Abraham Skrevet 15. mai 2025 #61 Skrevet 15. mai 2025 Vi er i siste del av 50-årene. 5-6 ganger i uka er gjennomsnitt. Noen dager 2 ganger, noen ganger 2-3 dager mellom hver økt. Ser på det som helt naturlig. Ingen av oss bruker noe ytre drahjelp eller påfyll av noe slag. 2
FruVillvin Skrevet 16. mai 2025 #62 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 19.59): Jeg ser alle 50-60 åringen har betydelig mer sex enn både meg og mine venner/kollegaer i samme alder. ILitt morsomt å lese fordi man skulle trodd motsatt. Gift småbarnsfar i tidlig 30-årene Anonymkode: 9ffab...b63 Det er så lett å tro at 30 åra er glanstiden- men du har mye godt i vente❣️ 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #63 Skrevet 16. mai 2025 To til tre ganger i uka. Det nivået har vi ligget på de siste 10årene. Anonymkode: 71a66...f86 1
kittcat Skrevet 16. mai 2025 #64 Skrevet 16. mai 2025 Stort sett hver helg. Kunne nok tenkt meg en runde midt i uka også. Men da er han sliten 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #65 Skrevet 16. mai 2025 FruVillvin skrev (13 timer siden): Det er så lett å tro at 30 åra er glanstiden- men du har mye godt i vente❣️ Jeg vil presisere at jeg ikke klager fordi hos oss er det ingen av oss som har orket noe særlig de siste 4 årene. Men morsomt å lese basert på "bildet" man får på seksualiteten gjennom et liv, både av samfunnet og indre tanker. Man skaper seg jo en forestilling om seksualitet i de ulike ti-årene man lever. Og at det skulle være såpass labert i 30 årene var jeg ikke forberedt på. Men når man står i det selv er det og veldig forståelige. Som flere påpeker her ser jeg frem til en oppblomstring om noen år. Anonymkode: 9ffab...b63 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #66 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil presisere at jeg ikke klager fordi hos oss er det ingen av oss som har orket noe særlig de siste 4 årene. Men morsomt å lese basert på "bildet" man får på seksualiteten gjennom et liv, både av samfunnet og indre tanker. Man skaper seg jo en forestilling om seksualitet i de ulike ti-årene man lever. Og at det skulle være såpass labert i 30 årene var jeg ikke forberedt på. Men når man står i det selv er det og veldig forståelige. Som flere påpeker her ser jeg frem til en oppblomstring om noen år. Anonymkode: 9ffab...b63 Sex er et overskuddsfenomen. Man må ha overskudd energimessig for å ha lyst. Uansett alder. Er man typ utbrent eller sliten trøtt elker svært urolig og bekymret så trekker det ned Anonymkode: 48506...aee 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #67 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sex er et overskuddsfenomen. Man må ha overskudd energimessig for å ha lyst. Uansett alder. Er man typ utbrent eller sliten trøtt elker svært urolig og bekymret så trekker det ned Anonymkode: 48506...aee Helt enig, men jeg vil si det er vanskelig å forstå før man selv står midt oppi det. Før tenkte jeg at sex var superviktig. Og nå har jeg hatt sex 5-6 ganger på totalt 4 år. Og om det går i samme tralten i 4 nye år så gjør det meg absolutt ingen ting, ut fra hvordan vi har det nå Anonymkode: 9ffab...b63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå