AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #21 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overvektige menn som ikke får noe annet tar overvektige damer ja. Anonymkode: 01610...169 Nei, jeg får likes av både muskelbunter og normalvektige menn. Anonymkode: f2e93...069 2 1
Mardina Skrevet 15. mai 2025 #22 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Overvektige menn som ikke får noe annet tar overvektige damer ja. Anonymkode: 01610...169 For noe tull 🙄 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #23 Skrevet 15. mai 2025 Du, det skal du ikke bekymre deg for i det hele tatt. Nei, du har ikke sjansen på alle, og at en del har preferansen «ikke overvektig», det må de få lov til å ha tenker jeg, det er greit det. Men den største «vektrasismen» finner jeg i anonyme forum og kommentarfelt. Når man treffer folk på andre arenaer, som datingapper/datingsider og flørting IRL. Da opplever jeg mest folk som ikke har vekt som noe parameter for hvem de flørter med, har sex med og blir glad i. Det er ikke bunnskrapet av menn som liker tykke damer, ei heller må de være overvektige selv. Det er bare sånt man hører fra de som er bitre på at de faktisk har dårligere drag enn tjukke damer. Menn i alle fasonger og utseendet liker store damer. En rekke menn som har sjans på normalvektige damer, kan like fint forelske seg i ei overvektig. Men klart, en rekke menn ønsker seg også ei slank dame. Så gå du bare ut på datingmarkedet, vær ærlig med åssen du ser ut slik at de som ikke ønsker overvektige ikke blir lurt til å tro du er noe annet. Jeg var 40, singel og overvektig, men hadde absolutt null problemer med å få smashing dates. Og etter hvert flott kjæreste 👌 Anonymkode: 4ef22...c7b 2 2
knooters Skrevet 16. mai 2025 #24 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva med dem som har "tung beinbygning"? Anonymkode: d459a...851 Nå syns jeg folk skal få være som de vil, men tung benbygning gjør ikke folk tykkere eller at dem på annet vis får høyere fettprosent. Eller mener du massetettheten til skjelettet? Jeg er ikke osteopat, kanskje det varierer mye blant folk. Sorry hvis jeg er frekk, jeg fikk bare litt sånn "kraftig bygd" vibes av begrepet du brukte haha.
mimifin72 Skrevet 16. mai 2025 #25 Skrevet 16. mai 2025 Jeg hadde bare blitt glad å IKKE bli valgt av en mann som har « ikke overvektig» som krav til kvinner. Hva skal jeg med en «Shallow Hal»? 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #26 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Overvektige menn som ikke får noe annet tar overvektige damer ja. Anonymkode: 01610...169 Neida, finnes jo gymrotter som helst vil ha feite damer. Anonymkode: 88f90...576
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #27 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva med dem som har "tung beinbygning"? Anonymkode: d459a...851 https://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/tung-benbygning-er-en-myte-2569091 Anonymkode: f3eab...21a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #28 Skrevet 16. mai 2025 knooters skrev (11 timer siden): Nå syns jeg folk skal få være som de vil, men tung benbygning gjør ikke folk tykkere eller at dem på annet vis får høyere fettprosent. Eller mener du massetettheten til skjelettet? Jeg er ikke osteopat, kanskje det varierer mye blant folk. Sorry hvis jeg er frekk, jeg fikk bare litt sånn "kraftig bygd" vibes av begrepet du brukte haha. Det finnes 3 typer beinbygning. Spinkel, normal og robust. Jeg fikk beskjed på sykehuset at jeg har robust. Jeg er 163 cm høy. Jeg ser svært slank ut når jeg veier 70 kilo. Selv om bmi da er mellom 26 og 27. Har mye muskler da. Anonymkode: 5bf97...cad
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #29 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, jeg har også sett dem i matbutikken hvor det er treningssenter i overetasjen, opptatt med å telle kalorier på agurk og Imsdal. Hadde ikke holdt ut så mye som en date med ei sånn dame. Anonymkode: 9b84a...56e Hilsen feite Tore. Drømme dame er dem som tar vare på helsen og kroppen sin Anonymkode: 01610...169 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #30 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): En rekke menn som har sjans på normalvektige damer, kan like fint forelske seg i ei overvektig. 😂 Anonymkode: 01610...169
knooters Skrevet 16. mai 2025 #31 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hilsen feite Tore. Drømme dame er dem som tar vare på helsen og kroppen sin Anonymkode: 01610...169 Mine 2 cents: hvis du må fintelle kalorier, tar du ikke SÅ godt vare på deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #32 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hilsen feite Tore. Drømme dame er dem som tar vare på helsen og kroppen sin Anonymkode: 01610...169 Er ikke Tore. Er ikke feit. Men liker damer med mye myk kvinnekropp. Dine drømmedamer er ikke som mine. Det er helt greit for meg at ikke alle liker det samme, men tydeligvis ikke for deg. Anonymkode: 9b84a...56e 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #33 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 14.09): Hva med dem som har "tung beinbygning"? Anonymkode: d459a...851 Jeg er ei av de med "tung benbygning". Det betyr ikke at jeg tror at skjelettet mitt veier mye mer enn andres. Det betyr rett og slett at skjelettet mitt er bredere. Jeg kan aldri få smale hofter. På overkroppen vises bena over brystet selv om jeg er overvektig. Vil sannsynligvis aldri bli tynn uten fettsuging siden jeg har lipødem. Og selv om jeg skulle bli normalvektig vil jeg nok likevel se større ut i kroppsfasong en damer som er smale. Anonymkode: 6b711...0f7 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #34 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 0.26): Overvektige menn som ikke får noe annet tar overvektige damer ja. Anonymkode: 01610...169 Så feil kan du ta. Aldri hatt problem med å dra damer, men i 8 av 10 tilfeller har jeg vært med kvinner som er overvektig, og det fordi de tenner meg mye mer enn tynne damer Anonymkode: 26a33...d98 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #35 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 16.11): Inspirert av tråden "Er det tomt på Tinder" Er overvektig (Ja, prøver å gjøre noe med det) kvinne og 52. Veier i overkant av 100 og er ca 160 cm. Så du vil kunne finne folk som er både større og mindre. Ellers ganske smart, ordinært pent ansikt, grei jobb og eget hus. Morsom å være sammen med, etter sigende, og glad i god sex Ønsker et fast og langvarig forhold. Nyskilt Er det ikke håp for sånne som oss på tinder i det hele tatt, siden kroppen er jo det første man ser der? Jeg hadde tenkt å hive meg utpå, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger. 😞 Anonymkode: 4df84...6e1 Ansiktet er det første man ser på Tinder, menn vil gå etter ei som ser glad ut. Altså smiler og virker imøtekommende. Så er det noen som på død og liv vil ha slank dame og vil ha kroppsbilde av deg før dere treffes. Styr unna dem. Gå for den som vil treffe deg uansett, og som liker ei dame med kjøtt på kroppen og myke former. Anonymkode: b405a...981 1
AprilLudgate Skrevet 17. mai 2025 #36 Skrevet 17. mai 2025 Tjukke damer og menn har kjærester. Ingen vil være sammen med alle, eller tiltrekker seg alle. 1 1
Arild37 Skrevet 17. mai 2025 #37 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 0.26): Overvektige menn som ikke får noe annet tar overvektige damer ja. Anonymkode: 01610...169 Sånne som deg er bare virkelighetsfjerne, alle menn liker ikke det samme, temmelig kunnskapsløst å tro noe annet 1 2
Rosa Gnom Skrevet 17. mai 2025 #38 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 16.11): Inspirert av tråden "Er det tomt på Tinder" Er overvektig (Ja, prøver å gjøre noe med det) kvinne og 52. Veier i overkant av 100 og er ca 160 cm. Så du vil kunne finne folk som er både større og mindre. Ellers ganske smart, ordinært pent ansikt, grei jobb og eget hus. Morsom å være sammen med, etter sigende, og glad i god sex Ønsker et fast og langvarig forhold. Nyskilt Er det ikke håp for sånne som oss på tinder i det hele tatt, siden kroppen er jo det første man ser der? Jeg hadde tenkt å hive meg utpå, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger. 😞 Anonymkode: 4df84...6e1 Mitt tips vil være å ikke tenke så mye på det. Overfladiske mennesker vil du ikke ha i livet ditt uansett. Hvis du syntes det er veldig skummelt så er det også mulig å ikke ha noe profilbildet i det hele tatt. Ser det er flere som vil bli litt kjent på tinder før man utveklser bilder og lignende. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #39 Skrevet 17. mai 2025 Kvinner med fedme, opplever dere hets/ekle kommentarer eller lignende på Tinder? Hva skriver mennene? Har nesten angst for kommentarer som jeg overtenker og lar gnage i lang tid, det er kjipt nok å være så overvektig og prøve å deale med det selv, om jeg ikke også skal få kjipe meldinger fra andre... Mvh kvinne 30+ som tidligere har klart å gå ned til toppen av normalvektig, for så å gå opp igjen - livets største nederlag... Anonymkode: 91645...5be 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #40 Skrevet 19. mai 2025 Det er såpass mange flere menn der at det burde gå helt fint. Jeg kjenner runde kvinner som fant seg fast følge i løpet av en dag eller to på på appen. Det er sikkert mer flaks enn normalt, men likevel. Til sammenligning er jeg en mann på over 190 og i god form, som har halt i land høyst to faktiske Tinder-dater og null forhold i løpet av fem år litt av og på ulike datingsteder. Hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde jeg sikkert kjøpt katt for lenge siden 😄 Anonymkode: 6ef0a...610
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå