Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe meg ny mobil , etter at min K500i begynte å streike med mikrofonen. Jeg har alltid vært en fan av kamskjell mobil og det er jo supert at Sony ericsson kommer på markedet med en herlig søt sak! :)

Jeg er interessert i deres erfaringer med denne telefonen- spill the beans... good or bad ;)

Takker og bukker og neier for alle svar!

klem fra mocci

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min! :)

Skrevet

Jeg vurderte å kjøpe denne, men kjøpte samsung e730 istede ( i går.) Dette etter å ha vært i en telekiosk og forhørt meg. Det var ikke for å selge meg en dyrere telefon han anbefalte e730, jeg kjøpte på nett. E730 er bedre enn denne SE på alle måter og har også radio. Kameraet er mye bedre.

Jeg betalte 1500 for e730 med djuice magnum 12 måneders bindingstid.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med min Z520i - jeg kjøpte ærlig talt ikke telefonen for kameraet; det har jeg et ordentlig kamera for. Det finnes nok telefoner med bedre kamera, men ja.. ;-)

Skrevet (endret)

Har bestilt den med Chess Gold, og skal hente den på postkontoret etterpå, så har ingen erfaringer med den enda. Men gleder meg veldig til å få den da!! :-D

Endret av Cupcake
Skrevet

Lurar også på om eg skal kjøpe denne. Valget står enten mellom denne og Samsung e730.

Men når eg tenker over det så treng eg ikkje eit kjempebra kamera på mobilen (sidan eg har eit godt digitalkamera), og radio har eg på mp3en min. Lura på om eg skal bestille den nuh... :)

Det einaste som eg syns kan verka litt dumt er at den er av plast, og etter kommentarar eg har lese så blir den så og sei øydelagt dersom ein mistar den i golvet...og det er så fort gjort :sjenert:

Må sei eg falt litt for det kule lyset på den.... ;)

Skrevet

Min har falt i gulvet mange ganger. Den har falt ned i betong også. Ingen skader der, ikke engang deksel som fyker av, slik som det gjerne er på Nokia-telefonene. Jeg er strålende fornøyd med min.

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får lagt inn musikk på den?

Skrevet

Ved bruk av bluetooth så funker det fint :-)

Skrevet

Trenger grundig forklaring jeg, Lealaus...

Skrevet

SE Z520i er ikke noen musikktelefon. Den har kun 16mb minne (om jeg ikke husker helt feil), og det vil si at det bare er plass til noen få sanger på den. MP3 spilleren som er på den telefonen er mer for ringetonene sin skyld.

Håpet å få telefonen jeg bestilte på onsdag, og det gjorde jeg, med det var stygge riper på skjermen :frustrert: så den er allerede sendt i retur. (Og jeg som gledet meg sånn! :grine: ) Håper den nye jeg får er helt fin.

Skrevet

Jeg er iallefall superfornøyd med min z520i :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Har nettopp fått denne selv. Når det står "Optimal lading" på skjermen, betyr det at den er helt full ladet? Fant det ikke i bruksanvisningen...

Skrevet

Les at den har dårleg signal? Stemmer dette?

Skrevet

Korleis funkar e-postfakturaen?

Skrevet
Jeg er fornøyd med min jeg og  :smile:

Ser det. Avataren din er bildet som dukker opp når min kjære ringer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...