Gå til innhold

Du som aldri bruker jeans

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanlige svarte bukser. 

Anonymkode: b2061...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt på siden av emnet kanskje, men hvorfor bruker dere ikke jeans? (Bare nysgjerrig) 

Anonymkode: 92670...eef

Det passer ikke med stilen min. Jeg er veldig retro og vintage, og ikke på en rockabillie måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker for det meste sorte bukser, typ dressbukse. Gjerne med skjorte eller bluse til. Ene tanteungen min mener jeg kler meg som en advokat... Går også mye i kjoler. Turbukse ved utendørs aktiviteter. Har jeans, de er på sånn ca hvert skuddår. 

Anonymkode: ef3ca...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Bruker nesten bare  kjoler, har ikke jeans, dem er ubehagleg å ha på.

Anonymkode: 1e466...474

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg bruker bare kjoler. Bortsett fra når jeg trener, eller går tur i skogen. Da bruker jeg turbukse, og tights. Jeg har en enorm rumpe, så bukser er helt håpløst. Jeg har og svai rygg, så da blir det veldig god plass bak, og bøyer jeg meg så tyter rumpa ut

Anonymkode: 0256f...5c3

Jeg sliter også med noe lignende - får et stort mellomrom mellom ryggen og bukselinningen. Dette skjer i større eller mindre grad med de fleste bukser/buksemodeller, men spesielt med jeans. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Svarte type «dressbukser» i god kvalitet. Det finnes mange ulike varianter- videre og smalere, med og uten legg, osv. Liker å kjøpe nokså dyre (men gjerne på salg) og gjerne i tykkere/solid stoff. Fra merker som Filippa k, Boss, Marimekko, Five Units. Passer til det meste, man ser alltid «ordentlig» ut og de er behagelige.

Anonymkode: 1a1cc...2f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Litt på siden av emnet kanskje, men hvorfor bruker dere ikke jeans? (Bare nysgjerrig) 

Det er så kjedelig å gå med noe «alle andre» går i.

Jeg bruker alle andre typer bukser enn jeans, bare å gå i butikkene så finner du noe du liker, ts.

Anonymkode: 11135...5a3

AnonymBruker
Skrevet

Tykk strømpebukse i f.eks fleece. Bruker dem som tights. De er helt ugjennomsiktlige og mye mer behagelige enn stive jeans. 
På sommeren, kortere tights eller shorts. 

Anonymkode: 19f32...cb2

Skrevet

Kjoler og skjørt, primært 50- og 60-tallsinspirerte kjoler. :)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fordi det er det jeg trives i. Jeg føler meg feminin og fin. Det er min måte å "sminke" meg på (jeg liker ikke å bruke sminke i særlig grad, og det er en måte å vise min personlighet på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke min stil. Synes ikke det er pent generelt. Finnes så mange andre, mer elegante klær. 

Syes mannen kler det, da, så lenge plassformen er fin. Men med hofter, smale bein, midje, så er ikke jeans et veldig pent plagg. Likte svarte skinny jeans, da. Men med en gang beina skal være rette, eller enda verre svinge litt ut, så er ikke jeans fint på en kvinnekropp. 

Anonymkode: 297e7...d93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke min stil. Synes ikke det er pent generelt. Finnes så mange andre, mer elegante klær. 

Syes mannen kler det, da, så lenge plassformen er fin. Men med hofter, smale bein, midje, så er ikke jeans et veldig pent plagg. Likte svarte skinny jeans, da. Men med en gang beina skal være rette, eller enda verre svinge litt ut, så er ikke jeans fint på en kvinnekropp. 

Godt man er forskjellig😊 Jeg hadde ikke klart meg uten jeans

Anonymkode: bd517...331

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Godt man er forskjellig😊 Jeg hadde ikke klart meg uten jeans

Er ikke det merkelig, å være så avhengig av et plagg, når det finnes så uendelig mye å velge i? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er ikke det merkelig, å være så avhengig av et plagg, når det finnes så uendelig mye å velge i? 

Hehe ja er nok avhengig av jeans😊

Bruker jeans hver eneste dag året rundt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 15.02):

Hadde jeg ikke kunnet bruke jeans vet jeg nesten ikke hva jeg skulle brukt

Samme her. Men jeg vil gjerne "lære meg" å bruke noe annet enn dongeri. Jeg tror mitt største problem er at jeg ikke vet hva slags sko jeg skal bruke til løse langbukser og dressbukser. Jeg bruker ikke høye hæler. Syns sneakers ikke er fint til penere bukser.  

AnonymBruker
Skrevet
Linazer skrev (8 minutter siden):

Samme her. Men jeg vil gjerne "lære meg" å bruke noe annet enn dongeri. Jeg tror mitt største problem er at jeg ikke vet hva slags sko jeg skal bruke til løse langbukser og dressbukser. Jeg bruker ikke høye hæler. Syns sneakers ikke er fint til penere bukser.  

Liker ikke å bruke dressbukser, hvordan de føles på, synes ikke det er så fint heller egentlig . Så jeg bruker alltid jeans, en sjelden gang kjole og bunad 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 8.37):

Liker ikke stilen. Pluss at jeg hater fargen blå. 

Anonymkode: 7a8b1...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker jeans fordi jeg er overvektig, i motsetning til en annen her :) De holder flesket litt mer på plass og skjult enn hvis man har en bukse i tynnere stoff. I dressbukser, bomullsbukser osv synes valkene øverst på innsiden av lårene veldig godt, alle bulker og ujevnheter framheves. Med jeans glattes bena ut, om jeg kan si det sånn.

Synes egentlig ikke andre bukser er så veldig pent på folk. Mye skrukkete stoff som framhever formen på rumpe og bein på en ikke-flatterende måte. Mye kjedelige grå,beige og andre fargeløse stoff. 

Dessuten er jeans hardføre plagg, jeg kan sette meg hvorsomhelst uten å bekymre meg masse for hvordan bukas blir seende ut osv. 

Anonymkode: fba9d...0fb

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...