Frøken79 Skrevet 14. november #61 Skrevet 14. november Så spennende å følge prosessen fra visning til huskjøp. Unner vikelig Helene all lykke i verden. Klarer ikke å la være å tenke på hvor heldig ho har vært. Ho skal være sååå glad for at Mads dumpet henne. Nå har hun fått seg en så kjekk, snill, morsom og omtenksom kjæreste. Snakk om oppgradering av kjæreste. 8 11
friskbris Skrevet 15. november #62 Skrevet 15. november Det er tidenes oppgradering fra den fjotten av en egoistisk mannebaby hun hadde ja. 17 1 5
Dupers Skrevet 15. november #63 Skrevet 15. november Sykt nysgjerrig på hvilke farger det er i det nye huset, siden hun omtalte der som sfo. Tipper det er glade farger og alt blir beige. Ikke no ille.med beige altså, men det er skikkelig teit å omtale andres fargevalg som sfo 1 1
bullfallto Skrevet 15. november #64 Skrevet 15. november Dupers skrev (31 minutter siden): Sykt nysgjerrig på hvilke farger det er i det nye huset, siden hun omtalte der som sfo. Tipper det er glade farger og alt blir beige. Ikke no ille.med beige altså, men det er skikkelig teit å omtale andres fargevalg som sfo Lilla rosa og blått så kan jo skjønne hu vil male som helst vil ha beige😂 https://www.finn.no/434933807 1
Vegglampe Skrevet 15. november #65 Skrevet 15. november bullfallto skrev (1 time siden): Lilla rosa og blått så kan jo skjønne hu vil male som helst vil ha beige😂 https://www.finn.no/434933807 Gikk i mye blåtoner utenom det ene barnetommet. Men må innrømme at det lilla rommet var intenst. Det var veldig fint hus uansett. Jeg er imponert over hvor praktisk anlagt kjæresten til H er, og Helene er ikke redd for å ta i ett tak. Blir garantert kjempe fint der når de kommer i orden. 7
Minimeg1234 Skrevet 15. november #66 Skrevet 15. november Flott hus de har kjøpt seg og veldig fint område 😊 5
friskbris Skrevet 16. november #67 Skrevet 16. november (endret) SFO? Det var da et kjempefint hus. MÅ alt være beige 🥲 Endret 16. november av friskbris 3
bullfallto Skrevet 16. november #68 Skrevet 16. november friskbris skrev (23 minutter siden): SFO? Det var da et kjempefint hus. MÅ alt være beige 🥲 Hvis hun trives med det så ja.. jeg er selv en grusom beige person da jeg blir tullete i hue av for mye farger. Selv om jeg kan elske det hos andre så imploderer hue mitt om jeg skulle bodd sånn. Har for mye støy i hue fra før av sikkert😂 1
bullfallto Skrevet 16. november #69 Skrevet 16. november Sfo kommentaren forklarte hun var pga belegg/linoleumsgulv i hele huset - litt institusjonsaktig for henne. Det må jo være lov. 7
BlåSwix Skrevet 16. november #70 Skrevet 16. november Hver sin smak tenker jeg! Lekkert hus og wooow for en upgrade den dama har gjort på mannefronten👌🏻 5 10
Tiara07 Skrevet 16. november #71 Skrevet 16. november BlåSwix skrev (3 timer siden): Hver sin smak tenker jeg! Lekkert hus og wooow for en upgrade den dama har gjort på mannefronten👌🏻 100 prosent enig i alt! 5
elisabeth30 Skrevet 18. november #72 Skrevet 18. november Utrolig fint hus, men hvordan hun sitter på snap i dag og sikler etter spons på nytt kjøkken synes jeg er kvalmt! Hun som visstnok er så økonomisk burde da vente med å bytte ut kjøkkenet til de har bodd seg inn litt i huset. Alt skal skje på en gang! 4
Interiørgla Skrevet 18. november #73 Skrevet 18. november elisabeth30 skrev (1 minutt siden): Utrolig fint hus, men hvordan hun sitter på snap i dag og sikler etter spons på nytt kjøkken synes jeg er kvalmt! Hun som visstnok er så økonomisk burde da vente med å bytte ut kjøkkenet til de har bodd seg inn litt i huset. Alt skal skje på en gang! Neida Helene er jo bare søt å snill. Vi må jo kunne unne og heie på at Helene C får nytt kjøkken i spons? 2
bullfallto Skrevet 18. november #74 Skrevet 18. november elisabeth30 skrev (1 time siden): Utrolig fint hus, men hvordan hun sitter på snap i dag og sikler etter spons på nytt kjøkken synes jeg er kvalmt! Hun som visstnok er så økonomisk burde da vente med å bytte ut kjøkkenet til de har bodd seg inn litt i huset. Alt skal skje på en gang! Hu skriver det hverfall rett ut da ifht mange av de andre som melker alt de kan for spons. Men ja er enig i at det kan vente men tror nok hun bare er veldig høy på livet akkurat nå så kan jo håpe hun leggern litt på vent.
bullfallto Skrevet 18. november #75 Skrevet 18. november Interiørgla skrev (1 time siden): Neida Helene er jo bare søt å snill. Vi må jo kunne unne og heie på at Helene C får nytt kjøkken i spons? Går det bra?💙 2
Interiørgla Skrevet 18. november #76 Skrevet 18. november bullfallto skrev (5 minutter siden): Går det bra?💙 Jada her går det fint 👍😘 1
Minimeg1234 Skrevet 18. november #77 Skrevet 18. november (endret) elisabeth30 skrev (2 timer siden): Utrolig fint hus, men hvordan hun sitter på snap i dag og sikler etter spons på nytt kjøkken synes jeg er kvalmt! Hun som visstnok er så økonomisk burde da vente med å bytte ut kjøkkenet til de har bodd seg inn litt i huset. Alt skal skje på en gang! Det skader jo ingen om hun søker helt åpenlyst spons så jeg ser ikke noe problem med det. Endret 18. november av Minimeg1234 5 1
Interiørgla Skrevet 6. desember #78 Skrevet 6. desember Lurte litt ang den likes som er blitt trykt på her den 20 nov. 2
Bokslukern Skrevet 7. desember #79 Skrevet 7. desember Begynte å følge Helene i fjor høst da hun hadde det som verst etter bruddet. Jeg er så glad på hennes vegne at hun fant denne kjekkasen som ligner veldig på henne 😅 Hun har mange bein å stå på den dama; både ift trening, kosthold, coaching, snekring, interiør, økonomi osv. Hun stråler om dagen og jeg unner henne virkelig alt godt 🤎 5 2
elisabeth30 Skrevet i går, 18:18 #80 Skrevet i går, 18:18 Blir spennende nå som Sondre ikke har jobb fra 1. januar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå