Anonym-bruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Skal ha familiebursdsg i dag, vi blir 11 voksne. Jeg har laget pavlova, sjokoladekake og en bringebær kake. Har også kjøpt små pain au chocolat og makroer. Men blir det for mye? Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Men hvor store er de? Og er det noen annen mat og? Min innstilling er at det er bedre det blir kaker til overs enn at en går tom før folk har kost seg. Men du må si hvor store de er, men jeg tror det høres bra ut :) Anonymkode: 5f8b7...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Høres passelig ut hvis det er en stor pavlova. Anonymkode: 69bcb...75b
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Hvor store er kakene, er gjestene glad i kake, blir det servert annen mat? Hvis gjestene dine er glad i kake og kakene ikke er så store. Kan det blir litt lite, hvis det ikke blir servert annen mat. Anonymkode: 15a3d...5c0 1
Irja Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Det kommer til å bli mye til overs ja, men det er vel ikke så nøye?
Anonym-bruker Skrevet 10. mai Forfatter #7 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men hvor store er de? Og er det noen annen mat og? Min innstilling er at det er bedre det blir kaker til overs enn at en går tom før folk har kost seg. Men du må si hvor store de er, men jeg tror det høres bra ut Anonymkode: 5f8b7...8ad Pavlova er en langpanne, sjokolade og bringebær kaken er i en tund form, ca 24 cm:) pain au chocolat er kanskje halve str av sånn man får kjøpt i bakerier, makronene er jo ikke store. Ts
Anonym-bruker Skrevet 10. mai Forfatter #8 Skrevet 10. mai Irja skrev (10 minutter siden): Det kommer til å bli mye til overs ja, men det er vel ikke så nøye? Neida, vil jo heller ha for mye enn at folk føler de ikke kan kose seg
Anonym-bruker Skrevet 10. mai Forfatter #9 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Høres passelig ut hvis det er en stor pavlova. Anonymkode: 69bcb...75b Det er en stor pavlova, på størrelse med et stekebrett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå