Gå til innhold

Hindre at MSN starter automatisk


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan hindrer jeg at MSN starter automatisk når jeg slår på maskina? Jeg har fjernet hakene ved "kjør msn automatisk når jeg starter windows" og "tillat automatisk tilkopling når jeg er tilkoblet internet", men alikevel starter msn automatisk og logger på hver gang jeg slår på pc'n.

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Logg ut, og i det bildet du da får opp fjerner du haken for automatisk pålogging... Kanskje det hjelper?

Gjest Gjest
Skrevet

Fjern haken for "Husk passord", for da MÅ msn vente til du evt taster inn det ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Husk passord har jeg aldri haket av for siden jeg er på en flerbrukermaskin. Automatisk tilkobling hadde jeg og fjernet. Av en eller annen grunn ser det ut til at MSN holder fred nå etter at jeg sletter cookies og restartet pc'n. Etter å ha hengt her inne en god stund, burde jeg jo ha husket på å prøve det før. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...