AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #1 Skrevet 11. mai 2025 Jeg er 48. Merker at mensen kommer oftere, og er heftigere. Opplevde nå for første gang at jeg ikke klarte å komme meg på jobb. Hvor lang tid tok det for deg fra du merket endringer til mensen gav seg? Anonymkode: 2fc25...88e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #2 Skrevet 11. mai 2025 Først kom det så ofte og heftig at jeg ble bekymret og gikk til privat gynekolog. Trodde det skulle blø sjeldnere og mindre om man kom i overgangsalderen, men dette var visst også normalt. Så bare sluttet det. Tok ca halvt år. Anonymkode: 23139...fe4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #3 Skrevet 12. mai 2025 går igjennom det samme. I ett år ca har jeg blødd veldig kraftig. Nå har jeg kommet inn i en fase hvor mensen er uregelmessig, trekker ut i lengden og er svakere. Jeg fikk f.eks for en uke siden allerede mensen igjen og har den fremdeles. Men ganske beskjedent. Irriterende. Anonymkode: 5ba1c...8bf
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #4 Skrevet 12. mai 2025 Hos meg var den også kraftigere en stund før det plutselig var slutt. Husker ikke helt hvor lenge det var sånn. Godt å endelig være ferdig med mensen, men nå er jeg plaget med hetetokter isteden. Anonymkode: 2de47...194
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå