Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig viser hun frem greenflagget! Kjekk kar da 😍

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet

Hvem er dette? 🙂

• Liker 1
Skrevet
MzMe skrev (4 minutter siden):

Hvem er dette? 🙂

Mener å huske at noen skrev i tråden om Stine og Mats at han heter Sondre Rossbach, fotballkeeper tror jeg? 🤔 

Skrevet
Queen19 skrev (15 minutter siden):

Mener å huske at noen skrev i tråden om Stine og Mats at han heter Sondre Rossbach, fotballkeeper tror jeg? 🤔 

Stemmer det. Keeper for Stabæk (OBOS). Så fint å se henne så glad🙏

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet (endret)

Fint å se henne så glad 😊 Kjenner ingen av dem, men utfra inntrykket av dem alle i some er hun langt heldigere med partner enn Stine Skoli 🤭 Synes begge damene virker alt for bra for Mats...

Endret av rosesandpeonies
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

Liker henne veldig godt! En av få jeg følger, har avfulgt mange. Synes hun er ekte og nedpå. Fantastisk at hun har funnet en fin fyr 😍

Endret av Purple Diamond
  • Liker 2
Skrevet

Keeperen til Stabæk, han er en skikkelig kul fyr! 

• Liker 1
Skrevet

Oi! For en oppgradering etter manne-barnet Mads! 

Håper hun blir behandlet bra og at de blir lykkelige sammen.

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
firetoen skrev (5 timer siden):

Oi! For en oppgradering etter manne-barnet Mads! 

Håper hun blir behandlet bra og at de blir lykkelige sammen.

Tilogmed Mads selv mente H og Sondre er bedre match enn hva de var😅

• Liker 2
Skrevet
EmilieH skrev (På 14.5.2025 den 17.51):

Keeperen til Stabæk, han er en skikkelig kul fyr! 

Mente hvem er hu som tråden handler om…

Skrevet
MzMe skrev (28 minutter siden):

Mente hvem er hu som tråden handler om…

Eks kona til madspusseropp

Skrevet
Lawyer skrev (På 14.5.2025 den 23.47):

Tilogmed Mads selv mente H og Sondre er bedre match enn hva de var😅

Har han sagt det? Har han kommentert at hun er I nytt forhold? Mente jeg leste noe om det i Stine og mads tråden, men ikke sett det selv. 

Skrevet
Ennovy skrev (2 timer siden):

Har han sagt det? Har han kommentert at hun er I nytt forhold? Mente jeg leste noe om det i Stine og mads tråden, men ikke sett det selv. 

Mads kommenterte på sin snap ja. Var en følger som spurte hva han tenkte om Helene sitt forhold. Han sa at Sondre og Helene er en mer passende match enn hva de to var. 

• Nyttig 4
  • 2 uker senere...
Skrevet
Lawyer skrev (På 16.5.2025 den 21.59):

Mads kommenterte på sin snap ja. Var en følger som spurte hva han tenkte om Helene sitt forhold. Han sa at Sondre og Helene er en mer passende match enn hva de to var. 

Jeg tror også Sondre og Helen passer bedre sammen. De har jo trening som en stor del av livet. Og det gjør nok M og S også. De driver med oppussing osv. Jeg får litt vondt av H - meeeeen litt irriterende også. Det virker som hun har 0 selvtillit. Først var det vippene… nå er det håret. Jeg klarer ikke å skjønne om hun mener at det er M som har gitt henne dårlig selvtillit?  Hun sliter tydeligvis mye med utseende…. Iallfall sånn det virker…..og hvis det er pga M… så syntes jeg synd på han Sondre - for da er hun ikke klar for å gå videre (virker det som) men igjen man velger hvem man vil være sammen med:)  Det ordner seg nok… med både vipper og hår.

• Liker 5
  • 3 uker senere...
Skrevet
Livetskjer skrev (På 28.5.2025 den 2.20):

Jeg tror også Sondre og Helen passer bedre sammen. De har jo trening som en stor del av livet. Og det gjør nok M og S også. De driver med oppussing osv. Jeg får litt vondt av H - meeeeen litt irriterende også. Det virker som hun har 0 selvtillit. Først var det vippene… nå er det håret. Jeg klarer ikke å skjønne om hun mener at det er M som har gitt henne dårlig selvtillit?  Hun sliter tydeligvis mye med utseende…. Iallfall sånn det virker…..og hvis det er pga M… så syntes jeg synd på han Sondre - for da er hun ikke klar for å gå videre (virker det som) men igjen man velger hvem man vil være sammen med:)  Det ordner seg nok… med både vipper og hår.

Nå er håret på plass…. Og hun ligner på Linni Meister med det håret:) Håper selvtilliten kommer frem nå om ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...