Gå til innhold

Fysioterapi

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det noen her som har vært til trening hos fysioterapeut før? jeg skal til behandling i dag, 1 time, og forsto det som at det var i treningsrommet. men bare lurer på om jeg skal skifte til treningsklær før timen og sånn? jeg aner jo ikke... :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde stilt opp i vanlige klær, og heller tatt med treningsbukse og en genser/t-skjorte til selve treningen. Men mest sannsynlig skal dere rett i gymmen, så om du stiller i treningsklær tror jeg ingen hadde reagert. Lykke til!

Gjest gjesta
Skrevet

Der jeg går så er det ikke garderobe slik at du kan skifte.

Jeg pleier å dra i treningstøy. Nå går jeg bare rett fra bilen da.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde med treningstøy. neste gang skal jeg møte opp i treningstøyet sa han. det var utrolig morsomt for meg å trene igjen. nesten 3 år siden sist (har hatt utmattelsessyndrom). jeg ble helt sånn lattermild og fjasete, men følte meg ganske svak og stusselig også. det er en lang vei tilbake i form for å si det sånn, men nå er jeg i gang!! :)

Gjest Gjest
Skrevet

flott å høre! jeg er i noenlunde samme situasjon som deg. jeg møter opp i treningstøy. litt upraktisk at de ikke har hverken omkledningsrom eller toalett til klientene sine....

Gjest Gjest
Skrevet

Fysioterapeuten jeg pleier å gå til har eget omkledningsrom, bad og toalett til sine pasienter. I tillegg har de stort treningsrom :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Fysioterapeuten jeg pleier å gå til har eget omkledningsrom, bad og toalett til sine pasienter. I tillegg har de stort treningsrom  :)

jepp, min og!! også er han utrolig søt og snill... :rodme::)

Gjest Gjesta
Skrevet

Og hva har man på seg når det viser seg at fysioterapeuten er den kjekkeste mannen som går på jordas overflate da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...