Gjest limy Skrevet 30. mars 2006 #21 Skrevet 30. mars 2006 Korleis funkar e-postfakturaen? ← Du får mail til eposten din om at nå ligger det en e-faktura til deg i nettbanken din. Står også forfallsdato. Veldig greit og enkelt.
Cupcake Skrevet 30. mars 2006 #22 Skrevet 30. mars 2006 Slik funket ikke den epostfakturaen jeg fikk. Fikk en mail, og der stod det kontonummer, KIDnummer, og beløpet jeg skulle betale, og disse opplysningene skulle jeg bruke i nettbanken.
Søtpotita Skrevet 1. april 2006 #23 Skrevet 1. april 2006 (endret) Skal denne telefonen kun ladast i 4 timar første gongen? Har bestilt ein song (Timbuktu) frå ein eller anna plass, og i den mottatte meldinga får eg beskjed om at eg har nokre innstillingar som er feil...? Kva kan dette koma av? Endret 3. april 2006 av Årolilja
Søtpotita Skrevet 3. april 2006 #24 Skrevet 3. april 2006 Korleis får ein nye ringetonar? Kan eg berre ta ein mp3-sang eg har på dataen og få den inn i mobilen ved hjelp av bluetooth?
Lealaus Skrevet 4. april 2006 #25 Skrevet 4. april 2006 Korleis får ein nye ringetonar? Kan eg berre ta ein mp3-sang eg har på dataen og få den inn i mobilen ved hjelp av bluetooth? ← Det kan du. Du må stille inn WAP-innstillingene før du får brukt wap; dette må alle med nye telefoner gjøre. Det finnes sikkert noe på siden til selskapet du bruker,
nessi Skrevet 4. april 2006 #26 Skrevet 4. april 2006 Les at den har dårleg signal? Stemmer dette? ← Det er dessverre min erfaring ja - har et par ganger måtte låne andres telefon, fordi jeg ikke har hatt signal. Ellers er jeg veldig fornøyd.
Søtpotita Skrevet 4. april 2006 #27 Skrevet 4. april 2006 Uff, det der innstillingsgreiene var ikkje enkelt...Har alle infraraud port og bluetooth på dataen sin? :klø:
Søtpotita Skrevet 4. april 2006 #28 Skrevet 4. april 2006 Og ein ting til...kan internett-tilkoblinga vera på utan at ein veit det? Kva ikon kjem opp dersom internett er tilkobla?
Lealaus Skrevet 4. april 2006 #29 Skrevet 4. april 2006 Men signalet kommer vel an på hvilken operatør du har, og ikke telefonen?
Cupcake Skrevet 4. april 2006 #30 Skrevet 4. april 2006 Og ein ting til...kan internett-tilkoblinga vera på utan at ein veit det? Kva ikon kjem opp dersom internett er tilkobla? ← Da får du opp et jordklode ikon øverst på skjermen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå