AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Har en festdrakt ("bunad") fra Name It til min datter på 7. Stakken er litt lang, så må legge opp noen cm. Problemet er at nederst på stakken er det et silkebånd, samt noen små broderier. Vil jo ikke at disse skal bli borte i oppleggingen. Noen om har tips til hvordan legge opp, uten at broderier "foesvinner"? Anonymkode: 419a4...5e0
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Da må du sprette av livet fra stakken og legge opp stakken i andre enden. Anonymkode: e7fe5...d73
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 13.19): Da må du sprette av livet fra stakken og legge opp stakken i andre enden. Anonymkode: e7fe5...d73 Ja, er lett å sprette opp, men en glidelås bak der som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med Anonymkode: 419a4...5e0
forkjølajente Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Du kan lage en "brett" over silkebåndene og broderiet. Brett den inn mot vrangen og sy fast. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Du kan falle den opp slik de gjør med Rondastakk til barn (se bilde for eksempel-der ser du de har sydd inn en fall litt lenger opp på stakken). Masse lykke til 🙂 Anonymkode: b8fcd...0f0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå