AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Hvilket er finest av Vilde, Tilde, Tille? Anonymkode: db8a7...039
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Tille har jeg aldri hørt før. Anonymkode: b3282...dc1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Vilde. De andre er ikke navn. Anonymkode: c31ff...b37 1
Sniff76 Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Vilde eller Tilde. Tille har jeg aldri hørt før og det var ikke min smak i hvert fall😊
Muskath Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vilde. De andre er ikke navn. Anonymkode: c31ff...b37 Tilde er da navn. Like mye som Vilde. Slutt å si sånt før du undersøker
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai Liker alle, men liker best Vilde, kunne brukt både Vilde og Tilde selv. Tilli var også fint, har ikke hørt det før 😊. Men veldig min type navn. Jeg liker godt Milly, Tiril, Vilde, Tilde, Mina, og Mille. Anonymkode: 21d03...f4e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Muskath skrev (19 timer siden): Tilde er da navn. Like mye som Vilde. Slutt å si sånt før du undersøker Kallenavn for Matilde, men har blitt et eget forkortet navn. Anonymkode: 069a4...400
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 19.31): Liker alle, men liker best Vilde, kunne brukt både Vilde og Tilde selv. Tilli var også fint, har ikke hørt det før 😊. Men veldig min type navn. Jeg liker godt Milly, Tiril, Vilde, Tilde, Mina, og Mille. Anonymkode: 21d03...f4e Da har vi veldig lik navnesmak. Liker alle du ramser opp. Ja Tilli er fint. Anonymkode: db8a7...039
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Skrevet 16. mai Ville valgt Vilde om det stod om disse tre. Selv om det bare er én bokstavs forskjell på Vilde og Tilde, synes jeg Tilde høres mye mer kallenavn-aktig ut. Tille er i alle fall kallenavn. Hvorfor ikke kalle barnet Matilde, og heller bruke Tilde eller Tille som kallenavn? Lange navn har vel vært ut lenge - det er derfor folk liker sånne korte fjase-navn. Men jeg synes det er mye finere å ha en skikkelig og lengre navn, og heller bruke kallenavn-varianten som kjælenavn. Mine barn har lange navn, og vi bruker ofte kallenavn, det ene navnet er det nærmest uendelig hvor mange kallenavn man kan lage Anonymkode: 7655c...caf 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Alle tre er kjempefine navn! Jeg ville kanskje valgt Vilde, fordi det er et ganske fint navn. Tilde føler jeg blir litt upassende, det er et litt enkelt navn og faller ikke så mye i smak hos meg. Tille er også et fantastisk navn, vet om en jente på 13 som heter det, så det er faktisk et navn ja, i motsetning til hva andre her i tråden sier😊 Alle navnene funker fint, jeg tenker det er opp til deg og bestemme nå, og selvfølgelige også høre med partneren din, hvis du har en selvfølgelig. Lykke til! Anonymkode: 04ce5...47c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai Vilde! Har litt mer tæl enn Tilde/Tille, som er mer sukkersøte og høres ut som kjælenavn. Anonymkode: fe323...633
AnonymBruker Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 18.38): Vilde. De andre er ikke navn. Anonymkode: c31ff...b37 Si det til de 1302 kvinnene som heter Tilde og Tille i Norge. Det er jo skikkelige navn selv om du ikke liker dem. Anonymkode: b709d...862
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai Tilde er fint, eventuelt kall jenten for Matilde og ha Tilde som kallenavn. Anonymkode: b709d...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå