AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #1 Skrevet 10. mai 2025 Er det noe alle kan klare? Anonymkode: d76d6...14f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #2 Skrevet 10. mai 2025 Ja, der er bare å bruke nok kraft. Anonymkode: 321ea...082
Snok1 Skrevet 10. mai 2025 #3 Skrevet 10. mai 2025 Det er mye man kan få til med tid og vilje. ALLE klarer det neppe. Har du lyst selv?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #4 Skrevet 10. mai 2025 Snok1 skrev (7 minutter siden): Det er mye man kan få til med tid og vilje. ALLE klarer det neppe. Har du lyst selv? Har lyst selv, men uansett hvor mye jeg slapper av, er kåt, bruker glidemiddel, har født flere barn, så går det ikke…ts Anonymkode: d76d6...14f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2025 #5 Skrevet 10. mai 2025 Hvorfor er dette en vår drøm liksom? Det er jo bare rart.. 🤷♂️ Anonymkode: 944bf...8d3 3
Snok1 Skrevet 10. mai 2025 #6 Skrevet 10. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lyst selv, men uansett hvor mye jeg slapper av, er kåt, bruker glidemiddel, har født flere barn, så går det ikke…ts Anonymkode: d76d6...14f Hva med å trene med grove dildoer?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #7 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 14.33): Har lyst selv, men uansett hvor mye jeg slapper av, er kåt, bruker glidemiddel, har født flere barn, så går det ikke…ts Anonymkode: d76d6...14f er ikke det bare bra at du ikke får det til? om du liker å bli fylt opp er det vel lettere å bruke en litt stor dildo. jeg som mann merker hvertfall stor forskjell på dama da jeg eller hu har brukt en stor dildo på hu. Anonymkode: 895ee...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #9 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er fisting? Anonymkode: a414b...53b Hånd i skjeden. Anonymkode: 3afb3...2da
Suttrekoppen Skrevet 12. mai 2025 #10 Skrevet 12. mai 2025 Dessverre så er noen damer mer slapp i fisken enn andre så for noen er det mye lettere. Jeg har prøvd fisting og har funket på noen men ikke alle. Det er dermed ikke sagt at kroppsstørrelse har noe å si om du får inn en hånd eller to fingre, noen er bare mer vide enn andre akkurat som noen menn har større penis enn andre.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #11 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hånd i skjeden. Anonymkode: 3afb3...2da Knyttneve i fitta. Anonymkode: df24b...4d5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #12 Skrevet 12. mai 2025 Klitorisstimuli, riktig posisjon og nok fukt. 👋🏼 Anonymkode: 3e8f3...68d
Erfarenmann Skrevet 12. mai 2025 #13 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 13.50): Er det noe alle kan klare? Jeg mener nei. Noen er myke og tøyelige og kan bli slangemennesker (med trening), mens andre aldri vil nå dit- fordi de ikke er skapt til det. Det blir det samme her, tror jeg (se under) Suttrekoppen skrev (1 minutt siden): Dessverre så er noen damer mer slapp i fisken enn andre Det er ikke sånn det fungerer. Jeg har vært med dame som er "åpen" (slapp i fisken) allerede før vi har begynt. Men har ikke nubbsjans til å få inn en hånd. Rett og slett ikke særlig tøyelig. Min nåværende har plass til både hånda og kuken men er likevel helt lukket en time etterpå. Hvis jeg da stikker inn kun en finger kan hun klemme rundt den. Det er en selvfølge at hun ønsker og liker det - ellers går det ikke uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #14 Skrevet 12. mai 2025 Suttrekoppen skrev (20 minutter siden): Dessverre så er noen damer mer slapp i fisken enn andre så for noen er det mye lettere. Jeg har prøvd fisting og har funket på noen men ikke alle. Det er dermed ikke sagt at kroppsstørrelse har noe å si om du får inn en hånd eller to fingre, noen er bare mer vide enn andre akkurat som noen menn har større penis enn andre. Dessverre? Folk er forskjellige. Det er ikke noe dessverre ved det. Anonymkode: 36f12...212
draug 75 Skrevet 12. mai 2025 #15 Skrevet 12. mai 2025 Her kom det mye rart.... 1: Om alle kan klare det. Ikke alle som ønsker det, har jeg funnet ut. Om man ikke ønsker det, er det likegyldig om man klarer det. Nå har vi også forskjellige hender, det blir nok forskjell på om dette skjer i jentelek eller om man utsetter seg for å bli fista av en jernbinder eller tørrmurer med never på størrelse med spekeskinker. 2: Født flere barn, stimuli nok fukt... Ja, men også teknikken til den som fister. Hvordan kommer neven inn, hvordan knytes den. Om ikke fisting er for alle, så er ikke punch- fisting for alle. Og mens det er sant at en unge på 4-5 kilo kan komme ut der, at de fysiske forutsetningene for sånt strekk kan sies å være til stede, og man vel ikke ville finne på å fiste ei sped 17 års jomfru, så er det forskjell på det som skjer under fødsler og det som har med seksuelle handlinger å gjøre. 3: Slappe i fisken. Akkurat det der er jeg heller ikke enig i. Den første jeg fikk til å fiste - og det var egentlig ikke vanskelig, hadde også ei av de deiligste fittene jeg har stappa kjønnsorganet mitt oppi. Det har vært trebarnsmødre som ikke, sjøl om de har heia på "prøv, prøv" så har det vært svært vanskelig til ikke til å få til hver gang. Og det har vært de som jeg nesten ikke har kjent at jeg har vært oppi under samleie - men å få opp tre fingre? Glem det (og jeg har ikke en byantstump av en frydepinne heller). Det man må huske, er at skjeden ikke er et rør, det er muskler, levende vev.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #16 Skrevet 12. mai 2025 Off-topic, men lurer mye mer på hvorFOR enn hvorDAN Anonymkode: a3f5a...352 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå