Gå til innhold

Par i 50-60årene.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han er tidlig i 60-årene. Jeg er litt yngre. 

Anonymkode: 16457...2d8

Huff. Ikke bra

Anonymkode: 44756...67e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei. Er ikke det. 

Anonymkode: 36ed9...fed

Jobber på sykehjem. For å få plass på sykehjem må en være ganske så skrøpelig, så dårlig med sex. Har jobbet som hjelpepleier I over 30 år. Aldri noensinne opplevd at pasienter har hatt sex på sykehjem 

Anonymkode: 553ad...48c

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Haha, du må være veldig ung? Hvis du tror at du selv kommer til å være veldig annerledes enn du er nå, når du er i 50-60-årene. Man er seg selv, og lever som man har gjort.

Anonymkode: c491d...a5a

Selvfølgelig er man både fysiologisk og mentalt helt annerledes som 40 åring enn man er når man blir 60. Å tro noe annet er selvbedrag og ønsketenkning.

Anonymkode: e0b8c...d32

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

De fleste har nok lagt inn årene da:))

Anonymkode: e0b8c...d32

Det er helt sikkert en god plan for deg. 

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke de siste 3-4 år. Men han har demens, dessverre.

Jeg savner ikke sex. Nærhet er viktigere

Anonymkode: 7df6d...a4c

  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Det er helt sikkert en god plan for deg. 

Det ville det nok ha vært for deg også, men du mangler åpenbart selvinnsikt.

Anonymkode: e0b8c...d32

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ville det nok ha vært for deg også, men du mangler åpenbart selvinnsikt.

Anonymkode: e0b8c...d32

Hva mener du?

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert ha nytte av å reflektere litt nærmere over det …

Anonymkode: e0b8c...d32

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på 2 år, men tror ikke det er normalt.

Jeg mener å ha lest at ca 85-90% har sex i 50 årene. Jeg tenker man må regne med at 10-15% av alle forhold er dysfunksjonelle og at vårt forhold er et av dem.

Det er ingen fysisk grunn. Jeg mener begge ser bra ut og er i god form.

Anonymkode: c7d2c...f8d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jobber på sykehjem. For å få plass på sykehjem må en være ganske så skrøpelig, så dårlig med sex. Har jobbet som hjelpepleier I over 30 år. Aldri noensinne opplevd at pasienter har hatt sex på sykehjem 

Anonymkode: 553ad...48c

Lol! Man må virkelig ikke være ganske skrøpelig for å få plass på sykehjem. Nok med å være dement. Dement er heller ikke det samme som å være skrøpelig. 

Men du jobber kanskje i en del av landet som anser sex som en synd eller lignende?

Til og med jeg opplevde at beboere på sykehjemmet hadde sex, og jeg var bare tilkallingsvikar og sommervikar i en to års periode

  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor må du ha en forklaring på hvorfor folk lurer på slikt?

Anonymkode: 81d7d...3c6

Nei, må ikke vite det. I den forstand . Så kanskje dumt å spørre. Bare ble litt overrasket over spørsmålet haha

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er man både fysiologisk og mentalt helt annerledes som 40 åring enn man er når man blir 60. Å tro noe annet er selvbedrag og ønsketenkning.

Anonymkode: e0b8c...d32

Syns ikke  mine bekjente i 60 årene virker annerledes mentalt enn meg enn meg som er rundt 40. Fysisk vet jeg ikke, men de er ikke skrale

  • Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

1 gang i uka. Men vi har begge hatt krevende perioder på jobb det siste året, satser på at det dobler seg igjen sånn som det var før han fikk ny krevende jobb.❤️

50-årene

Anonymkode: ec6cc...73d

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du kan sikkert ha nytte av å reflektere litt nærmere over det …

Anonymkode: e0b8c...d32

Du diagnostiserer meg med manglende innsikt, men kommer ikke opp med noen form for argument? Litt slapt?

  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 50-årene, men fikk barna som 40 og 43-åring så vi har barn tidlig tenåringer som krever sitt og ALDRI sover. 😅

Blir mye kjappiser når vi innimellom har tomt hus. 

Anonymkode: 4a3bd...664

  • Liker 1
Skrevet

Vi er i slutten av 50-årene/beg av 60. Har sex sammen  2-3 ganger i uka, litt avhengig av reiseaktivitet pga jobb. Og så supplerer vi med litt aktivitet alene. Fornøyd med mengde og hyppighet.

  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor ikke sammen men treffes ca 4 dager i uken. Da blir det minst to ganger om dagen. Begge er i 60-årene.

Anonymkode: c2ff6...30f

  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

De fleste har nok lagt inn årene da:))

Anonymkode: e0b8c...d32

Er du i denne alderen selv? Robert DeNiro, Mick Jagger og Al Pacino ble alle fedre nå nylig og de er over 80. Men kjendiser er jo kanskje ikke "de fleste"

AnonymBruker
Skrevet

I 50 årene, sammen 22 år. 2-3 ganger i uka er normalt, men sex er kun basert på gjensidig ønske og glede, så om ene er sliten/syk kan det bli mindre. Det kan også bli mer når vi er på aleneturer. Da kan vi gjerne ha sex hver dag, eller sex to ganger på samme dag. 

Anonymkode: cbd38...391

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Neppe størrelsen som avgjør. Mer at du nok er frisk og rask.

Anonymkode: 17f8b...559

Hvem vet. Når man ser porno og det er digre peniser så er det ikke veldig hard ereksjon på de.

 

Jeg har ca null sex med partner, men nesten daglig med elskeren min. 

Anonymkode: 70f84...526

  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...