Gå til innhold

vært hos tannlegen, borret

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har vært hos tannlegen for en uke siden og borret.... men jeg synes at jeh kjenner denne fyllingen litt for mye... når jeg putter ttunga oppi der så kjenens det ut som om det er noe der, akkurat som mat tyggis eller annetm det skjal vel ikke være slik vel? hørte at dersom dette er tilfelle så er dfen på vei til å falle ut.. skrekk og gru!!!

men jeg makter ikke betale mengder av penger igjen, for en dårlig jobb!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Neida, den er trolig bare litt for høy. Ring og be tannlegen pusse litt mer på toppen, så blir det så bra skal du se :)

Skrevet

ja dette stemmer hun nevnte dette under borringen... men den er ikke slik at jeg tygge rpå den, men jeg kjenner at den ligger oppi tanne på en måte..... men ikke i veien for tyggingen altså..

Gjest Gjesta
Skrevet

Må si jeg ikke helt skjønner hva du mener nå? :klø:

Skrevet

Har også opplevd det samme, og min ble normal etter ei uke eller to. Sikkert "slitt" av.

Gjest Binna
Skrevet

Jeg merker nye fyllinger lenge etter at de er lagt. Selv om jobben er gjort "riktig".

Vet ikke om det er vanlig men hvis jeg tygger tyggis oppå en ny plast- fylling så kjennes det ut som jeg skal dø. nesten..

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Spør tannlegen, men vanligvis tar det 2-4 uker før en fylling kjennes helt "riktig" ut. I begynnelsen kan det også ise litt i fyllingen osv, men slike ting går over av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...