AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Hva synes dere om dette? Foreldre som deler tlf på Facebook så folk kan vippse om de ikke er bedt, men vil gi gave allikevel. Jeg oppfatter dette som noe frekt. Anonymkode: cc42d...b56
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Glemte link! https://www.kk.no/mamma/ber-om-penger-til-konfirmanten-pa-facebook/83067359 Anonymkode: cc42d...b56
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Frekt, ja. Man burde lage en motspleis og skrive: Hvis dere som ikke har invitert meg i konfirmasjonen likevel skulle få lyst til å bidra så jeg får meg et kakestykke 😊 Anonymkode: 6b579...58b 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Da jeg stod til konfirmasjon på midten av 90-tallet kom mange naboer og bekjente med en liten pengegave, var vel typ 50 eller 100 kr inni et kort i en konvolutt. Er dette et forsøk på en moderne, digital variant av det? Enig i at det er frekt å be om det på Facebook. Her i området har det vært oversikt over konfirmantene både i menighetsbladet (for de som står i kirken) og i lokalavisa (både borgerlig og i kirken) i forkant av konfirmasjonhelgene nå i mai. Anonymkode: 8006d...683 1 1
MarianneE Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Det er jo litt spesielt, men ikke noe å gjøre noe greier ut av.
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da jeg stod til konfirmasjon på midten av 90-tallet kom mange naboer og bekjente med en liten pengegave, var vel typ 50 eller 100 kr inni et kort i en konvolutt. Er dette et forsøk på en moderne, digital variant av det? Enig i at det er frekt å be om det på Facebook. Her i området har det vært oversikt over konfirmantene både i menighetsbladet (for de som står i kirken) og i lokalavisa (både borgerlig og i kirken) i forkant av konfirmasjonhelgene nå i mai. Anonymkode: 8006d...683 Ja, husker til og med naboer av min bestemor, folk jeg ikke en gang kjente, kom innom henne med en slant. Men de facebook-variantene blir mer som om bestemor hadde gått rundt og tigget selv. Anonymkode: 6b579...58b 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da jeg stod til konfirmasjon på midten av 90-tallet kom mange naboer og bekjente med en liten pengegave, var vel typ 50 eller 100 kr inni et kort i en konvolutt. Er dette et forsøk på en moderne, digital variant av det? Enig i at det er frekt å be om det på Facebook. Her i området har det vært oversikt over konfirmantene både i menighetsbladet (for de som står i kirken) og i lokalavisa (både borgerlig og i kirken) i forkant av konfirmasjonhelgene nå i mai. Anonymkode: 8006d...683 dette gjøres fortsatt her jeg bor, liste over konfirmanter publiseres i avisen og de fleste naboer osv gir 200 kr. Anonymkode: 62539...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå