AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #81 Skrevet 19. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 12.28): Det holder ikke at du mener å huske noen tall. Anal inkontinens kan ha mange årsaker, men etter å ha googlet litt kjapt er analsex ikke blant dem. Jeg tror vi kan konkludere med at om at det er en forsvinnende liten del av anal inkontinens-tilfellene som er forårsaket av analsex. Anonymkode: 8b506...23d I en lederartikkel som ble publisert i British Medical Journal i 2022, skriver forfatterne at det er en økning av analsex hos unge, heterofile par og at en fjerdedel av kvinnene som har hatt analsex har opplevd å bli presset til det. De skriver at det er større risiko for skader knyttet til analsex for kvinner enn for menn, noe som begrunnes med at det er anatomiske forskjeller på kvinner og menn. Anonymkode: 3a608...0e6 1
Tent Skrevet 19. mai 2025 #82 Skrevet 19. mai 2025 (endret) Jeg har stor glede av analsex og prostata massasje. Heldigvis har jeg en kone som liker å bruke strap-on på meg. Legger ved litt info om hvorfor menn (om de er interessert) bør utforske dette Male Multiple Orgasm (MMO) Most of us know that women can have "multiple orgasms." Sustained stimulation of the vagina or clitoris, either manual, oral, or through intercourse, can sometimes bring on successive orgasms, often of growing intensity. We also know that men can't really do this, because after ejaculation there is a "refractory" period when our erection subsides. Some guys can have a couple in a row, if they keep it up right through the refractory period. But, for the most part, we have to wait a while and start over. We'd be psyched if we had a handful of orgasms over a few hours. In fact, men can also have multiple successive orgasms. This is called Male Multiple Orgasm (MMO). The key is to have an orgasm without ejaculating. This seems like a crazy idea: orgasm and ejaculation are the same thing! But actually, they are not. Men can have "dry" or "non-ejaculatory" orgasms. These are not ejaculatory orgasms where in the last second the semen is halted. There is no ejaculatory reflex at all. Typically, your penis is left entirely unstimulated. Not only can men have successive non-ejaculatory orgasms, but those orgasms can be extremely intense — more intense than your good old ejaculation. Some men may remember (or look forward to) a time when they had "the most intense orgasm of my life." Exceptionally strong ejaculatory orgasms may involve loud involuntary vocalizations and an overwhelming feeling of pleasure. Non-ejaculatory orgasms commonly have an intensity in that range. What's more, you can have a massive chain reaction of them for a half-hour, hour, or more. Endret 19. mai 2025 av Tent 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #83 Skrevet 22. mai 2025 Syns analt bare er vondt, min mann er for stor, kunne ha funket med eksen Anonymkode: 34e81...392
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #84 Skrevet 22. mai 2025 Jeg og kona har prøvd analt samleie, men det ble for trangt. Nå bruker vi anal-dildo under samleiet og hun synes det er utrolig deilig. Anonymkode: dbbe4...608
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #85 Skrevet 22. mai 2025 Tent skrev (På 19.5.2025 den 19.21): Jeg har stor glede av analsex og prostata massasje. Heldigvis har jeg en kone som liker å bruke strap-on på meg. Legger ved litt info om hvorfor menn (om de er interessert) bør utforske dette Male Multiple Orgasm (MMO) Most of us know that women can have "multiple orgasms." Sustained stimulation of the vagina or clitoris, either manual, oral, or through intercourse, can sometimes bring on successive orgasms, often of growing intensity. We also know that men can't really do this, because after ejaculation there is a "refractory" period when our erection subsides. Some guys can have a couple in a row, if they keep it up right through the refractory period. But, for the most part, we have to wait a while and start over. We'd be psyched if we had a handful of orgasms over a few hours. In fact, men can also have multiple successive orgasms. This is called Male Multiple Orgasm (MMO). The key is to have an orgasm without ejaculating. This seems like a crazy idea: orgasm and ejaculation are the same thing! But actually, they are not. Men can have "dry" or "non-ejaculatory" orgasms. These are not ejaculatory orgasms where in the last second the semen is halted. There is no ejaculatory reflex at all. Typically, your penis is left entirely unstimulated. Not only can men have successive non-ejaculatory orgasms, but those orgasms can be extremely intense — more intense than your good old ejaculation. Some men may remember (or look forward to) a time when they had "the most intense orgasm of my life." Exceptionally strong ejaculatory orgasms may involve loud involuntary vocalizations and an overwhelming feeling of pleasure. Non-ejaculatory orgasms commonly have an intensity in that range. What's more, you can have a massive chain reaction of them for a half-hour, hour, or more. Må nesten bare applaudere denne, og oversatt den til Norsk. Slik har jeg det selv, får faktisk helt ekstreme prostataorgasmer med mange i serie ved å bli tatt analt. Er selv mann 26, liker både menn og kvinner, elsker å bli tatt med strapon eller pult av en utholdende mann😅 Faktisk kan menn også ha flere etterfølgende orgasmer. Dette kalles mannlig multippelorgasme (MMO). Nøkkelen er å få orgasme uten å ejakulere. Dette virker som en crazy idé: orgasme og utløsning er det samme? Nei det er det faktisk ikke. Menn kan ha "tørre" eller "ikke-ejakulerende" orgasmer. Dette er ikke ejakulerende orgasmer der sæden stopper i siste sekund, dette er orgasmer uten ejakulerende refleks i det hele tatt. Vanligvis forblir penis helt ustimulert og spruten kommer ikke, bare en helt syk intens orgasme følelse. Ikke bare kan menn ha påfølgende ikke-ejakulerende orgasmer, men disse orgasmene kan være ekstremt intense – mer intense enn din gode gamle ejakulasjon. Noen menn husker (eller ser frem til) den gang de hadde «den mest intense orgasmen i sitt liv». Eksepsjonelt sterke ejakulerende orgasmer kan innebære høye ufrivillige vokaliseringer og høylytt stønning, (det har du meg), og en overveldende følelse av nytelse. Ikke-ejakulerende orgasmer har vanligvis en intensitet i det området. Dessuten kan du ha en massiv kjedereaksjon av dem i en halvtime, time eller mer. (Dette stemmer, har selv påfølgende orgasmer som kan vare en halv time eller mer🤩😅) Anonymkode: a05c0...0de 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #86 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må nesten bare applaudere denne, og oversatt den til Norsk. Slik har jeg det selv, får faktisk helt ekstreme prostataorgasmer med mange i serie ved å bli tatt analt. Er selv mann 26, liker både menn og kvinner, elsker å bli tatt med strapon eller pult av en utholdende mann😅 Faktisk kan menn også ha flere etterfølgende orgasmer. Dette kalles mannlig multippelorgasme (MMO). Nøkkelen er å få orgasme uten å ejakulere. Dette virker som en crazy idé: orgasme og utløsning er det samme? Nei det er det faktisk ikke. Menn kan ha "tørre" eller "ikke-ejakulerende" orgasmer. Dette er ikke ejakulerende orgasmer der sæden stopper i siste sekund, dette er orgasmer uten ejakulerende refleks i det hele tatt. Vanligvis forblir penis helt ustimulert og spruten kommer ikke, bare en helt syk intens orgasme følelse. Ikke bare kan menn ha påfølgende ikke-ejakulerende orgasmer, men disse orgasmene kan være ekstremt intense – mer intense enn din gode gamle ejakulasjon. Noen menn husker (eller ser frem til) den gang de hadde «den mest intense orgasmen i sitt liv». Eksepsjonelt sterke ejakulerende orgasmer kan innebære høye ufrivillige vokaliseringer og høylytt stønning, (det har du meg), og en overveldende følelse av nytelse. Ikke-ejakulerende orgasmer har vanligvis en intensitet i det området. Dessuten kan du ha en massiv kjedereaksjon av dem i en halvtime, time eller mer. (Dette stemmer, har selv påfølgende orgasmer som kan vare en halv time eller mer🤩😅) Anonymkode: a05c0...0de Så digg det høres ut. Får du det med dildo eller av en pikk? Har erfaring med dildo men lyst å prøve ekte vare.. Anonymkode: 46735...205
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #87 Skrevet 23. mai 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så digg det høres ut. Får du det med dildo eller av en pikk? Har erfaring med dildo men lyst å prøve ekte vare.. Anonymkode: 46735...205 Ja helt sykt digg opplevelse. Jeg får det både med dildo, spesielt med vibrator, men også med pikk, det gir de sterkeste orgasmene, siden penishodet treffer prostata på en sykt deilig måte, hverken for hardt eller for mykt. Det er med på å bygge opp orgasmene til et nivå hvor tær og fingre krøller seg. Det deiligste er en utholdende mann som kan knulle meg leeenge. For omtrent samme intensitet i orgasmene når jeg knulles med strapon. Anonymkode: a05c0...0de 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå