KaffekoppQueen Skrevet i går, 00:34 #81 Skrevet i går, 00:34 Blokkerte henne da hun ikke er bere enn noe andre influencere. Eller jo, hun er det fordi hun er ærlig på spons og spleis og tigging av penger. MEN jeg er møkklei av at de skal tjene penger på snap av tøys, mens andre skal jobbe og slite i vanlige jobber. Kan komme seg ut i vanlig jobb hun også, samt være såpass at hun svarer følgerne sine. Har fulgt hun i årevis, men hun ble et behagelig offer av Troys julekalender (blokke en influencere hver dag) 3
Sugar&Spice Skrevet i går, 05:38 #82 Skrevet i går, 05:38 KaffekoppQueen skrev (5 timer siden): Blokkerte henne da hun ikke er bere enn noe andre influencere. Eller jo, hun er det fordi hun er ærlig på spons og spleis og tigging av penger. MEN jeg er møkklei av at de skal tjene penger på snap av tøys, mens andre skal jobbe og slite i vanlige jobber. Kan komme seg ut i vanlig jobb hun også, samt være såpass at hun svarer følgerne sine. Har fulgt hun i årevis, men hun ble et behagelig offer av Troys julekalender (blokke en influencere hver dag) Hun HAR jo en "vanlig jobb"- hun driver coachingselskap med flere andre? 1 2
bullfallto Skrevet i går, 10:14 #83 Skrevet i går, 10:14 KaffekoppQueen skrev (9 timer siden): Blokkerte henne da hun ikke er bere enn noe andre influencere. Eller jo, hun er det fordi hun er ærlig på spons og spleis og tigging av penger. MEN jeg er møkklei av at de skal tjene penger på snap av tøys, mens andre skal jobbe og slite i vanlige jobber. Kan komme seg ut i vanlig jobb hun også, samt være såpass at hun svarer følgerne sine. Har fulgt hun i årevis, men hun ble et behagelig offer av Troys julekalender (blokke en influencere hver dag) Svarer følgerne ? Hun svarer jo på endel, og alltid svart om jeg har sendt noe. Som andre skriver så driver hun jo for seg selv - er ikke alle som må jobbe på kiwi vel. Får håpe julen din blir bedre nå da 😊
KaffekoppQueen Skrevet i går, 10:29 #84 Skrevet i går, 10:29 bullfallto skrev (13 minutter siden): Svarer følgerne ? Hun svarer jo på endel, og alltid svart om jeg har sendt noe. Som andre skriver så driver hun jo for seg selv - er ikke alle som må jobbe på kiwi vel. Får håpe julen din blir bedre nå da 😊 Spurt hun flere ganger direkte over flere år om spesifikke ting hun legger ut - får aldri svar. Du skjønner ikke det er forskjell på å tjene penger på influencing og normal jobb? Jeg er stor motstander av influencere - ikke at man driver for seg selv. Og ikke noe feil å sitte på Kiwi, så hvorfor kaster du det ut som det er noe «negativt»? (Nei jeg jobber ikke der selv så er ikke hårsår). Julen blir det den blir uavhengig av en blokkering eller ei ✨ 1
bullfallto Skrevet i går, 10:48 #85 Skrevet i går, 10:48 KaffekoppQueen skrev (16 minutter siden): Spurt hun flere ganger direkte over flere år om spesifikke ting hun legger ut - får aldri svar. Du skjønner ikke det er forskjell på å tjene penger på influencing og normal jobb? Jeg er stor motstander av influencere - ikke at man driver for seg selv. Og ikke noe feil å sitte på Kiwi, så hvorfor kaster du det ut som det er noe «negativt»? (Nei jeg jobber ikke der selv så er ikke hårsår). Julen blir det den blir uavhengig av en blokkering eller ei ✨ Jeg jobber der så det går bra 😂 er helt enig i selve influenserbransjen. Ja jeg skjønner såpass heldigvis. Hun svarer hvertfall meg og har fått mye gode treningstips fra henne. Helt klart bra du slutter å følge når det ikke gir deg noe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå