Kvinne23 Skrevet 10. mai 2025 #1 Skrevet 10. mai 2025 Noen med borderline som vil snakke?kjenner ingen med borderline. Føler ingen forstår den smerten jeg går igjenom 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #2 Skrevet 10. mai 2025 Hvilken smerte tenker du på? Anonymkode: 4476e...d0d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #3 Skrevet 11. mai 2025 Er diagnosert med bpd ,noe usikker på hvilken smerte du sikter til, men tenker det er det store emosjonelle rotet vi kan bære på? Om du har noe spørsmål så kan jeg svare utifra egne erfaringer. Anonymkode: 7e137...6be
Kvinne23 Skrevet 15. mai 2025 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 17.11): Er diagnosert med bpd ,noe usikker på hvilken smerte du sikter til, men tenker det er det store emosjonelle rotet vi kan bære på? Om du har noe spørsmål så kan jeg svare utifra egne erfaringer. Anonymkode: 7e137...6be Store emosjonelle smerte
Purple_Pixiedust Skrevet 16. mai 2025 #5 Skrevet 16. mai 2025 Hadde diagnosen i sterk grad. Det var mye smerte der og lav toleranse ovenfor det også. Vært mye innlagt, selvmordsforsøk osv. Nå er jeg friskmeldt fra den diagnosen. Har andre diagnoser også da så livet er fortsatt ikke enkelt, men jeg opplever ikke sånn intens plutselig smerte og jeg tåler mer nå enn jeg gjorde før. Så om det er noen trøst så har du all mulighet til å bli bedre. Både pga terapi, men også fordi den hos mange brenner ut i løpet av 30-årene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå