Hildamaria Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Hei, Jeg har lyst til å male noen stoler av tre og stål med bengalakk. Skal ha de ute under tak. Har ikke erfaring med det fra før. Hvor praktisk/ lettvint er det med spray, blir det ikke veldig sølete? Ser at det finnes bengalakk i vanlig maling også, men ikke i farger. Har også lyst til å male stålstengene på paviljongen i samme farge. Erfaringer og tips mottas med takk:)
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Jeg har sprayet veldig mye, utendørs møbler (Cafesett) blomsterpotter osv. Går så fint at! Spray ute. Pass på at det du skal spraye er rent og tørt og legg plast under. Hold litt avstand til det du skal spraye. Lykke til! Anonymkode: 341d2...cde
Belima Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Kan man velge farge på Bengalakk Quick Bengalack Universal og Rett på rust. Derfor kan Quick Bengalack Universal og Rett på rust blandes i nesten alle fargetoner. Du har derfor mulighet til å finne din yndlingsfarge, den som passer best til ditt prosjekt. Spraymaling er utrolig enkelt! Finn din favorittfarge i vårt store fargeutvalg. Du kan kjøpe Bengalack i spann også i den fargen du ønsker.
Hildamaria Skrevet 12. mai Forfatter #4 Skrevet 12. mai Belima skrev (1 time siden): Kan man velge farge på Bengalakk Quick Bengalack Universal og Rett på rust. Derfor kan Quick Bengalack Universal og Rett på rust blandes i nesten alle fargetoner. Du har derfor mulighet til å finne din yndlingsfarge, den som passer best til ditt prosjekt. Spraymaling er utrolig enkelt! Finn din favorittfarge i vårt store fargeutvalg. Du kan kjøpe Bengalack i spann også i den fargen du ønsker. Takk!
newman01 Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Om du skal lakkere utendørs så sørg for at du er VELDIG langt unna biler og fasade. Veldig kjedelig med lakkstøv på egen eller naboens bil. Og kjedelig med tåkebelegg på vinduene i huset.
Hildamaria Skrevet 12. mai Forfatter #6 Skrevet 12. mai newman01 skrev (2 minutter siden): Om du skal lakkere utendørs så sørg for at du er VELDIG langt unna biler og fasade. Veldig kjedelig med lakkstøv på egen eller naboens bil. Og kjedelig med tåkebelegg på vinduene i huset. Ja, det er det der jeg er redd for! Det samme vil jo skje innendørs. Så jeg skjønner liksom ikke hva som er så enkelt med spray?
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Jeg foretrekker bengalck maling fremfor spray. I hylla finnes det ikke farger, men når du går til «disken» blander de fargen du vil ha for deg. Anonymkode: 188f7...e05 1
Hildamaria Skrevet 13. mai Forfatter #8 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 8.18): Jeg har sprayet veldig mye, utendørs møbler (Cafesett) blomsterpotter osv. Går så fint at! Spray ute. Pass på at det du skal spraye er rent og tørt og legg plast under. Hold litt avstand til det du skal spraye. Lykke til! Anonymkode: 341d2...cde Hvor mange spraybokser trengs pr stol, tror du? Vanlig enkel spisestuestol, såkalt rørstol med treseter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå