Tiara07 Skrevet 2. september 2025 #41 Skrevet 2. september 2025 Lzzy skrev (33 minutter siden): Misliker influensere generelt, å når man leser her inne så er det enkelt å forstå hvordan de kan tjene seg rike. Virker som de færreste ser, eller tenker over hvordan påvirkning disse har. Og heller ikke ser noe med kritiske øyne. Jeg kan love at jeg kritiserer det det er noe å kritisere 😊 1
Lzzy Skrevet 2. september 2025 #42 Skrevet 2. september 2025 (endret) De ønsker å bli tatt seriøst men.. Endret 2. september 2025 av Lzzy
Durancell Skrevet 3. september 2025 #43 Skrevet 3. september 2025 Lzzy skrev (6 timer siden): De ønsker å bli tatt seriøst men.. Trodde ballongpupper var ut for mange år siden. 6
bullfallto Skrevet 3. september 2025 #44 Skrevet 3. september 2025 Var da voldsomt. Puppene har hun forklart mange ganger.. men uansett betyr det at hun er dårlig i jobben sin fordi om hun har silikon?? Da ere mange som burde fått sparken rundt om. Synes det er stygt å dømme henne på utseende når du ikke har noen erfaring med henne som coach. 3 11
Purple Diamond Skrevet 3. september 2025 #45 Skrevet 3. september 2025 bullfallto skrev (6 timer siden): Var da voldsomt. Puppene har hun forklart mange ganger.. men uansett betyr det at hun er dårlig i jobben sin fordi om hun har silikon?? Da ere mange som burde fått sparken rundt om. Synes det er stygt å dømme henne på utseende når du ikke har noen erfaring med henne som coach. Enig med deg! 2 5
Lawyer Skrevet 3. september 2025 #46 Skrevet 3. september 2025 Lzzy skrev (22 timer siden): De ønsker å bli tatt seriøst men.. Dette var på biltur med Mads i Europa. 1 3
Minimeg1234 Skrevet 3. september 2025 #47 Skrevet 3. september 2025 (endret) Det er veldig gøy å se hva Helene har fått til og fortsatt får til. Har fulgt med fra hun ble med Sander og startet businessen . Det er imponerende . Husker ikke årstallet de startet men de var veldig unge. Endret 3. september 2025 av Minimeg1234 2 1 3
Krimskrans Skrevet 4. september 2025 #48 Skrevet 4. september 2025 Lawyer skrev (15 timer siden): Dette var på biltur med Mads i Europa. Mads som er fotograf og som har publisert… 1
Durancell Skrevet 4. september 2025 #49 Skrevet 4. september 2025 Krimskrans skrev (3 minutter siden): Mads som er fotograf og som har publisert… Håper noen videresender det til Stine🤭 3 2
Queen19 Skrevet 4. september 2025 #50 Skrevet 4. september 2025 Krimskrans skrev (7 minutter siden): Mads som er fotograf og som har publisert… Altså, jeg er ikke den kjæresten som krever at samboeren min sletter alle spor av eksene sine, han har vel fremdeles 1-3 (eldgamle) bilder liggende på Instagram, men om han hadde hatt et sånn bilde ute på Instagram så hadde jeg nok gjort det soleklart hvor upassende jeg syns det er.. 3 1
Purple Diamond Skrevet 4. september 2025 #51 Skrevet 4. september 2025 Queen19 skrev (1 time siden): Altså, jeg er ikke den kjæresten som krever at samboeren min sletter alle spor av eksene sine, han har vel fremdeles 1-3 (eldgamle) bilder liggende på Instagram, men om han hadde hatt et sånn bilde ute på Instagram så hadde jeg nok gjort det soleklart hvor upassende jeg syns det er.. Samme her! 2
Krimskrans Skrevet 6. september 2025 #52 Skrevet 6. september 2025 Helene som har oppussingsinnhold nå 👍🏻 3
Jobbermedbarn Skrevet 7. september 2025 #53 Skrevet 7. september 2025 Queen19 skrev (På 4.9.2025 den 14.03): Altså, jeg er ikke den kjæresten som krever at samboeren min sletter alle spor av eksene sine, han har vel fremdeles 1-3 (eldgamle) bilder liggende på Instagram, men om han hadde hatt et sånn bilde ute på Instagram så hadde jeg nok gjort det soleklart hvor upassende jeg syns det er.. Jeg følger Helene og liker henne og innholdet godt, men må innrømme at jeg også reagerte litt når jeg her en dag så litt tilbake på IG en hennes. Jeg forstår at hun har en historie som alle andre der hun har vært gift, men alt ligger fortsatt ute ser det ut som, mange kjærlighetserklæringer og masse bilder og innhold. Hun må bestemme selv selvfølgelig, men jeg synes det er litt merkelig når du har fått ny kjæreste. 2
Tiara07 Skrevet 7. september 2025 #54 Skrevet 7. september 2025 Jobbermedbarn skrev (46 minutter siden): Jeg følger Helene og liker henne og innholdet godt, men må innrømme at jeg også reagerte litt når jeg her en dag så litt tilbake på IG en hennes. Jeg forstår at hun har en historie som alle andre der hun har vært gift, men alt ligger fortsatt ute ser det ut som, mange kjærlighetserklæringer og masse bilder og innhold. Hun må bestemme selv selvfølgelig, men jeg synes det er litt merkelig når du har fått ny kjæreste. Det har jo både Stine og Mads også liggende ute. Jeg personlig hadde nok ikke tenkt over det både når det gjelder meg selv eller mannen min.
Fenomen Skrevet 7. september 2025 #55 Skrevet 7. september 2025 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Jeg følger Helene og liker henne og innholdet godt, men må innrømme at jeg også reagerte litt når jeg her en dag så litt tilbake på IG en hennes. Jeg forstår at hun har en historie som alle andre der hun har vært gift, men alt ligger fortsatt ute ser det ut som, mange kjærlighetserklæringer og masse bilder og innhold. Hun må bestemme selv selvfølgelig, men jeg synes det er litt merkelig når du har fått ny kjæreste. Dette er det jo kjempemange som gjør. Jeg personlig hadde slettet det, men det er ikke uvanlig. 1
Lawyer Skrevet 16. september 2025 #56 Skrevet 16. september 2025 Så en post hos henne i går ang oppussing med kjæresten. Hun ville ikke sammenligne han og Mads, men skriver at det er deilig å slippe å betale kjæresten dersom han jobber mer på utleieprosjektet enn det hun gjør😨Veldig spesielt det der. 4 1
Anonym200216 Skrevet 16. september 2025 #57 Skrevet 16. september 2025 Lawyer skrev (7 minutter siden): Så en post hos henne i går ang oppussing med kjæresten. Hun ville ikke sammenligne han og Mads, men skriver at det er deilig å slippe å betale kjæresten dersom han jobber mer på utleieprosjektet enn det hun gjør😨Veldig spesielt det der. Jeg ser det samme får skikkelig mean girl inntrykk av Helene, eller ekstremt usikker på seg selv. Sorry, men måten hun «ikke sammenligner» på er ikke greit. Samme når hun skrev «en som ikke bare ber meg rydde» «en som ikke blir sint». Hun virker sutrete syntes jeg, og det kan jo virke som hun og Mads kanskje fikk ut det værste i hverandre men syntes det hun gjør er veldig ugreit mot Sondre, for hun sammenligner tydelig hadde aldri trengt gi den kommentaren oppmerksomhet.. 7
Dupers Skrevet 16. september 2025 #58 Skrevet 16. september 2025 Anonym200216 skrev (41 minutter siden): Jeg ser det samme får skikkelig mean girl inntrykk av Helene, eller ekstremt usikker på seg selv. Sorry, men måten hun «ikke sammenligner» på er ikke greit. Samme når hun skrev «en som ikke bare ber meg rydde» «en som ikke blir sint». Hun virker sutrete syntes jeg, og det kan jo virke som hun og Mads kanskje fikk ut det værste i hverandre men syntes det hun gjør er veldig ugreit mot Sondre, for hun sammenligner tydelig hadde aldri trengt gi den kommentaren oppmerksomhet.. Mads gjør jo akkurat det samme. "Endelig en dame som kan dette" "endelig en dame som forstår meg" etc. Så jeg tror helt ærlig at de gar et ++=- forhold. Han gjorde henne ekstremt usikker (har hun sagt selv) hva hun gjorde tilbake som fikk han til å bli uholdelig er jeg usikker på. Men det jeg er sikker på er at om hun hadde vært mean girl så hadde hun aldri holdt ut med han alle de årene han var på maxvekt. Det er ikke noe pene meangirls gjør. 5 9
Dupers Skrevet 20. september 2025 #59 Skrevet 20. september 2025 Jeg begynte å følge HC først like før bruddet med M, så har ikke helt kontroll på alt. Er hun Annie(?) som hun henger mye med for tiden en ny venninne eller er det vare at hun kunne delte bilder/sammenkomster med vennene til M før bruddet?
fusetufs Skrevet 14. november 2025 #60 Skrevet 14. november 2025 Da er det bare å Gratulere de har kjøpt seg hus 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå