AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Del Skrevet 13. mai Vi skal flytte til Randesund i Kristiansand, med en tenåring. Noen som har erfaringer med Holte ungdomsskole? Spesielt interessert i miljøet for jentene🙂 Anonymkode: 9b1e1...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Del Skrevet 13. mai Jeg har selv barn i samme området, og har dessverre hørt mye negativt om skolen. Mine er så små at de fortsatt går på barneskolen, men det her har hørt er at det er veldig klikkete blandt jentene, og et veldig press på å ha det riktige utstyret og klærne. Foreldregruppen på Dvergnses (som også begynner på Holte), er kjent for å være veldig selvhøytidelige og vanskelige å ha med å gjøre. Anonymkode: a3d5c...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Del Skrevet 13. mai Jeg er fra Kristiansand og mener ungene på Holte er skikkelig bortskjemte og gjengete. Har du god økonomi og kan tilpasse deg kjøpepresset klarer man seg nok bra. Hånes er mye bedre og felleskapet mellom voksne er mye sunnere og vennlige, syns nå jeg da. Anonymkode: 32477...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Del Skrevet 13. mai Ikke oppløftende… må se litt på andre ungdomsskoler kanskje. Anonymkode: 9b1e1...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke oppløftende… må se litt på andre ungdomsskoler kanskje. Anonymkode: 9b1e1...68a Pga to tilbakemeldinger fra noen som bare har hørt noe… Anonymkode: c9278...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pga to tilbakemeldinger fra noen som bare har hørt noe… Anonymkode: c9278...000 Den er dårlig Anonymkode: dc129...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Del Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Pga to tilbakemeldinger fra noen som bare har hørt noe… Anonymkode: c9278...000 Det jeg skrev om ungdomsskolen er bare noe jeg har hørt ja. Men at foreldregruppen på dvergsnes er vanskelige er godt kjent, og også noe jeg selv har opplevd. Har flere konkrete eksempler, men ønsker ikke ta de her i frykt for å bli gjenkjent. Sier ikke at alle er sånn.. men mange kravstore og selvsentrerte folk som bor der dessverre. Og dette er foreldre du må regne med å samarbeide med i tre år. Anonymkode: a3d5c...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:06 #8 Del Skrevet mandag kl 09:06 AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 16.56): Det jeg skrev om ungdomsskolen er bare noe jeg har hørt ja. Men at foreldregruppen på dvergsnes er vanskelige er godt kjent, og også noe jeg selv har opplevd. Har flere konkrete eksempler, men ønsker ikke ta de her i frykt for å bli gjenkjent. Sier ikke at alle er sånn.. men mange kravstore og selvsentrerte folk som bor der dessverre. Og dette er foreldre du må regne med å samarbeide med i tre år. Anonymkode: a3d5c...dd0 Kom gjerne med eksempler:) Det er alltid interessant når noen mener at et helt område oppfører seg likt. Er vel individuelle forskjeller der også? Eller mener du at det blir en «kultur» liksom? Har nemlig hørt at Holte skole er regnet for å være veldig bra. De skal ha blitt rangert høyt opp på en eller annen liste, husker ikke hva. Men har hvertfall hørt at det er gode resultater. Anonymkode: 9dbc2...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:40 #9 Del Skrevet mandag kl 17:40 Jeg kjenner en gutt som pendler for å gå på Holte. Både han og familien er veldig fornøyde med skolen. Både gode fordypningsfag og valgfag, og engasjerte lærere. Han trives godt i miljøet også. Anonymkode: 620e9...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå