AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Inspirert av tråden "Er det tomt på Tinder" Er overvektig (Ja, prøver å gjøre noe med det) kvinne og 52. Veier i overkant av 100 og er ca 160 cm. Så du vil kunne finne folk som er både større og mindre. Ellers ganske smart, ordinært pent ansikt, grei jobb og eget hus. Morsom å være sammen med, etter sigende, og glad i god sex Ønsker et fast og langvarig forhold. Nyskilt Er det ikke håp for sånne som oss på tinder i det hele tatt, siden kroppen er jo det første man ser der? Jeg hadde tenkt å hive meg utpå, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger. 😞 Anonymkode: 4df84...6e1 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Er jo mange menn som digger tjukke damer! Anonymkode: 88f90...576 5
BobbySocks Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Du blir neppe sammen med ts i den andre tråden, men jeg ser da stadig tjukke damer med kjærester. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Inspirert av tråden "Er det tomt på Tinder" Er overvektig (Ja, prøver å gjøre noe med det) kvinne og 52. Veier i overkant av 100 og er ca 160 cm. Så du vil kunne finne folk som er både større og mindre. Ellers ganske smart, ordinært pent ansikt, grei jobb og eget hus. Morsom å være sammen med, etter sigende, og glad i god sex Ønsker et fast og langvarig forhold. Nyskilt Er det ikke håp for sånne som oss på tinder i det hele tatt, siden kroppen er jo det første man ser der? Jeg hadde tenkt å hive meg utpå, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger. 😞 Anonymkode: 4df84...6e1 Fant kjæresten min på tinder for 3 år siden. Hun var og er overvektig, men stoppet ikke meg fra å bli forelsket Anonymkode: 26a33...d98 4 2
Arild37 Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Det finnes da masse menn som liker overvektig damer, meg inkludert 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Vi alle har ulike preferanser. Ikke la deg stresse av det. Men kanskje veldig sporty typer ikke er i din målgruppe heller? Anonymkode: 5e6e4...12e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai Jeg er lubben og fant kjæresten min på nett. Anonymkode: a97c6...a06 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai Bare vær ærlig, så finner du nok en som liker deg også Anonymkode: 33114...247 1
Mardina Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Inspirert av tråden "Er det tomt på Tinder" Er overvektig (Ja, prøver å gjøre noe med det) kvinne og 52. Veier i overkant av 100 og er ca 160 cm. Så du vil kunne finne folk som er både større og mindre. Ellers ganske smart, ordinært pent ansikt, grei jobb og eget hus. Morsom å være sammen med, etter sigende, og glad i god sex Ønsker et fast og langvarig forhold. Nyskilt Er det ikke håp for sånne som oss på tinder i det hele tatt, siden kroppen er jo det første man ser der? Jeg hadde tenkt å hive meg utpå, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger. 😞 Anonymkode: 4df84...6e1 Er ikke på Tinder. Men er overvektig og traff "min" på Facebook dating. Jeg hadde helfigur-bilder av meg selv, så det skulle være klart at jeg ikke er noen supermodell 😄 Det finnes mange flotte menn, som liker damer med litt ekstra 😊 Ikke en eneste gang har han jeg dater kommentert negativt på vekten min. Tvert imot så har han sagt at jeg ser fin ut 🥰 Vet at han liker meg godt 🥰 Hvis du lager deg en dating-profil, så bruk noen bilder av deg i helfigur. Sånn at man kan se hele deg. Jeg skrev t.o.m på profilen min at jeg kanskje ikke er noens drømmedame, men at jeg har mange andre gode kvaliteter 😊 2 2 1
SPOCA Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Det opplevde jeg ikke som et problem i det hele tatt. Jeg var bare ærlig i profilen min, skrev jeg var "lettere overvektig", og hadde bilde av meg i helfigur. Fikk mye god respons. Det er der jeg fant mannen min. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Jeg hadde fedme da jeg traff samboeren min på Tinder. Er fremdeles litt overvektig med 5 kg ekstra, men på den tiden hadde jeg vel minst 20 kg for mye. Jeg sørger for å ha bilder som ga en nøyaktig representasjon av hvordan jeg så ut, så var det aldri noen tvil på hva de sveipet på. Anonymkode: 77ed3...4db 3
lavenula Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Jeg er under 160 cm og 85 kg, kort sagt en kompakt modell med god tyngde, muskler og muffins. Trener to ganger i uka, men jeg er mer kos enn crossfit. Har alltid vært litt mer å ta i, og vet jeg ikke er for alle, men seriøst, hvem er vel det? Noen liker tynne damer, noen liker fjellgeiter, andre foretrekker former og humor. Eksene ( og de var ikke like utseendemessig heller) mine har likt hele pakka ergo store lår, pupper og personlighet. Hadde noen friends with benefits før eksmannen. Der den ene nektet å innrømme at han likte store damer, men sexen var bra, så jeg klaget ikke 😏 Tinder føltes som et kjøttmarked med dickpics på menyen, men det finnes seriøse der også. Hinge? Litt for mange på topptur for min smak. Jeg foretrekker film, rusleturer og å finne meg selv igjen etter et ekteskap hvor jeg ble litt usynlig. Noen sier man bør “finne seg selv” før man dater. Jeg tenker: hvorfor ikke finne seg selv og en fin fyr samtidig? Kanskje en som ser gull der andre bare ser gråstein. Så kjør på ! Du har ingenting å tape, og kanskje alt å vinne. 💛 2 3 1
Sykkelkopp Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 16.11): Inspirert av tråden "Er det tomt på Tinder" Er overvektig (Ja, prøver å gjøre noe med det) kvinne og 52. Veier i overkant av 100 og er ca 160 cm. Så du vil kunne finne folk som er både større og mindre. Ellers ganske smart, ordinært pent ansikt, grei jobb og eget hus. Morsom å være sammen med, etter sigende, og glad i god sex Ønsker et fast og langvarig forhold. Nyskilt Er det ikke håp for sånne som oss på tinder i det hele tatt, siden kroppen er jo det første man ser der? Jeg hadde tenkt å hive meg utpå, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger. 😞 Anonymkode: 4df84...6e1 Det er ingen problem å finne deg type om du er overvektig. Du finner da menn som ikke har sjans på sunne damer. Hvis du ønsker menn som velger deg basert på at du er typen de vil ha heller enn at du er typen de har sjans på, gå ned i vekt. Det er ingen grunn til å være overvektig i 2025. Spis færre kalorier. Hvis du har svak viljestyrke har vi nå effektive vektnedgangsmedisiner til å hjelpe deg. Wegovy, ozempic osv. Det hjelper alle som skylder på "lavt stoffskifte" eller "medisiner" til å gå ned i vekt. Og de gjør det uten å ha noesomhelst effekt på forbrenningen. Den bare reduserer hvor mye du har lyst til å spise.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai Sykkelkopp skrev (4 timer siden): Det er ingen problem å finne deg type om du er overvektig. Du finner da menn som ikke har sjans på sunne damer. Hvis du ønsker menn som velger deg basert på at du er typen de vil ha heller enn at du er typen de har sjans på, gå ned i vekt. Det er ingen grunn til å være overvektig i 2025. Spis færre kalorier. Hvis du har svak viljestyrke har vi nå effektive vektnedgangsmedisiner til å hjelpe deg. Wegovy, ozempic osv. Det hjelper alle som skylder på "lavt stoffskifte" eller "medisiner" til å gå ned i vekt. Og de gjør det uten å ha noesomhelst effekt på forbrenningen. Den bare reduserer hvor mye du har lyst til å spise. Hva med dem som har "tung beinbygning"? Anonymkode: d459a...851
AnonymBruker Skrevet 15. mai #15 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 16.11): Inspirert av tråden "Er det tomt på Tinder" Er overvektig (Ja, prøver å gjøre noe med det) kvinne og 52. Veier i overkant av 100 og er ca 160 cm. Så du vil kunne finne folk som er både større og mindre. Ellers ganske smart, ordinært pent ansikt, grei jobb og eget hus. Morsom å være sammen med, etter sigende, og glad i god sex Ønsker et fast og langvarig forhold. Nyskilt Er det ikke håp for sånne som oss på tinder i det hele tatt, siden kroppen er jo det første man ser der? Jeg hadde tenkt å hive meg utpå, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger. 😞 Anonymkode: 4df84...6e1 Kjæresten min liker chubby damer så han hadde sikkert ikke latt det stoppe han, om han likte stilen (som er veldig sær). Anonymkode: 02e19...3e4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #16 Skrevet 15. mai Ikke overvektig er snart det eneste kravet jeg har igjen til kvinner der ute. Anonymkode: 93dec...082
AnonymBruker Skrevet 15. mai #17 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke overvektig er snart det eneste kravet jeg har igjen til kvinner der ute. Anonymkode: 93dec...082 Er ikke så mange overvektige damer. Var på kjøpesenter i dag. Alle er jo tynne som spikere. Anonymkode: 4120a...a3d 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai #18 Skrevet 15. mai Jeg vil jo påpeke, som mange ganger før, at det er flere tjukke menn enn damer. Og de tjukke mennene er....tjukkere enn de tjukke damene. Sukk. Tror bare damer er snillere enn menn, selv om vi kanskje føler det samme. Anonymkode: 7884e...0cb 2 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai #19 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er ikke så mange overvektige damer. Var på kjøpesenter i dag. Alle er jo tynne som spikere. Anonymkode: 4120a...a3d Ja, jeg har også sett dem i matbutikken hvor det er treningssenter i overetasjen, opptatt med å telle kalorier på agurk og Imsdal. Hadde ikke holdt ut så mye som en date med ei sånn dame. Anonymkode: 9b84a...56e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #20 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 16.12): Er jo mange menn som digger tjukke damer! Overvektige menn som ikke får noe annet tar overvektige damer ja. Anonymkode: 01610...169 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå