mye mas om orgasme, det blir tidvis et press. "Klart man skal ha orgasme" liksom. Og helst opptil flere i slengen eller ihvertfall i løpet av en "økt". Har man problemer med å få det blir det IHVERTFALL ikke bedre av alt orgasme-gnålet i media. Man føler seg tidvis litt underlegen alle de som så lett får orgasme, hva er det man gjør galt ettersom man ikke får det til. Man er heldig og har en omtenksom kjæreste/elsker som gjør alt han kan for å hjelpe en, men det nytter bare ikke. Det ER sikkert mange som får det lettere av all infoen om hvordan man skal oppnå det, men likevel kan jeg ikke annet enn undres på om det er mange som påstår at de får det, for å fremstå som mer "normale". De som lett får orgasme,kommer med så mange (ja, jeg vet det er velment) gode råd og oppskrifter for å få det til, men for svært mange funker det bare IKKE. og så finnes det på toppen av det hele noen (annet forum) som sier at da er det noe man gjør galt, evt slett ikke gjør.

Om alle damer får orgasme? NEI!

Om noen damer får orgasme ofte, nesten bestandig? ja, tydeligvis.

Om noen damer får orgasme bare av og til, og helt uventet?Ja.

Så spørsmålet ditt, trådstarter, er ikke så enkelt....

Skrevet
Tråden er ryddet

Trille (mod)

I stedet for å kun rydde denne tråden kunne du endret tittelen på den. Den er totalt intetsigende.

Gjest Stell@
Skrevet
I stedet for å kun rydde denne tråden kunne du endret tittelen på den. Den er totalt intetsigende.

i stedet for å skrive det i denne tråden kunne du skrive det under ris,ros?? det er totalt meningsløst.

Gjest Lompa
Skrevet

Enig med Stella. Er det ikke bedre å gi et saklig svar eller styre utenom tråden? Egentlig burde det være unødig å rydde tråder i det hele tatt, seksualiteten er kompleks nok om ikke man skal belaste folk med visvas og usaklige kommentarer i tillegg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk ikke min første orgasme før jeg var 19 og fikk kjæreste. Gikk lang tid med sex uten orgasme, men en dag vi hadde veeeelidig rolig sex, så gikk det skikkelig for meg.

Det gikk lang tid etter det, før det skjedde igjen. Jeg hadde aldri (seriøst) onanert, så jeg visste ikke hva jeg kunne gjøre for å få det til selv.

Men, jeg har et tips, og det er nemlig å kjøpe en vibrator. La den vibrere på klitten med masse glidemiddel. Funker som bare det!

Etter dette kan jeg få orgasme på egenhånd, fordi jeg vet akkurat hva som skal til. Høres klisje ut, men man må bare bli kjent med seg selv.

Skrevet

Jeg får, men ikke alltid. Må ikke alltid få orgasme for å nyte sexen. Slapp av og ta det med ro, så kommer orgasmen etterhvert.

Gjest Lompa
Skrevet

Nå lyder jeg sikkert spydig, selv om det ikke er sånn ment. Hvor lenge skal man bare slappe og ta det med ro? har gjort det i snart 17 år, jeg og det hjelper like lite. uansett hvor avslappet jeg har vært. Er ikke alle det funker for uansett.

Jeg er i ferd med å bli skikkelig orgasmepessimist, og vil egentlig til livs den lettvinte "slapp av, så kommer det"-holdningen blant folk som faktisk er i stand til å få orgasme. Nei, man må ikke alltid få orgasme, men av og til i det minste hadde jo vært kjekt. Litt mer enn en gang hvert skuddår...

Skrevet
Jeg får, men ikke alltid. Må ikke alltid få orgasme for å nyte sexen.

Signerer denne jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...