AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #1 Skrevet 9. mai 2025 Har brukt dulcolax tabletter tidligere, men de ble jeg så dårlig av. Tenker det er bedre med klyster iom det ikke går ut over magen. Jeg går på toalettet daglig, men føler ikke at jeg får tømt meg å at avføringen “bygger” seg opp, føler det ligger avføring langt opp i magen. Magen er stor og jeg føler på ubehag. Havnet på sykehus en gang pga jeg ikke hadde vært på do på 10 dager, men denne gangen har jeg avføring, men føler meg full i magen og tarmen. Noen råd? Anonymkode: 89233...6db
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #2 Skrevet 9. mai 2025 Microlax og duphelac dråper. Tar dråpene på kvelden før jeg legger meg (10-15 stk), pleier å gå på do på morgenen. Om ikke,eller om det ikke er nok bruker jeg microlax. Anonymkode: 533e1...610
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2025 #3 Skrevet 9. mai 2025 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Microlax og duphelac dråper. Tar dråpene på kvelden før jeg legger meg (10-15 stk), pleier å gå på do på morgenen. Om ikke,eller om det ikke er nok bruker jeg microlax. Anonymkode: 533e1...610 Takk for svar😊 Anonymkode: 89233...6db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå