Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Er det noen her som har vært til trening hos fysioterapeut før? jeg skal til behandling i dag, 1 time, og forsto det som at det var i treningsrommet. men bare lurer på om jeg skal skifte til treningsklær før timen og sånn? jeg aner jo ikke...
Ginen Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Tror jeg hadde stilt opp i vanlige klær, og heller tatt med treningsbukse og en genser/t-skjorte til selve treningen. Men mest sannsynlig skal dere rett i gymmen, så om du stiller i treningsklær tror jeg ingen hadde reagert. Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Der jeg går så er det ikke garderobe slik at du kan skifte. Jeg pleier å dra i treningstøy. Nå går jeg bare rett fra bilen da.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Jeg hadde med treningstøy. neste gang skal jeg møte opp i treningstøyet sa han. det var utrolig morsomt for meg å trene igjen. nesten 3 år siden sist (har hatt utmattelsessyndrom). jeg ble helt sånn lattermild og fjasete, men følte meg ganske svak og stusselig også. det er en lang vei tilbake i form for å si det sånn, men nå er jeg i gang!!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 flott å høre! jeg er i noenlunde samme situasjon som deg. jeg møter opp i treningstøy. litt upraktisk at de ikke har hverken omkledningsrom eller toalett til klientene sine....
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Fysioterapeuten jeg pleier å gå til har eget omkledningsrom, bad og toalett til sine pasienter. I tillegg har de stort treningsrom
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Fysioterapeuten jeg pleier å gå til har eget omkledningsrom, bad og toalett til sine pasienter. I tillegg har de stort treningsrom ← jepp, min og!! også er han utrolig søt og snill...
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #8 Skrevet 23. mars 2006 Og hva har man på seg når det viser seg at fysioterapeuten er den kjekkeste mannen som går på jordas overflate da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå