AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #21 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Opplevde faktisk det samme med en eks. Første og siste mannen jeg prøvde analsex med. Riktignok hadde han ikke alt for stort utstyr, så det var nok en mindre plage enn hva det kunne ha vært. Men jeg har i dag totalt aversjon mot det etter den mannen. Det var riktignok ikke alene grunnen til at det ble slutt. Bare en av flere ting som gjorde at jeg ikke ville ha han lenger. Anonymkode: 214ba...738 Kjenner meg igjen. Vi hadde analsex innimellom, han var mest opptatt av å rimme og fingre meg der. Men det ga ikke meg spesielt mye. Jeg ble så lei av det rumpe- snakket, ble turn off for min del. Etter det ble slutt, begynte jeg å treffe en ny som var null interessert i anal. Og sexen med han nye er så mye bedre! Han forguder vaginaen min, og kunne ikke tenke seg å ha pikken noe annet sted enn der og munnen. Han har mye større penis enn eksen da.. Anonymkode: e6e59...c90 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #22 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har du link til noe som beviser dette? Mtp at det er så vanlig så burde dette være et ganske stort samfunnsproblem. Anonymkode: 8b506...23d Jeg fant noen tall en gang som antydet at 10% av eldre er plaget med anal inkontinens og rundt 15% av eldre som har praktisert anal sex. Jeg har ikke kilden og tallene kan være litt off. Anonymkode: 1f13c...081 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #23 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg fant noen tall en gang som antydet at 10% av eldre er plaget med anal inkontinens og rundt 15% av eldre som har praktisert anal sex. Jeg har ikke kilden og tallene kan være litt off. Anonymkode: 1f13c...081 Det holder ikke at du mener å huske noen tall. Anal inkontinens kan ha mange årsaker, men etter å ha googlet litt kjapt er analsex ikke blant dem. Jeg tror vi kan konkludere med at om at det er en forsvinnende liten del av anal inkontinens-tilfellene som er forårsaket av analsex. Anonymkode: 8b506...23d 5
Snok1 Skrevet 12. mai 2025 #24 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg fant noen tall en gang som antydet at 10% av eldre er plaget med anal inkontinens og rundt 15% av eldre som har praktisert anal sex. Jeg har ikke kilden og tallene kan være litt off. Anonymkode: 1f13c...081 😂😂😂😂😂 KG ftw! 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #25 Skrevet 12. mai 2025 Menn: Hva er forskjellen på å penetrere vaginalt og analt og hvorfor er det så digg analt? Fordi det er trengere? Jeg kan synes det er veldig godt å å bli tatt analt, men det er jo også litt belastende og noen ganger kan det være litt vondt og. Anonymkode: d54ae...bb8 1
Erfarenmann Skrevet 12. mai 2025 #26 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det holder ikke at du mener å huske noen tall. Anal inkontinens kan ha mange årsaker, men etter å ha googlet litt kjapt er analsex ikke blant dem. Jeg tror vi kan konkludere med at om at det er en forsvinnende liten del av anal inkontinens-tilfellene som er forårsaket av analsex. Anonymkode: 8b506...23d Anal-fobikerne med sine skrekkhistorier "jeg har hørt at..."er noe av det mest stabile som finnes her på KG. Men siden du gidder å svare en av dem fortjener du litt støtte: Du har helt rett. Det er ikke en forsvinnende liten del en gang. Det blir på nivå med at man ikke bør gå ut fordi man kan bli truffet av lynet. Teroetisk sett så kan man jo det, men... 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #27 Skrevet 12. mai 2025 Det er så rart hvordan folk kan være så ekstremt mot anal. Jeg bryr meg virkelig ikke om andre folks seksuelle preferanser som jeg ikke har selv. Noen har kanskje hatt en vond opplevelse, men jeg opplever at mange kvinner dømmer analt uten å noensinne ha prøvd. Selv syns jeg det er en helt naturlig del av sexlivet mitt ogat det er godt. Anonymkode: d54ae...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #28 Skrevet 12. mai 2025 Jeg savner analsex. Han jeg er sammen med nå er ikke interessert i å gjøre det. Så da blir det ikke sånn... K38 Anonymkode: 46412...a7a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #29 Skrevet 12. mai 2025 Derfor sexpraten må tas tidlig, før sex blir aktuelt. For meg er analsex 100% uaktuelt. Og hvis en mann ønsker det mister jeg helt lysten på han. Anonymkode: 3731d...91e 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #30 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ts her. Det som er rart er at det føles ekstra kjærlig og intimt. At vi kommer ekstra nær hverandre. Særlig siden jeg slipper å mase om det. Hadde aldri giddet ellers. Anonymkode: 46735...205 Ekstra kjærlig? Kjærlig er vel et ord så langt ifra som jeg kan tenke meg. Du ser jo ikke inn i øynene på dama en gang. Det er heller ikke behagelig uten tonnevis med glidemiddel opp oppvarming. Hvis det er så ekstra kjærlig, så kan jo hun få lov å ta deg i 2eren, så kan vi se hvor kjærlig du opplever det? Ekstra intimt? Siden når ble det mest intime for to mennesker å gjøre, penetrere vagina, fullstendig på sidelinjen av intimt? Anonymkode: 3cf33...cd8 7 4
Snok1 Skrevet 12. mai 2025 #31 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, men vil han ha det ofte, og er hekta. Ringer ikke bra for meg. Lykke til med å finne kvinne som ønsker det ofte! Anonymkode: 3ad9b...42c De vil begge ha det ofte. De har et godt, variert og rikt sexliv. Forsøk å finne godhet i deg til å unne andre det selv om de har andre preferanser enn deg. Dette er mitt råd til deg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #32 Skrevet 12. mai 2025 Snok1 skrev (18 minutter siden): De vil begge ha det ofte. De har et godt, variert og rikt sexliv. Forsøk å finne godhet i deg til å unne andre det selv om de har andre preferanser enn deg. Dette er mitt råd til deg. Synes det er helt topp at de som vil ha analsex finner hverandre. Synes ikke det er kvalmt at andre har det, så lenge jeg slipper. For meg er det uaktuelt Anonymkode: 3731d...91e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #33 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det holder ikke at du mener å huske noen tall. Anal inkontinens kan ha mange årsaker, men etter å ha googlet litt kjapt er analsex ikke blant dem. Jeg tror vi kan konkludere med at om at det er en forsvinnende liten del av anal inkontinens-tilfellene som er forårsaket av analsex. Anonymkode: 8b506...23d Nei det kan vi ikke. På grunn av mer utbredt analsex og at også unge og uerfarne tror dette bør være en del av repertoaret er det nå flere unge kvinner som er innom bare Haukeland sykehus på grunn analsex hver uke. Og dette er bare de som ble så skadet at de måtte på sykehuset. Hvor mange kvinner som har smerter og småskader av slikt kan man bare gjette seg til da, for kroppen er jo ganske hardfør, og det er antagelig få som oppsøker legehjelp. Nei jeg har ikke statistikk på dette, men dette har jeg direkte fra en som jobber på aktuell avdeling. Dette så de mer eller mindre aldri blant unge kvinner tidligere. Anonymkode: 3ad9b...42c 4 2
Snok1 Skrevet 12. mai 2025 #34 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): På grunn av mer utbredt analsex og at også unge og uerfarne tror dette bør være en del av repertoaret er det nå flere unge kvinner som er innom bare Haukeland sykehus på grunn analsex hver uke. De melder seg på Haukeland Sykehus og får analsex hver uke? Kan menn melde seg også? Er dette administrert via fastleger? Fortelle mer! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #35 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ekstra kjærlig? Kjærlig er vel et ord så langt ifra som jeg kan tenke meg. Du ser jo ikke inn i øynene på dama en gang. Det er heller ikke behagelig uten tonnevis med glidemiddel opp oppvarming. Hvis det er så ekstra kjærlig, så kan jo hun få lov å ta deg i 2eren, så kan vi se hvor kjærlig du opplever det? Ekstra intimt? Siden når ble det mest intime for to mennesker å gjøre, penetrere vagina, fullstendig på sidelinjen av intimt? Anonymkode: 3cf33...cd8 Ts her. Analsex kan gjøres intimt. For det første så har vi analsex i misjonær, så vi kliner og ser hverandre inn i øynene. For det andre så blir hun så våt først at vi ikke trenger annet glidemiddel vanligvis. Intimt går også på tillit, at jeg får lov. Ja; hun leker med meg bak og. Med en passende dildo der spruter jeg kraftig når hun suger meg og får de sykeste orgasmene. Anonymkode: 46735...205 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #36 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fant noen tall en gang som antydet at 10% av eldre er plaget med anal inkontinens og rundt 15% av eldre som har praktisert anal sex. Jeg har ikke kilden og tallene kan være litt off. Anonymkode: 1f13c...081 Jeg fant noen tall en gang... 🤣 Hva er det som får deg til å tørre å skrive den setningen? Anonymkode: d4617...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #37 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei det kan vi ikke. På grunn av mer utbredt analsex og at også unge og uerfarne tror dette bør være en del av repertoaret er det nå flere unge kvinner som er innom bare Haukeland sykehus på grunn analsex hver uke. Og dette er bare de som ble så skadet at de måtte på sykehuset. Hvor mange kvinner som har smerter og småskader av slikt kan man bare gjette seg til da, for kroppen er jo ganske hardfør, og det er antagelig få som oppsøker legehjelp. Nei jeg har ikke statistikk på dette, men dette har jeg direkte fra en som jobber på aktuell avdeling. Dette så de mer eller mindre aldri blant unge kvinner tidligere. Anonymkode: 3ad9b...42c Today on things that never happend Anonymkode: d99d7...f20 1
Coachshinny Skrevet 12. mai 2025 #38 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har aldri brydd meg om å ha analsex på henne før. Var gift i 20 år ute noe prøving bak. Men min nye flamme tok initiativet og etter det er det blitt magisk. Kan nå aldri tenke meg å ikke ha dette som en viktig del av sexen. Ikke hver gang men ofte. Håper jo det blir oss lenge men skulle det bli slutt blir det nok litt mer jobb å finne ny. Sukk, alt jeg gikk glipp av! m47 Anonymkode: 46735...205 Regner med at hun liker det. Men alle menn som ønsker analsex på henne, må prøve på seg selv først, så de er klar over hva analsex betyr og føles. Noen elsker det, men en del gjør ikke det. Viktig å vite når analsex blir viktigere enn vanlig sex. 2
Even Tuell Skrevet 12. mai 2025 #39 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja jeg gjorde den tabben også, som krydder/variasjon, ikke som noe man skulle ha ofte, men det ble det mas med. Ødela forholdet at han ikke sluttet med maset, som gjorde at jeg fikk analsex helt i vrangstrupen. Anonymkode: 3ad9b...42c Problemet her var vel en dust som ikke klarte å la være og mase, og ikke analsex. Du hadde sikkert blitt drita lei om han hadde masa og masa om blowjobs, puppeknulling, komme på deg, fot-fetish, rydde opp, hvordan du brukte pengene dine, hvem du var venn med osv osv osv ...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #40 Skrevet 13. mai 2025 Even Tuell skrev (19 timer siden): Problemet her var vel en dust som ikke klarte å la være og mase, og ikke analsex. Du hadde sikkert blitt drita lei om han hadde masa og masa om blowjobs, puppeknulling, komme på deg, fot-fetish, rydde opp, hvordan du brukte pengene dine, hvem du var venn med osv osv osv ... Ja det har du rett i. Så har verken jeg eller venninner opplevd slikt, men analmenn som gir seg med å mase om det er derimot ikke et ukjent fenomen. Vet egentlig ikke hvorfor menn med hang til akkurat det oftere blir ugrei angående slikt. De fleste jeg har hørt om var ikke det minste interessert i å prøve selv som mottaker. Det måtte respekteres, men de ga ingen respekt motsatt, selv om det er menn som har best fysisk grunnlag for å nyte dette. (Jada, noen kvinner liker det. Jeg gjorde det selv, innimellom som variasjon, til den kødden ødela all glede ved det.) Du har likevel rett, og husker jeg diskuterte med mann som kun synes det å motta bj var bra sex for ham her på kg. Jeg hadde absolutt gått lei det også. Anonymkode: 3ad9b...42c 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå