Eyr Skrevet i går, 17:53 #101 Skrevet i går, 17:53 Det ser ikke ut som et drømmehus synes jeg. 🧐 Lite sjel og de takene kommer ikke til å passe med deres stil. Hadde funket i Funkygine sitt hus men klarer ikke å se at det vil funke med beigestilen de har.
Tiara07 Skrevet 23 timer siden #102 Skrevet 23 timer siden Eyr skrev (2 timer siden): Det ser ikke ut som et drømmehus synes jeg. 🧐 Lite sjel og de takene kommer ikke til å passe med deres stil. Hadde funket i Funkygine sitt hus men klarer ikke å se at det vil funke med beigestilen de har. Sjel er noe en skaper. Husk at hus «med sjel» har vært nye en gang, og noen hadde sikkert meninger den gang også med ting som ble nytt/moderne. Vent å se hva de gjør med huset, før vi dømmer 😊 For øvrig, ser jeg det som et blankt lerret som de må gjøre til sitt! 4 2
Bokslukern Skrevet 21 timer siden #103 Skrevet 21 timer siden Eyr skrev (4 timer siden): Det ser ikke ut som et drømmehus synes jeg. 🧐 Lite sjel og de takene kommer ikke til å passe med deres stil. Hadde funket i Funkygine sitt hus men klarer ikke å se at det vil funke med beigestilen de har. Det er jo ikke ditt drømmehus de skal skape, men sitt eget. 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå