Gå til innhold

Par i 50-60årene.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
strawberry88 skrev (3 timer siden):

Lol! Man må virkelig ikke være ganske skrøpelig for å få plass på sykehjem. Nok med å være dement. Dement er heller ikke det samme som å være skrøpelig. 

Men du jobber kanskje i en del av landet som anser sex som en synd eller lignende?

Til og med jeg opplevde at beboere på sykehjemmet hadde sex, og jeg var bare tilkallingsvikar og sommervikar i en to års periode

Nei, bor i nord. Nå jobber jeg på somatisk avd. Ingen av våre pasienter er i stand til å ha sex uten mye hjelp av pleiere. Og det er ikke en del av vår jobb. Har og jobbet på demensavdeling. Har aldri opplevd det i mine over 30 år som pleier. 

Anonymkode: 553ad...48c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ca 55, og har bra sex ca en til to ganger i uka og oftere i feriene. Fysisk forandrer man seg ikke så mye, trass i overgangsalder og en mann i 50-åra (mye likt en overgangsalder). Siden vi jobber fullt begge to, har barn og andre sosiale forpliktelser og forbindelser og interesser og aktiviteter som krever sitt, rekker vi ikke oftere enn en til to ganger i uka, men da er det bra.

For oss er alderens største problem litt redusert energi, så vi tilpasser til det. Man er den samme, livet er det samme, men den samlede energien er litt lavere, så man må prioritere hardere.

Anonymkode: 799d0...e92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 60-årene (hhv 66 og 62). Har vært gift i maaaange år, alltid hatt mye sex. Litt mindre nå, men ca 2 ganger i uka i snitt tenker jeg.

Anonymkode: 62cfa...e33

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig er man både fysiologisk og mentalt helt annerledes som 40 åring enn man er når man blir 60. Å tro noe annet er selvbedrag og ønsketenkning.

Anonymkode: e0b8c...d32

Du tenker på 80.

Nei, det er liten forskjell på 40 og 60. Fysisk er jeg faktisk i bedre form, mentalt er det ingenting i veien heller. Er på toppen av karrieren. 

Anonymkode: 62cfa...e33

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

2-3 ganger for dagen. 

Anonymkode: d484c...50f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 18.56):

Par i 50-60årene. Hvor ofte har dere sex?

Anonymkode: 68daf...ad2

jeg er over og  har sex mer en 1 g i uka. Har mer lyst en det blir.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser alle 50-60 åringen har betydelig mer sex enn både meg og mine venner/kollegaer i samme alder. ILitt morsomt å lese fordi man skulle trodd motsatt. Gift småbarnsfar i tidlig 30-årene

Anonymkode: 9ffab...b63

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser alle 50-60 åringen har betydelig mer sex enn både meg og mine venner/kollegaer i samme alder. ILitt morsomt å lese fordi man skulle trodd motsatt. Gift småbarnsfar i tidlig 30-årene

Man er blitt tryggere på hverandre, ungene er flyttet ut og kanskje jobber mindre enn før. Dette gir overskudd og lyst til mer sex. Det er sikkert mange faktorer som bidrar til mer sex. Noen får fysiske plager ved "høy" alder, men de aller fleste holder seg godt selv som pensjonist. 

• Liker 3
Gjest Sjarmør
Skrevet
apopo skrev (På 10.5.2025 den 19.56):

Veldig spesifikt spørmål! Hvorfor lurer du på det?

Siden den personen også kommer i den alderen en gang

AnonymBruker
Skrevet

Jeg 66, han 69. Samleie en gang i uka, sånn cirka. Hjelper hverandre til orgasme 3-4 ganger i uka. Alene (hver for oss) noe i tillegg, så det er nok noe hver dag på oss begge.

Anonymkode: 65905...c09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg 66, han 69. Samleie en gang i uka, sånn cirka. Hjelper hverandre til orgasme 3-4 ganger i uka. Alene (hver for oss) noe i tillegg, så det er nok noe hver dag på oss begge.

Svaret kan kanskje nyanseres noe. Før fikk han ereksjon bare ved tanken eller synet av meg (eller sikkert andre kvinner også). Nå må det litt "håndarbeid" til, men da går det virkelig bra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi hadde også mindre sex da vi hadde småbarn. Mindre overskudd. 30 årene var ganske hektiske. Løsnet fra 40 og utover. 

Anonymkode: cbd38...391

• Liker 1
Skrevet
Sjarmør skrev (41 minutter siden):

Siden den personen også kommer i den alderen en gang

Jo, åpenbart. Var litt korttenkt. Er vel det, at jeg ikke tenker så mye på det selv haha

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Normalt. Slitsom periode i livet dere er i. Det tar seg opp etter hvert hvis dere passer på å holde gnisten vedlike😘

• Liker 4
Skrevet

Vi er akkurat havnet i den alderskategorien og vi har parsex mellom 2 og 6 ganger i måneden. Jeg har (heldigvis) en yngre mann som besøker meg/oss når det passer og frister så jeg har vel sex til sammen 10-15 ganger i måneden og de gangene min mann er tilstede når vår yngre venn er på besøk så får jo han en bonusrunde av og til, i tillegg. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 19.59):

Det henger nok sammen med hvem som leser dette temaet og hvem som velger å svare.

Det er forresten rart at du vet hvor ofte venner og kolleger har sex. Det ville jeg aldri spurt om eller svart på.

Anonymkode: c7d2c...f8d

• Liker 3
Skrevet
Tennplugg skrev (14 timer siden):

Vi er akkurat havnet i den alderskategorien og vi har parsex mellom 2 og 6 ganger i måneden. Jeg har (heldigvis) en yngre mann som besøker meg/oss når det passer og frister så jeg har vel sex til sammen 10-15 ganger i måneden og de gangene min mann er tilstede når vår yngre venn er på besøk så får jo han en bonusrunde av og til, i tillegg. 

Høres fantastisk ut ❤️ Dere/du har mye mer sex enn gjennomsnittet. Skulle ønske min kone var litt mer lik deg. Hun har dessverre lav sexlyst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 18.59):

Anonymkode: 

Hva har gått galt? Som småbarnsforeldre på 80 og 90 tallet (altså i 20 og 30 årene) hadde vi sex 4-5 ganger i uka. Vi jobbet begge 100 prosent eller mer hele tiden ( bortsett fra foreldrepermisjonen da) Det hjelper utrolig på å ha en ung, kåt og seksuelt velfungerende kone......

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 55 og han er 50. Vi har sex et par ganger i uka. 

Anonymkode: be52a...bec

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i starten av 50-årene. Erotikk og sex har mye større plass i livet nå enn for ti år siden. Jeg nyter både sex og erotikk mer, er tryggere, rausere og varmere. Har sex ca 3 ganger i uka. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...