Muskath Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai (endret) Jeg holdet på å registrere meg i en svensk nettbutikk, men får rød skrift og feil ved postnr hver gang . Jeg trodde jeg skulle skrive sånn: N- 1000, er det ikke sånn lenger? Noen som vet. Endret 11. mai av Muskath
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Det er ikke sikkert at de sender til Norge da. Det pleier å stå på nettsidene hvor de sender. Anonymkode: 68e56...463 3
Muskath Skrevet 11. mai Forfatter #3 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke sikkert at de sender til Norge da. Det pleier å stå på nettsidene hvor de sender. Anonymkode: 68e56...463 Det hadde du jaggu rett i !!! 🤥
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai De har vel femsifrede postnummer i Sverige, og i Norge har vi kun fire. Det passer dermed ikke inn i adresseutfyllingen på nettsider, dersom det ikke samtidig går an å stille om land fra Sverige til Norge. Men ser du har fått sannsynlig svar ovenfor. De sender nok ikke til Norge. Anonymkode: 6f1b0...923 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Ser at du fant ut at de ikke sender til Norge, men ellers kan man sette på en null bak om det er svensk felt for postnr og det som sendes kommer frem. Jeg har gjort det i en svensk organisasjon jeg er medlem av. Anonymkode: 8ac1c...bff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå