oss-to Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Hei. Dykk seier ein skal rapportere og ikkje starte krangling inne på forum. Sjølv rapporterar eg men opplev ikkje at det blir gjort noko, sjølv ved klare regelbrudd. Etterkvart kan ein rapportere att, men framleis skjer ikkje noko. Les dykk igjennom rapporteringane? 6 5
J.. Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai oss-to skrev (9 timer siden): Hei. Dykk seier ein skal rapportere og ikkje starte krangling inne på forum. Sjølv rapporterar eg men opplev ikkje at det blir gjort noko, sjølv ved klare regelbrudd. Etterkvart kan ein rapportere att, men framleis skjer ikkje noko. Les dykk igjennom rapporteringane? Hjelper ikke å rapportere når reglene plutselig går på skjønn. Står i reglene det ikke er lov å snakke nedsettende om utseende,men det er visst lov alikevel så lenge det er gjort noe med kosmetisk. Er ikke lov å diskutere barn men er lov alikevel så lenge foreldrene selv utleverer barnet.. Osv.. 1 2
Forumansvarlig Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai oss-to skrev (På 10.5.2025 den 23.03): Hei. Dykk seier ein skal rapportere og ikkje starte krangling inne på forum. Sjølv rapporterar eg men opplev ikkje at det blir gjort noko, sjølv ved klare regelbrudd. Etterkvart kan ein rapportere att, men framleis skjer ikkje noko. Les dykk igjennom rapporteringane? Rapporter blir lest og gått over, men om tråden nettopp er gått igjennom kan det gå litt tid før den blir ryddet på nytt, spesielt om det er andre tråder som tar opp mye kapasitet.
oss-to Skrevet 13. mai Forfatter #4 Skrevet 13. mai Feks ser eg no at i Stine Knutsen tråden vart Disord kommentarer sletta innen ein halvtime. I stina bakken tråden har dei stått i 50 timar. 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai oss-to skrev (22 timer siden): Feks ser eg no at i Stine Knutsen tråden vart Disord kommentarer sletta innen ein halvtime. I stina bakken tråden har dei stått i 50 timar. Hei. det ser ut som jeg kan ha oversett discord kommentaren i Stina Bakken tråden. Kan du legge inn link her så skal jeg se på den. Sol, admin.
oss-to Skrevet 14. mai Forfatter #6 Skrevet 14. mai Lite truleg du har oversett ,då dette er etter tråden sist var moderert. Tråden treng gjennomgang med moderering etter alle trådens reglar ikkje berre brukardebatt. Isola2 skrev (På 11.5.2025 den 15.36): Blokkerte Stina for en stund siden.Men får med meg det meste via dis*ord uansett. Orker ikke bidra i pengekassa der! oss-to skrev (På 11.5.2025 den 17.26): Sender du invitasjon? massi skrev (På 11.5.2025 den 18.54): Jeg skreiv feil, jeg mente om det er noen andre som HAR BLITT blokkert 😅 lillebamsemums skrev (På 11.5.2025 den 19.04): Kan du sende link ? På sånn melding Katinkalille skrev (På 11.5.2025 den 19.08): Jeg å får med det meste via der😅 2
oss-to Skrevet 15. mai Forfatter #8 Skrevet 15. mai (endret) Sol Rampelyset skrev (9 minutter siden): Takk. Da er de fjernet. Sol, admin. Men personangrepa då? Og de bør vell fjernast her frå tråden og🤣. I give up Endret 15. mai av oss-to 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå